Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 41 Dołączył: 2010-09-20
#
Niestety, ale nic takiego chyba nie istnieje, ale może ktoś się tym pomysłem zainteresuje. Jeśli ktoś umie to może zrobić jakoś 4 pory roku do GTA SA. Ja mogę pomóc przy edytowaniu grafik XD. Jeśli ktoś będzie chciał dokonać tego wielkiego zadania to pisać! To była by rewolucja w świecie GTA SA! Ostrzegam, że to może być hard core! Ja nie znam się na programowaniu, więc samemu na 100% mi sie nie uda. Pozdrawia dla wszystkich użytkowników!

PRIMO 3001

___________________

Zapraszam! Na serwer SAMP'a, Polski Serwerek!
www.PS-DM.xaa.pl
Postów: 304 Dołączył: 2010-10-02
#
Mozliwe to jest ale na jakiej zasadzie mialy by sie zmieniac pory roku ? Samym skryptem hyba nieda rady, trza edytowac timecyc. Ja sie tym niezajme.
Postów: 31 Dołączył: 2009-02-20
#
Fajny pomysł ale czy wypali to bardzo nikłe szanse.
Należałoby napisać nowy silnik który by zmieniał tekstury, dodawał spadające liście itd...
Ogólnie pomysł dobry, gdyby coś by wypaliło ja też dopisuje się do zmiany w teksturach.
Postów: 41 Dołączył: 2010-09-20
#
fainie, ale potrzebny ktoś od silnika jeżeli ktoś chce sie dołączyć do prjektu "GTA sa winter" (faina nazwa?XD) to pisac na GG, moj nr to 25733815, zainteresowanych zapraszam!

___________________

Zapraszam! Na serwer SAMP'a, Polski Serwerek!
www.PS-DM.xaa.pl
Postów: 207 Dołączył: 2009-03-18
#
Można by też zrobić do tego moda jakieś misje, wtedy kiedy historia każe bohaterowi wyjechać gdzieś z miasta, gdy wraca jest inna pora roku (np. jak w Mafii II ci co grali rozumieją).

___________________
Postów: 41 Dołączył: 2010-09-20
#