Napisano dnia: 2009-03-17 15:45:31
Witam.
Zrobiłem (a właściwie zacząłem) robić skrypt na katapultowanie z Hydry, ale mam pewien problem.
Mianowicie znika ona po naciśnięciu przycisku "C" (katapultacja). Wszystko działa poprawnie, tylko to znikanie...
Jak mogę rozwiązać ten problem?
Zrobiłem (a właściwie zacząłem) robić skrypt na katapultowanie z Hydry, ale mam pewien problem.
Mianowicie znika ona po naciśnięciu przycisku "C" (katapultacja). Wszystko działa poprawnie, tylko to znikanie...
Kod:
{$CLEO .cs}
0000: NOP
0247: request_model #GUN_PARA
038B: load_requested_models
:check1
wait 10
if
0256: player $PLAYER_CHAR defined
jf @check1
if
00DD: actor $PLAYER_ACTOR driving_car_with_model #HYDRA
jf @check1
jump @check2
:check2
wait 10
if and
0AB0: key_pressed 0x43
00DD: actor $PLAYER_ACTOR driving_car_with_model #HYDRA
jf @check2
00A0: store_actor $PLAYER_ACTOR position_to $X1 $Y1 $Z1
0008: $Z1 += 3
0362: remove_actor $PLAYER_ACTOR from_car_and_place_at $X1 $Y1 $Z1
wait 1000
jump @check1
0000: NOP
0247: request_model #GUN_PARA
038B: load_requested_models
:check1
wait 10
if
0256: player $PLAYER_CHAR defined
jf @check1
if
00DD: actor $PLAYER_ACTOR driving_car_with_model #HYDRA
jf @check1
jump @check2
:check2
wait 10
if and
0AB0: key_pressed 0x43
00DD: actor $PLAYER_ACTOR driving_car_with_model #HYDRA
jf @check2
00A0: store_actor $PLAYER_ACTOR position_to $X1 $Y1 $Z1
0008: $Z1 += 3
0362: remove_actor $PLAYER_ACTOR from_car_and_place_at $X1 $Y1 $Z1
wait 1000
jump @check1
Jak mogę rozwiązać ten problem?
___________________