Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 20 Dołączył: 2011-01-05
#
Witam. jestem tu nowy i mam takie pytanie
zbudowałem nowy main.scm dla mojego TC ale jak gram na początku to nic nie słychać dopiero jak nacisnę ESC i wróce do gry to już wszystko słychać co zrobić
Postów: 534 Dołączył: 2009-03-08
#
Mógłbyś podać cały kod?
Postów: 20 Dołączył: 2011-01-05
#
Kod:
// This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007
DEFINE OBJECTS 8
DEFINE OBJECT SANNY BUILDER 3.04      
DEFINE OBJECT INFO                     // Object number -1
DEFINE OBJECT KEYCARD                  // Object number -2
DEFINE OBJECT PICKUPSAVE               // Object number -3
DEFINE OBJECT BODYARMOUR               // Object number -4
DEFINE OBJECT BRIBE                    // Object number -5
DEFINE OBJECT COP_DR_CLOSED            // Object number -6
DEFINE OBJECT COP_DR_OPEN              // Object number -7

DEFINE MISSIONS 0

DEFINE EXTERNAL_SCRIPTS 0 // Use -1 in order not to compile AAA script

DEFINE UNKNOWN_EMPTY_SEGMENT 0

DEFINE UNKNOWN_THREADS_MEMORY 0

{$VERSION 3.1.0027}

//-------------MAIN---------------
thread 'MAIN' 
fade 0 0 
042C: set_total_missions_to 0 
030D: set_max_progress 0 
01F0: set_max_wanted_level_to 6 
set_wb_check_to 0 
00C0: set_current_time_hours_to 10 minutes_to 0 
04E4: unknown_refresh_game_renderer_at 237.4872 -1280.119 
Camera.SetAtPos(237.4872, -1280.119, 11.0256)
$PLAYER_CHAR = Player.Create(#NULL, 237.4872, -1280.119, 11.0256)
07AF: $PLAYER_GROUP = player $PLAYER_CHAR group 
$PLAYER_ACTOR = Actor.EmulateFromPlayer($PLAYER_CHAR)
Actor.Angle($PLAYER_ACTOR) = 180.0
Camera.SetBehindPlayer
0629: change_integer_stat 181 to 4 
0998: add_respect 1000 
062A: change_float_stat 165 to 800.0 
062A: change_float_stat 23 to 800.0 
062A: change_float_stat 21 to 200.0 
062A: change_float_stat 160 to 1000.0 
062A: change_float_stat 223 to 1000.0 
062A: change_float_stat 229 to 1000.0 
062A: change_float_stat 230 to 1000.0 
0629: change_integer_stat 225 to 1000 
0629: change_integer_stat 22 to 1000 
0629: change_integer_stat 156 to 1000 
062A: change_float_stat 81 to 1000.0 
0629: change_integer_stat 64 to 1000 
0629: change_integer_stat 65 to 1000 
062A: change_float_stat 69 to 1000.0 
062A: change_float_stat 70 to 1000.0 
062A: change_float_stat 71 to 1000.0 
062A: change_float_stat 72 to 1000.0 
062A: change_float_stat 73 to 1000.0 
062A: change_float_stat 74 to 1000.0 
062A: change_float_stat 75 to 1000.0 
062A: change_float_stat 76 to 1000.0 
062A: change_float_stat 77 to 1000.0 
062A: change_float_stat 78 to 1000.0 
062A: change_float_stat 79 to 1000.0 
0629: change_integer_stat 181 to 4 
0A1F: increase_float_stat 24 by 500.0 
055E: set_player $PLAYER_CHAR max_health += 150 
055F: set_player $PLAYER_CHAR max_armour += 150 
Actor.Health($PLAYER_ACTOR) = 250
Actor.Armour($PLAYER_ACTOR) = 250
Player.InfiniteRun($PLAYER_CHAR) = True
07FE: set_actor $PLAYER_ACTOR fighting_style_to 6 6 
0572: enable_taxi_nitros 1 
Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "BBALLJACKRSTAR", "BBJACK", Torso)
Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "JEANSDENIM", "JEANS", Legs)
Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "SNEAKERBINCBLK", "SNEAKER", Shoes)
Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "PLAYER_FACE", "HEAD", Head)
Player.Build($PLAYER_CHAR)
Player.Money($PLAYER_CHAR) += 500000
08DE: lose_stuff_after_busted 0 
08DD: lose_stuff_after_wasted 0 
016C: restart_if_wasted_at 493.5 703.1 11.1 angle 90.0 town_number 0 
016D: restart_if_busted_at 508.9 506.8 10.3 angle 174.0 town_number 0 
016C: restart_if_wasted_at -108.3 -974.4 9.4 angle 283.9 town_number 1 
016D: restart_if_busted_at 398.8 -469.7 10.7 angle 323.0 town_number 1 
0180: set_on_mission_flag_to $ONMISSION // Note: your missions have to use the variable defined here 
0237: set_gang 1 weapons_to 30 32 24 
0917: audio_zone 'CITY' enable_sound 1 
set_weather 1 
select_interior 0 
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
01B7: release_weather 
fade 1 1000 
wait 100 
03E6: remove_text_box 
01F0: set_max_wanted_level_to 6 
01EB: set_traffic_density_multiplier_to 1.0 
03DE: set_pedestrians_density_multiplier_to 1.0 
06D7: enable_train_traffic 0 
06DB: destroy_all_trains 
0923: enable_air_traffic 0 

:MAIN_793
wait 2500 
jump @MAIN_793 


proszę bardzo
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
To nie wina skryptu, przetestowałem u siebie i dźwięk działa. Pewnie masz złe ustawienia w systemie, może szwankować obsługa dźwięku 3D. Był już podobny temat u nas:

http://www.gta-mods.pl/forum/topics/view/id/659

___________________
Administrator
Postów: 20 Dołączył: 2011-01-05
#
ale mi działa dźwięk ale dopiero gdy nacisne ESC wcześniej nie działa i powtarzam zrobiłem własne TC czyli moda który zamienia SA na VC
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
W takim razie coś innego powoduje błąd dźwięku. Na pewno nie jest to main.scm, bo sam u siebie sprawdziłem i dźwięk działał od razu.

Ciężko powiedzieć, co może powodować ten problem, bo nie wiemy, co dokładnie zmieniłeś w swoim TC.

___________________
Administrator
Postów: 20 Dołączył: 2011-01-05
#
Już mówiłem że zmieniłem całą mapę na nową
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
gtasite1 napisał(a):
Witam. jestem tu nowy i mam takie pytanie
zbudowałem nowy main.scm dla mojego TC ale jak gram na początku to nic nie słychać dopiero jak nacisnę ESC i wróce do gry to już wszystko słychać co zrobić


gtasite1 napisał(a):
ale mi działa dźwięk ale dopiero gdy nacisne ESC wcześniej nie działa i powtarzam zrobiłem własne TC czyli moda który zamienia SA na VC


Nie widzę, żebyś pisał o nowej mapie. "Mod zmieniający SA na VC" to trochę ogólne pojęcie, poza tym wątpię, żebyś sam zrobił całą mapę od nowa.

Generalnie trochę dziwny problem. Jesteś pewien, że ten opcode jest Ci potrzebny?
Kod:
0917: audio_zone 'CITY' enable_sound 1

To jedyny moment, kiedy robisz coś z dźwiękiem w swoim main.scm, więc jeśli to wina kodu, to tylko w tym miejscu. Jeśli po usunięciu tej linijki problem nadal występuje, to wina leży po stronie mapy. Nie mamy jej udostępnionej, więc ciężko powiedzieć, jak to naprawić.

___________________
Administrator
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG