Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 245 Dołączył: 2011-03-21
#
Witam. Chce napisac skrypt cleo ktory umozliwi rzucanie nozem ale nie wiem jak sie do tego zabrac.
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Potrzebujesz animacji aktora w momencie, kiedy będzie rzucał nożem.

W skrypcie CLEO będziesz musiał obliczyć pozycję ręki aktora, żeby stworzyć tam obiekt noża. Musisz pokombinować z parametrami dla tego opcodu:
Kod:
04C4: store_coords_to 1@ 2@ 3@ from_actor $PLAYER_ACTOR with_offset 1.0 3.0 1.0


Musisz też wyznaczyć cel, gdzie będzie rzucony nóż. Może to być określony punkt, albo pozycja jakiegoś aktora. W taki sposób możesz odczytać najbliższego peda:
Kod:
073F: get_actor_in_sphere 1@ 2@ 3@ radius 20.0 with_pedtype_civilian 1 gang 1 criminal/prostitute 1 handle_as 0@


Następnie odczytujesz jego pozycję:
Kod:
00A0: store_actor 0@ position_to 5@ 6@ 7@


I przesuwasz obiekt noża:
Kod:
:move
wait 
0
if
  
034E: move_object 4@ to 5@ 6@ 7@ speed 10.0 10.0 10.0 collision_check 1
jf 
@move



To wyjaśnienie w wielkim skrócie. Będzie trzeba jeszcze odczytywać rotację itd., żeby nóż nie leciał rękojeścią do przodu.

___________________
Administrator
Postów: 245 Dołączył: 2011-03-21
#
Wielkie dzieki
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Z tego co mi wiadomo to tai mod już istnieje ( na rzucanie nożem ) Jak chcesz moge poszukac.
Postów: 245 Dołączył: 2011-03-21
#
Wiem że istnieje, tylko ja chce się nauczyć pisać skrypty i chciałem zobaczyć czy sam zrobie :D ale thx za dobre chęci :D
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG