Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 28 Dołączył: 2009-01-21
#
Witam.

Zrobiłem (a właściwie zacząłem) robić skrypt na katapultowanie z Hydry, ale mam pewien problem.

Mianowicie znika ona po naciśnięciu przycisku "C" (katapultacja). Wszystko działa poprawnie, tylko to znikanie...

Kod:
{$CLEO .cs}
0000: NOP

0247: request_model #GUN_PARA
038B: load_requested_models 

:check1 
wait 10
if
0256:   player $PLAYER_CHAR defined 
jf @check1
if
00DD:   actor $PLAYER_ACTOR driving_car_with_model #HYDRA  
jf @check1  

jump @check2

:check2
wait 10
if and
0AB0:  key_pressed 0x43
00DD:   actor $PLAYER_ACTOR driving_car_with_model #HYDRA 
jf @check2

00A0: store_actor $PLAYER_ACTOR position_to $X1 $Y1 $Z1 

0008: $Z1 += 3 

0362: remove_actor $PLAYER_ACTOR from_car_and_place_at $X1 $Y1 $Z1    

wait 1000

jump @check1 


Jak mogę rozwiązać ten problem?

___________________
http://img834.imageshack.us/img834/861/yrmwsig
Postów: 1 Dołączył: 2009-03-22
#
Możesz mi powiedzieć jak zrobiłeś ten mod cleo
Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#

Pomysł na ten skrypt jest genialny jak byś mógł dodać spadochron po wyskoku Parę samolotów i helikopterów z których szło by wyskoczyć
Naprawdę nieźle by to wyszło

___________________

Postów: 28 Dołączył: 2009-01-21
#
Oto gotowy skrypt. Nie sugerujcie się nazwą animacji. Poprostu wgrajcie tak jak pisze w ReadMe i grajcie :D

DOWNLOAD:

http://www.sendspace.com/file/4ybcfq

___________________
http://img834.imageshack.us/img834/861/yrmwsig
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG