Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Napisano dnia: 2011-01-27 01:16:11
Siema.
Chce stworzyć mod na Paintball ale potrzeba mi się dowiedzieć jak zrobić aby pedy o animacji kucnięcia z jakąś bronią strzelali do kogoś całyczas się ruszając, a po śmierci ukazuje się takisam ped w pewnym miejscu ?
Postów:
878
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2011-01-27 16:13:16
Może zacznijmy od tego, że nawet gracz nie może kucać, strzelać i poruszać się jednocześnie.
Coś podobnego możesz uzyskać korzystają z AS Pack, czyli sekwencji akcji, które możesz przypisać do jednego lub wielu aktorów. Dobrze też będzie ustawić "decision maker" na 0, żeby aktor atakował każdego, kto do niego celuje lub strzela.
Kod:
060A: create_decision_maker_type 0 store_to 0@
// Tworzenie aktora
009A: 1@ = create_actor_pedtype 12 model 126 at 1476.4125 -1368.2571 163.1187
01B2: give_actor 1@ weapon 31 ammo 600
01B9: set_actor 1@ armed_weapon_to 31
07BC: set_actor 1@ decision_maker_to 0@
// Sekwencja
0615: define_AS_pack_begin 2@
04EB: AS_actor -1 crouch 1
05F5: AS_actor -1 goto_point 1484.6888 -1358.3158 13.7187 mode 6 5000 ms
05E2: AS_actor -1 kill_actor $PLAYER_ACTOR
0616: define_AS_pack_end 2@
// Przypisanie aktora do sekwencji
0618: assign_actor 1@ to_AS_pack 2@
W sekwencji można zamiast zmiennej aktora wykonującego akcję, podać
"-1", co oznacza dowolnego aktora.
___________________
Administrator
Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Napisano dnia: 2011-01-27 19:06:04
Dobra dzięki, jest na to jakiś tut ? Bo to troche trudne.