Postów:
13
Dołączył:
2011-12-07
Temat:
Ulepszanie NPC
|
Napisano dnia:
2012-12-24 14:21:47
Ok, działa. Tylko musiałem usunąć kastet... ;/ Ostatnie pytanie w tym temacie - da się połączyć styl walki z kastetem?
Postów:
13
Dołączył:
2011-12-07
Temat:
Ulepszanie NPC
|
Napisano dnia:
2012-12-24 12:55:23
Dzięki za odpowiedź, spróbuję zmniejszyć HP gracza, bo NPC ma już wystarczająco dużo. Zostało jeszcze pytanie nr 1. ;)
Postów:
13
Dołączył:
2011-12-07
Temat:
Muzyka podczas gry
|
Napisano dnia:
2012-12-23 22:54:21
To może ja odświeżę moje pytanie - jak zrobić, żeby we wszystkich domach do zapisywania odtwarzał się ciągle 1 utwór? Sorry, ale jestem zielony, jeśli chodzi o tworzenie skryptów od podstaw.
Postów:
13
Dołączył:
2011-12-07
Temat:
Muzyka podczas gry
|
Napisano dnia:
2012-11-25 17:33:01
Witam.
Jako, że tworzę mod w stylu Resident Evil, to tym razem chciałbym dodać zmieniającą się muzykę podczas gry. Na zewnątrz powinny się powtarzać 3 utwory, a w kryjówce (dom z zapisem) - 1, inny utwór. W modzie w 3 miejscach dodałem bossów, więc bardzo zależy mi na tym, żeby po zbliżeniu się do któregoś z nich muzyka przestała grać (bo każdy z tych boss'ów ma swój unikalny utwór podczas walki). Podaję ich współrzędne:
1. 287.6322 1839.766 7.72656
2. 1764.887 -2282.461 26.79602
3. -1930.182 644.7468 46.5625
Taki skrypt jest możliwy?
Postów:
13
Dołączył:
2011-12-07
Temat:
Muzyka podczas walki [CLEO]
|
Napisano dnia:
2011-12-09 13:41:13
Wszystko działa znakomicie, nie wiem jak Ci dziękować. Temat można zamknąć. ;)
PS: Czy mógłbym opublikować ten gotowy mod na tej i jeszcze jednej stronie? Oczywiście napisałbym, że Ty jesteś autorem skryptu.
Postów:
13
Dołączył:
2011-12-07
Temat:
Muzyka podczas walki [CLEO]
|
Napisano dnia:
2011-12-08 20:58:58
Teraz się skompilowało i działa bez zarzutu. Ale jest jeszcze coś - jak się pojawia Nemesis i zaczyna grać muzyka, to wyskakuje timer, który pokazuje 0:00 i tyka, jakby kończył się czas. Jeśli jest to możliwe, to prosiłbym o jego usunięcie.
PS: Tak na marginesie - chciałbym, żeby muzyka się powtarzała dopóki potwór nie zostałby zabity. Dałoby radę coś takiego zrobić? Jeśli nie to trudno, ale fajnie by było. ;)
Postów:
13
Dołączył:
2011-12-07
Temat:
Muzyka podczas walki [CLEO]
|
Napisano dnia:
2011-12-08 20:13:30
Jak próbuję skompilować ten Twój skrypt, to wyskakuje mi "Zdanie NA nie zostało znalezione". Co w takim wypadku zrobić?
Postów:
13
Dołączył:
2011-12-07
Temat:
Muzyka podczas walki [CLEO]
|
Napisano dnia:
2011-12-08 12:55:36
Ta linijka odpowiada za teren, obszar walki (200x200). Po przekroczeniu tego limitu Nemesis już nas przestaje ścigać. Czy w takim razie może ktoś napisać, jak wyglądałaby ta funkcja muzyki w skrypcie? To dla mnie ważne.
Postów:
13
Dołączył:
2011-12-07
Temat:
Muzyka podczas walki [CLEO]
|
Napisano dnia:
2011-12-07 17:33:34
Witam.
Tak więc zrobiłem skrypt CLEO dodający Nemesisa do Area 69. Wszystko działa dobrze, ale czuję pewien niedosyt. Dlatego wpadłem na pomysł dodania odpowiedniej muzyki, podczas gdy Nemesis zaatakuje. Muzykę mam, próbowałem ją dodać do skryptu wzorując się na modzie Werewolf Attack, ale jest zupełnie nie tak, jak chciałem. Muzyka przez chwilę gra, a jak się skończy, to dopiero Nemesis się spawnuje. A ja chcę, żeby muzyka grała podczas walki z tym potworem; w tle. A jeśli Nemesis zostałby już zabity, to dobrze by było, żeby muzyka się automatycznie przerwała. W razie potrzeby mogę napisać skrypt w komentarzu, jeśli ktoś by chciał. Proszę o pomoc.