Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 7 Dołączył: 2014-03-29
#
Otóż już dość dawno zacząłem tworzyć moda upodabniającego gta do gry serii stalker.Z małego pomysłu wyrósł ogromny potencjał na stworzenie niemalże osobnej gry w świecie multiplayer opartej na MTA.W teamie jest nas trzech.Dwie osoby odpowiedzialne za skrypty jedna za mapę.Otóż poszukujemy osób znających nieco 3d maxy oraz interesujące się postapokaliptycznym klimatem gry.Progress naszych prac podaję poniżej:
https://forum.multitheftauto.com/viewtopic.php?f=93&t=59961&sid=d9c622797a67acca58ea7ac863d46fc3

Jeżeli ktoś by był zainteresowany dołączenia do naszej grupy zapraszam pod nr. gg 10969453 :)
Postów: 7 Dołączył: 2014-03-29
#
Orientuje się ktoś jak nakładać materiał czyli z czego obiekt jest stworzony np drewno,metal itd.W 3d maxie? zwykle używałem do tego col editora ale w maxie można zrobić to dokładniej.
Postów: 7 Dołączył: 2014-03-29
#
Przebudowałeś archiwa .img po wprowadzeniu w nich zmian?
Postów: 7 Dołączył: 2014-03-29
#
Kod:
http://speedy.sh/7mnxk/island.col
Postów: 7 Dołączył: 2014-03-29
#
Witam otóż mam pytanie czy jest możliwość zablokowania ruchu na osi Z w 3d maxie ? Otóż robie bardzo skomplikowany model i boję się ,że jak przypadkowo go poruszę a nie zauważę to cała praca pójdzie na marne.
Postów: 7 Dołączył: 2014-03-29
#
Dzięki teraz obiekt jest trochę za jasny ale to już sobie ustawie.Tak czy inaczej wcześniej nie używałem tego skryptu i muszę powiedzieć ,że nie było takiej potrzeby w noc czy w dzień obiekt miał taką samą jasność powiedzmy uniwersalną problem dopiero napotkałem kiedy nie dało się załadować 3ds'a to col editora.Teraz niestety będę musiał się pomęczyć bo o każdej porze dnia ma inne natężenie.No ale trudno :P
http://iv.pl/images/98409132175676475039
Postów: 7 Dołączył: 2014-03-29
#
Witam otóż obiekt który stworzyłem jest ciemniejszy od pozostałych na mapie.Jestem niemal przekonany ,iż jest to wina kolizji.Kolizje tworzyłem manualnie w 3ds maxie ponieważ przy "myku" z .3ds w col editorze wyskakiwał błąd o przekroczeniu "diemension limits of 255.99" i kolizje były bardzo wadliwe.Nie mam pomysłu w jaki sposób to naprawić pewnie jest to jakaś pierdółka.
http://iv.pl/images/97252076233898679876
Poprzedni 1 Następny
Created & Powered by MakG