Napisano dnia: 2010-11-13 11:47:59
Witajcie. Tworzę nową modyfikację (jest news na stronie), a jako, że w moje ręce wpadł 3D Studio Max postanowiłem stworzyć od razu modele postaci, które ujrzycie w nowej historii.
Moim problemem jest brak pojęcia na temat eksportowania partii ciała CJ'a (chodzi mi o pojedyncze partie, głównie - GŁOWĘ). Rzecz w tym, że model mam już gotowy, jedynie mam problem z eksportowaniem go (wraz ze szkieletem) do .dff tak, by wszystko działało jak należy i nie wywalało z gry. Jeśli znacie jakiś poradnik na ten temat, proszę...podajcie mi go tutaj :)
A propos... aby nie zakładać nowego tematu, a utrzymuję się w dobrej kategorii forum, chciałbym was jeszcze zapytać o to, jak najlepiej dobierać tekstury i jak je "obrabiać", żeby np. na GŁOWIE ładnie to się prezentowało, nie było żadnych głupich zniekształceń i innych babolków. Ewentualnie, jak można "przesuwać" tekstury po modelu w 3D Studio Max'ie?
Pozdrawiam krolikk
Moim problemem jest brak pojęcia na temat eksportowania partii ciała CJ'a (chodzi mi o pojedyncze partie, głównie - GŁOWĘ). Rzecz w tym, że model mam już gotowy, jedynie mam problem z eksportowaniem go (wraz ze szkieletem) do .dff tak, by wszystko działało jak należy i nie wywalało z gry. Jeśli znacie jakiś poradnik na ten temat, proszę...podajcie mi go tutaj :)
A propos... aby nie zakładać nowego tematu, a utrzymuję się w dobrej kategorii forum, chciałbym was jeszcze zapytać o to, jak najlepiej dobierać tekstury i jak je "obrabiać", żeby np. na GŁOWIE ładnie to się prezentowało, nie było żadnych głupich zniekształceń i innych babolków. Ewentualnie, jak można "przesuwać" tekstury po modelu w 3D Studio Max'ie?
Pozdrawiam krolikk