Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
No tak jak myślałem że w tym jest błąd :) Nie wiedziałem jak to zrobić więc wszystko łączyłem to co podał MakG. A co mogę zrobić aby był taki efekt jaki chcę uzyskać?
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Poza tym zmienna 1@ miała zawierać ilość podniesionych paczek, a np. przy 8mej paczce zwiększasz jej wartość o 8. Przy każdym zebraniu paczki zwiększaj 1@ o 1.

___________________
Administrator
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Teraz mój kod wygląda tak: ( tylko kawałek )

Kod:
   Pickup.Picked_up(9@)
jf @NONAME_1052 
8@ += 8 
02FD: show_text_2numbers_lowpriority GXT 'TEXT8' numbers 8@ 1@ time 6@ flag 5@ 


wszystkie pickupy tak pozmieniałem ale nadal teksty się wyświetlają nie tak jak trzeba :(

Kod:
8@ += 8 
- to zmieniłem
oraz
Kod:
'TEXT8' numbers 8@ 1@ time 


Chyba że jeszcze nie to zmieniłem.

Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Po cholerę tyle tekstów? I czemu za każdym razem zmieniasz czas wyświetlenia i (nieużywaną) flagę? Za każdym razem wyświetlaj te same teksty i liczby, a tylko tą pierwszą zwiększaj o 1. Za dużo kombinujesz.


___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Czas wyświetlania sam się zmienił po kompilacji nie wiem dla czego, flaga sama się utworzyła. Ja tylko korzystałem z tych skryptów co podał MakG na samym początku. Teksty sa inne dlatego że w Jednym pisze "Zebrałeś 1 z 100 paczek" a w drugim " Zebrałeś 2 z 100 paczek" itd. Kombinuję bo chcę dojść do tego, ale ok, spróbuję zrobić tak jak mówisz.

edit:

Ja już chyba zgłupiałem, próbowałem już chyba różnych kombinacji i nic, problem tkwi na pewno w tym iz dany tekst jest przydzielony do danego Pickupa i nie włączy się inny napis niż ten który jest przydzielony :/
Chyba że ja czegoś nie rozumiem.
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
To jest jakiś sposób na to aby te teksty się dobrze wyświetlały? A nie były przydzielone do danego pickupu?
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
...
Po to korzystasz z opcodu 02FD, żebyś nie musiał tworzyć Bóg wie ile tekstów. Robisz jeden:
Kod:
PKGTXT Zebrałeś ~1~ z ~1~ paczek.


I jako parametru do 02FD podajesz odpowiednie liczby. Nie wiem skąd ci się tam wzięła zmienna 8@. Po kij ci ona? Nie przepisuj bezmyślnie, tylko pomyśl zanim coś zmienisz.

Wytłumaczysz mi jeszcze, po co ustawiasz oddzielny czas wyświetlania tekstu dla każdej paczki, który jest i tak za krótki, żeby zdążyć go przeczytać? To samo z flagami.

Tak jak napisałem wcześniej, 0@ to liczba wszystkich paczek, a 1@ to liczba zebranych paczek, która jest zwiększana o 1 przy każdym zebraniu paczki. A wyświetlasz tekst w ten sposób:

Kod:
02FD: show_text_2numbers_lowpriority GXT 'PKGTXT' numbers 1@ 0@ time 5000 flag 1

___________________
Administrator
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Czas wyświetlania tekstu sam nie zmienił po kompilacji... Ale zmianiłem już aby wyświetlał się przez 5 sek.

Ehh już sam nie wiem, robię wszystko tak jak mi mówicie ale efekt ciągle ten sam, paczki stoją moge je zebrać ale te teksty źle się wyświetlają. Utworzyłem jeden plik fxt z tekstem:
PGKTXT : Zebrałeś 1 z 20 paczek
Jak sam mówiłeś " Po to korzystasz z opcodu 02FD, żebyś nie musiał tworzyć Bóg wie ile tekstów. "
Zmienne zmieniłem na takie jakie kazałeś. I nic, tekst nadal się źle wyświetla.
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
o_O
Podałem Ci gotowy tekst FXT, a Ty dalej swoje:
Kod:
PKGTXT Zebrałeś ~1~ z ~1~ paczek.


~1~ i drugie ~1~ to dynamiczne wartości, które są przydzielane w opcodzie 02FD. Jaki jest sens stosowania takiego opcodu, jeśli Ty i tak dajesz tam statyczne wartości?

___________________
Administrator
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Faktycznie teraz zmieniłem na tak jak kazałeś i teraz zobaczyłem tę dynamiczną wartość ale tylko ale wyszło tak:

Zebrałeś 8 z 20 paczek. Ale rzecz w tym że powinno pisać Zebrałeś 2 z 20 paczek. Co prawda wartość ~1~ zmieniło się na 20 ale ta pierwsze niestety nie.
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
A zwiększasz zmienną 1@ o jeden przy każdym zebraniu paczki, tak jak pisałem? Bo nie ma siły, żeby z zera nagle zrobiło się 8.

___________________
Administrator
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Hmm teraz to już wogólę, wiem że to działa lecz:
Gdy zbiorę jakąś paczkę pokazuje się tekst Zebrałeś 8289343 z 20 paczek
Oczywiście ta kosmiczna liczba nie jest dokładna aczkolwiek pokazuje się taka wielka... Wydaje mi się że jak to naprawię to już będzie dobrze.
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Macie może jakieś pomysły aby nie pokazywała się ta kosmiczna liczba?
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Pokaż kod...

___________________
Administrator
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Kod:
// This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007

{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------
0000: NOP 
0@ = 20 
1@ = 0 
2@ = 1 
3@ = 2 
4@ = 3 
5@ = 4 
6@ = 5 
7@ = 6 
8@ = 7 
9@ = 8 
10@ = 9 
11@ = 10 
12@ = 11 
13@ = 12 
14@ = 13 
15@ = 14 
16@ = 15 
17@ = 16 
18@ = 17 
19@ = 18 
20@ = 19 
21@ = 20 
2@ = Pickup.Create(1279, 3, 2469.274, -1748.606, 19.48172)
3@ = Pickup.Create(1279, 3, 2538.141, -1702.941, 13.38281)
4@ = Pickup.Create(1279, 3, 2469.375, -1702.941, 13.38281)
5@ = Pickup.Create(1279, 3, 2450.485, -2209.875, 49.32813)
6@ = Pickup.Create(1279, 3, 1796.775, -1578.146, 18.16127)
7@ = Pickup.Create(1279, 3, 1953.525, -1380.953, 24.14844)
8@ = Pickup.Create(1279, 3, 1870.33, -1318.711, 34.49219)
9@ = Pickup.Create(1279, 3, 1528.59, -1347.932, 329.4609)
10@ = Pickup.Create(1279, 3, 1254.906, -1236.658, 17.88538)
11@ = Pickup.Create(1279, 3, 1249.99, -905.7305, 46.60156)
12@ = Pickup.Create(1279, 3, 1282.515, -786.0227, 92.03125)
13@ = Pickup.Create(1279, 3, 1123.639, -2036.892, 69.88656)
14@ = Pickup.Create(1279, 3, 367.053, -2071.583, 8.015625)
15@ = Pickup.Create(1279, 3, 475.7036, -1504.95, 20.59977)
16@ = Pickup.Create(1279, 3, 660.6523, -1355.83, 21.75895)
17@ = Pickup.Create(1279, 3, 327.728, -1517.677, 71.4375)
18@ = Pickup.Create(1279, 3, 647.0067, -1056.758, 52.57992)
19@ = Pickup.Create(1279, 3, 811.2394, -1098.234, 25.90625)
20@ = Pickup.Create(1279, 3, 1528.181, -1695.74, 6.21875)
21@ = Pickup.Create(1279, 3, 1545.634, -1745.878, 5.210471)

:NONAME_653
wait 0 
if 
   Pickup.Picked_up(2@)
jf @NONAME_702 
1@ += 1 
02FD: show_text_2numbers_lowpriority GXT 'PKGTXT' numbers 1@ 0@ time 5000 flag 1

:NONAME_702
wait 0 
if 
   Pickup.Picked_up(3@)
jf @NONAME_752 
1@ += 2 
02FD: show_text_2numbers_lowpriority GXT 'PKGTXT' numbers 2@ 0@ time 5000 flag 1

:NONAME_752
wait 0 
if 
   Pickup.Picked_up(4@)
jf @NONAME_802 
1@ += 3 
02FD: show_text_2numbers_lowpriority GXT 'PKGTXT' numbers 3@ 0@ time 5000 flag 1


:NONAME_802
wait 0 
if 
   Pickup.Picked_up(5@)
jf @NONAME_852 
1@ += 4 
02FD: show_text_2numbers_lowpriority GXT 'PKGTXT' numbers 4@ 0@ time 5000 flag 1
                                                          

:NONAME_852
wait 0 
if 
   Pickup.Picked_up(6@)
jf @NONAME_902 
1@ += 5 
02FD: show_text_2numbers_lowpriority GXT 'PKGTXT' numbers 5@ 0@ time 5000 flag 1


:NONAME_902
wait 0 
if 
   Pickup.Picked_up(7@)
jf @NONAME_952 
1@ += 6 
02FD: show_text_2numbers_lowpriority GXT 'PKGTXT' numbers 6@ 0@ time 5000 flag 1


:NONAME_952
wait 0 
if 
   Pickup.Picked_up(8@)
jf @NONAME_1002 
1@ += 7 
02FD: show_text_2numbers_lowpriority GXT 'PKGTXT' numbers 7@ 0@ time 5000 flag 1


:NONAME_1002
wait 0 
if 
   Pickup.Picked_up(9@)
jf @NONAME_1052 
1@ += 8 
02FD: show_text_2numbers_lowpriority GXT 'PKGTXT' numbers 8@ 0@ time 5000 flag 1


:NONAME_1052
wait 0 
if 
   Pickup.Picked_up(10@)
jf @NONAME_1102 
1@ += 9 
02FD: show_text_2numbers_lowpriority GXT 'PKGTXT' numbers 9@ 0@ time 5000 flag 1


:NONAME_1102
wait 0 
if 
   Pickup.Picked_up(11@)
jf @NONAME_1152 
1@ += 10 
02FD: show_text_2numbers_lowpriority GXT 'PKGTXT' numbers 10@ 0@ time 5000 flag 1


:NONAME_1152
wait 0 
if 
   Pickup.Picked_up(12@)
jf @NONAME_1202 
1@ += 11 
02FD: show_text_2numbers_lowpriority GXT 'PKGTXT' numbers 11@ 0@ time 5000 flag 1


:NONAME_1202
wait 0 
if 
   Pickup.Picked_up(13@)
jf @NONAME_1252 
1@ += 12 
02FD: show_text_2numbers_lowpriority GXT 'PKGTXT' numbers 12@ 0@ time 5000 flag 1


:NONAME_1252
wait 0 
if 
   Pickup.Picked_up(14@)
jf @NONAME_1302 
1@ += 13 
02FD: show_text_2numbers_lowpriority GXT 'PKGTXT' numbers 13@ 0@ time 5000 flag 1


:NONAME_1302
wait 0 
if 
   Pickup.Picked_up(15@)
jf @NONAME_1352 
1@ += 14
02FD: show_text_2numbers_lowpriority GXT 'PKGTXT' numbers 14@ 0@ time 5000 flag 1


:NONAME_1352
wait 0 
if 
   Pickup.Picked_up(16@)
jf @NONAME_1402 
1@ += 15 
02FD: show_text_2numbers_lowpriority GXT 'PKGTXT' numbers 15@ 0@ time 5000 flag 1


:NONAME_1402
wait 0 
if 
   Pickup.Picked_up(17@)
jf @NONAME_1452 
1@ += 16 
02FD: show_text_2numbers_lowpriority GXT 'PKGTXT' numbers 16@ 0@ time 5000 flag 1


:NONAME_1452
wait 0 
if 
   Pickup.Picked_up(18@)
jf @NONAME_1502 
1@ += 17 
02FD: show_text_2numbers_lowpriority GXT 'PKGTXT' numbers 17@ 0@ time 5000 flag 1
                                                           

:NONAME_1502
wait 0 
if 
   Pickup.Picked_up(19@)
jf @NONAME_1552 
1@ += 18 
02FD: show_text_2numbers_lowpriority GXT 'PKGTXT' numbers 18@ 0@ time 5000 flag 1



:NONAME_1552
wait 0 
if 
   Pickup.Picked_up(20@)
jf @NONAME_1602 
1@ += 19 
02FD: show_text_2numbers_lowpriority GXT 'PKGTXT' numbers 19@ 0@ time 5000 flag 1

                                                               
:NONAME_1602
wait 0 
if 
   Pickup.Picked_up(21@)
jf @NONAME_1652 
1@ += 20 
02FD: show_text_2numbers_lowpriority GXT 'PKGTXT' numbers 20@ 0@ time 5000 flag 1

:NONAME_1652
jump @NONAME_653 


Aktualnie mógł się troszkę zmienić bo kombinowałem. Ale jak trzeba cos zmienić to piszcie.
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG