Witam
Mam problem z nowym save house - chodzi o to, ze wszystko pieknie nowy save-house dziala az do momentu jak zrestartuje gre (po nowym wlaczeniu gta sa) jak probuje sie za'loadowac na tego save'a to wywale mnie z gry - natomiast podczas gry gdy za-save'uje i chce zaloadowac sie powtornnie wszystko dziala poprawnie...

Mój plik z kodem i wsporzednymi:

Kod:

// This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007

{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------
thread 'SAVE' 
0A95: enable_thread_saving
0570: $MARKER_SAVE = create_asset_radar_marker_with_icon 35 at -2315.526 -355.398 66.915
018B: set_marker $MARKER_SAVE radar_mode 2 

:SAVE_40
wait 250 
if 
   Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf @SAVE_295 
if 
   Player.Controllable($PLAYER_CHAR)
jf @SAVE_295 
if 
  $ONMISSION == 0 
jf @SAVE_265 
if 
  0@ == 0 
jf @SAVE_145 
1@ = Pickup.Create(1277, 3, -2315.526, -355.398, 66.915)
0@ = 1 

:SAVE_145
if 
   Pickup.Picked_up(1@)
jf @SAVE_258 
gosub @SAVE_302 
if 
   Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf @SAVE_251 
Pickup.Destroy(1@)
1@ = Pickup.Create(1277, 3, -2315.526, -355.398, 66.915)
fade 1 1000 
Actor.PutAt($PLAYER_ACTOR, -2311.99, -355.9611, 66.91563)
Actor.Angle($PLAYER_ACTOR) = 176.8 

:SAVE_251
gosub @SAVE_386 

:SAVE_258
jump @SAVE_295 

:SAVE_265
if 
  0@ == 1 
jf @SAVE_295 
Pickup.Destroy(1@)
0@ = 0 

:SAVE_295
jump @SAVE_40 

:SAVE_302
$ONMISSION = 1 
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = False
03D8: show_save_screen 
wait 0 

:SAVE_322
if 
83D9:   not save_done 
jf @SAVE_346 
wait 0 
jump @SAVE_322 

:SAVE_346
0169: set_fade_color_RGB 0 0 0 
fade 0 1000 
if 
   Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf @SAVE_384 
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = False

:SAVE_384
return 

:SAVE_386
if 
   Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf @SAVE_406 
Camera.Restore_WithJumpCut
Camera.SetBehindPlayer

:SAVE_406
wait 500 
if 
   Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf @SAVE_441 
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
$ONMISSION = 0 

:SAVE_441
return
 

Bardzo bym prosil o pomoc, badz jakies wsazówki...

Aha i jeszcze jedno, moze ta nieprawidlowosc jest zwiazna z ta czescia kodu:
Actor.Angle($PLAYER_ACTOR) = 176.8
jest tam jakby jedna wspolrzedna - ale w sumie nie wiem po co i do czego... wie ktos?