Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Napisano dnia: 2011-04-12 11:14:52
Siema.
1. Moje .cm zajmuje 18kb a nie 3kb.
2.Jak podwyżyć obiekt do góry aby ruszał się jak winda ?
Postów:
878
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2011-04-12 12:11:18
1. Albo napisałeś dużo kodu, albo masz zaznaczoną opcję w ustawieniach SB o dodatkowych informacjach SCM.
2.
Kod:
while true
if
034E: move_object
0@ to 1@ 2@ 3@ speed
13@ 16@ 19@ collision_check 1
then
break
end
end
___________________
Administrator
Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Napisano dnia: 2011-04-13 07:35:04
Dzięki ale ktura opcja ma być odznaczona ??
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2011-04-13 13:19:17
Dokładnie to coś takiego będzie. Jak wejdziesz na obiekt to cię do góry zawiezie.
Kod:
{$CLEO .cs}
0000: NOP
select_interior 0
0860: link_actor $PLAYER_ACTOR to_interior 0
Actor.PutAt($PLAYER_ACTOR, 1494.4891 -1240.939 14.4925)
Actor.Angle($PLAYER_ACTOR) = 271.3505
$WINDA1 = Object.Create(988, 1491.4432, -1231.7, 12.4)
0453: set_object $WINDA1 XY_rotation 90.0 0.0 angle 0.0
:a1
wait 0
if
0471: actor $PLAYER_ACTOR near_object_in_rectangle $WINDA1 radius 4.0 4.0 flag 0
jf @a1
034E: move_object $WINDA1 to 1491.4432 -1231.7 97.652 speed 0.1 0.1 0.1 flag 1
:a2
wait 0
if
034E: move_object $WINDA1 to 1491.4432 -1231.7 97.652 speed 0.1 0.1 0.1 flag 0
jf @a2
0A93: end_custom_thread
Postów:
878
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2011-04-13 13:49:34
kolo33 napisał(a):
Dzięki ale ktura opcja ma być odznaczona ??
KT
ÓRA...
"Add extra info to SCM" aka "Dodaj dodatkową informację do SCM".
___________________
Administrator
Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Napisano dnia: 2011-04-14 11:10:53