Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 63 Dołączył: 2009-01-21
#
Witajcie. Tworzę nową modyfikację (jest news na stronie), a jako, że w moje ręce wpadł 3D Studio Max postanowiłem stworzyć od razu modele postaci, które ujrzycie w nowej historii.

Moim problemem jest brak pojęcia na temat eksportowania partii ciała CJ'a (chodzi mi o pojedyncze partie, głównie - GŁOWĘ). Rzecz w tym, że model mam już gotowy, jedynie mam problem z eksportowaniem go (wraz ze szkieletem) do .dff tak, by wszystko działało jak należy i nie wywalało z gry. Jeśli znacie jakiś poradnik na ten temat, proszę...podajcie mi go tutaj :)

A propos... aby nie zakładać nowego tematu, a utrzymuję się w dobrej kategorii forum, chciałbym was jeszcze zapytać o to, jak najlepiej dobierać tekstury i jak je "obrabiać", żeby np. na GŁOWIE ładnie to się prezentowało, nie było żadnych głupich zniekształceń i innych babolków. Ewentualnie, jak można "przesuwać" tekstury po modelu w 3D Studio Max'ie?

Pozdrawiam krolikk
Postów: 31 Dołączył: 2009-02-20
#
To od razu życzę powodzenia w modelowaniu ;]
Jeżeli chodzi o pytanie 2 to jest taka opcja jak smooth dobrze wygładza ale niestety robi dużo poligonów gdzie kochane SA nie czyta tak bardzo jak powinno więc ostrożnie z tym filtrem
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG