Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 4 Dołączył: 2013-07-06
#
czemu skalowanie nie działa w pliku *.ipl. gta3

262, redlightfront, 838.852, -366.872, 0.9303, 3, 3, 3, 0, 0, 0, 1
Postów: 4 Dołączył: 2013-07-06
#
Prosze o pomoc przy konwersji gta3 na gtasa.

Pytam o:
- wszystkie sekcje, które mają swoje podsekcje
- różnice sekcji gta 3 od gta sa
- sekcje, które nie mają różnic
- co to za sekcje nieznane

Tutaj jest lista id sekcji
http://www.gtamodding.com/index.php?title=List_of_RW_section_IDs
Postów: 4 Dołączył: 2013-07-06
#
Ten plik dodajesz do głównego katalogu gry. Jest mod.
Postów: 4 Dołączył: 2013-07-06
#
Czym się różni struktura *.DFF GTA III od GTA SA?
Pisze w C++.

Chcem napisać konwerter pliku *.dff.

Wiem że różni sie sekcją geometry.
Poprzedni 1 Następny
Created & Powered by MakG