Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 304 Dołączył: 2010-10-02
#
Siema.
1. Moje .cm zajmuje 18kb a nie 3kb.
2.Jak podwyżyć obiekt do góry aby ruszał się jak winda ?
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
1. Albo napisałeś dużo kodu, albo masz zaznaczoną opcję w ustawieniach SB o dodatkowych informacjach SCM.
2.
Kod:
while true
  
if
    034E: move_object 0@ to 1@ 2@ 3@ speed 13@ 16@ 19@ collision_check 1
  then
    
break
  end
end

___________________
Administrator
Postów: 304 Dołączył: 2010-10-02
#
Dzięki ale ktura opcja ma być odznaczona ??
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Dokładnie to coś takiego będzie. Jak wejdziesz na obiekt to cię do góry zawiezie.
Kod:
{$CLEO .cs}
0000: NOP

select_interior 0 
0860: link_actor $PLAYER_ACTOR to_interior 0 
Actor.PutAt($PLAYER_ACTOR, 1494.4891 -1240.939 14.4925)
Actor.Angle($PLAYER_ACTOR) = 271.3505

$WINDA1 = Object.Create(988, 1491.4432, -1231.7, 12.4)
0453: set_object $WINDA1 XY_rotation 90.0 0.0 angle 0.0

:a1
wait 0
if
0471: actor $PLAYER_ACTOR near_object_in_rectangle $WINDA1 radius 4.0 4.0 flag 0
jf @a1
034E: move_object $WINDA1 to 1491.4432 -1231.7 97.652 speed 0.1 0.1 0.1 flag 1

:a2
wait 0
if
034E: move_object $WINDA1 to 1491.4432 -1231.7 97.652 speed 0.1 0.1 0.1 flag 0
jf @a2

0A93: end_custom_thread
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
kolo33 napisał(a):
Dzięki ale ktura opcja ma być odznaczona ??

KTÓRA...

"Add extra info to SCM" aka "Dodaj dodatkową informację do SCM".

___________________
Administrator
Postów: 304 Dołączył: 2010-10-02
#
Dzięki wszystkim.
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG