Napisano dnia: 2010-07-14 09:10:29
Witam. Po długiej przerwie postanowiłem napisać dla was kolejny tutorial. Tym razem omówię w nim jak zaimportować model z GTA IV lub Episodes from Liberty City do 3DsMaxa. Już na wstępie powiem że jest tylko mały problem z teksturami ,ponieważ po zaimportowaniu do Maxa wszystkie niestety znikają (Jeszcze nie wiem co zrobić aby nie musieć ich ponownie nakładać).
1. Importer .smd wrzucamy do plugins.
2. Otwieramy SparkIV i otwieramy sobie jakiś plik z modelami.
3. Wybieramy plik ,który nas interesuje i klikamy View.
4. W oknie ,które się nam pokaże pod solid pojawi się np. []FragType zaznaczamy to i klikamy export.
5. Zamykamy Sparka i otwieramy 3DsMaxa i importujemy nasz model w pierwszym oknie nic nie zaznaczamy a w drugim odznaczamy Import Bones. I gotowe teraz zaznaczamy model przechodzimy do modifiers i usuwamy Skin.
POTRZEBNE OPROGRAMOWANIE:
3DsMax (co najmniej 9)
SparkIV
GTA IV lub Episodes from Liberty City
1. Importer .smd wrzucamy do plugins.
2. Otwieramy SparkIV i otwieramy sobie jakiś plik z modelami.
3. Wybieramy plik ,który nas interesuje i klikamy View.
4. W oknie ,które się nam pokaże pod solid pojawi się np. []FragType zaznaczamy to i klikamy export.
5. Zamykamy Sparka i otwieramy 3DsMaxa i importujemy nasz model w pierwszym oknie nic nie zaznaczamy a w drugim odznaczamy Import Bones. I gotowe teraz zaznaczamy model przechodzimy do modifiers i usuwamy Skin.
___________________
'Cause sometimes you just feel tired,
Feel weak, and when you feel weak, you feel like you wanna just give up.
But you gotta search within you, you gotta find that inner strength
And just pull that shit out of you and get that motivation to not give up
And not be a quitter, no matter how bad you wanna just fall flat on your face and collapse.