Temat:
Crash gry
|
Napisano dnia: 2010-11-14 21:32:11
Z-m-i-e-n-n-e l-o-k-a-l-n-e.
tu sprawdzasz $PLAYER_ACTOR, nie $PLAYER_CHAR. Poza tym, CLEO chyba ma inny opcode by zakończyć wątek (0A93 dla SA, nie wiem czy i jaki dla VC).
I jeszcze - jak chcesz robić misję w CLEO i jeśli VC CLEO ma obsługę plików .cm, zastosuj się do szablonu z TEGO poradnika.
@Subaru
Dyrektywa $VERSION i ta linijka z MAIN są całkowicie zbędne, a zwłaszcza ta druga - przecież to komentarz, ignorowany przez Sanny'ego przy kompilacji :)
A co do 0000: NOP. Potrzeba tego tylko w momencie, gdy skrypt skacze do samego swojego początku. Ten skrypt na samym początku ma tworzenie markera, więc błąd "Jump to 0 offset" nigdy nie wystąpi == 0000 jest tu zbędne.
Kod:
0102: actor $PLAYER_CHAR stopped_near_point_on_foot -999.2077 -896.0669 12.8867 radius 1.0 1.0 2.0 sphere 0
tu sprawdzasz $PLAYER_ACTOR, nie $PLAYER_CHAR. Poza tym, CLEO chyba ma inny opcode by zakończyć wątek (0A93 dla SA, nie wiem czy i jaki dla VC).
I jeszcze - jak chcesz robić misję w CLEO i jeśli VC CLEO ma obsługę plików .cm, zastosuj się do szablonu z TEGO poradnika.
@Subaru
Dyrektywa $VERSION i ta linijka z MAIN są całkowicie zbędne, a zwłaszcza ta druga - przecież to komentarz, ignorowany przez Sanny'ego przy kompilacji :)
A co do 0000: NOP. Potrzeba tego tylko w momencie, gdy skrypt skacze do samego swojego początku. Ten skrypt na samym początku ma tworzenie markera, więc błąd "Jump to 0 offset" nigdy nie wystąpi == 0000 jest tu zbędne.
___________________
Moderator