Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 207 Dołączył: 2009-03-18
#
Od dzisiaj zacząłem upiększać San Andreas. Nowe efekty, Project Oblivion, ENBseries. No właśnie, ENBseries! Uruchamiam grę, uruchamiam moda i jednym okie płaczę ze szczęscia, drugim ze smutku, gdyż mam tak pięknie rozmazany obraz, że aż przetarłem oczy bo myślałem, że mam wadę wzroku. Postanowiłem zmienić enbseries.ini, a tu dla mnie czarna magia. Więc mógłby ktoś mi powiedzieć która komenda świadczy o rozmyciu ekranu? Z góry dziękuję.

___________________
Postów: 534 Dołączył: 2009-03-08
#
Chyba
Kod:
Blurmode=1

ustaw 1 na 0
Postów: 207 Dołączył: 2009-03-18
#
sorry ale nie znalazłem nawet takiej komendy ;]

daję swój enbseries.ini

[PROXY]
EnableProxyLibrary=0
InitProxyFunctions=1
ProxyLibrary=
[GLOBAL]
UseEffect=0
AlternativeDepth=1
AllowAntialias=1
BugFixMode=0
SkipShaderOptimization=0
QuadVertexBuffer=0
EnableShaders_3_0=1
AdditionalConfigFile=enbseries2.ini
UseMRTRendering=0
[EFFECT]
EnableBloom=1
EnableOcclusion=0
EnableReflection=1
EnableMotionBlur=0
EnableWater=1
EnableShadow=1
DepthBias=50
EnableDepthOfField=0
[INPUT]
KeyUseEffect=123
KeyBloom=100
KeyOcclusion=121
KeyReflection=122
KeyCombination=16
KeyScreenshot=44
KeyShadow=119
KeyWater=118
KeyShowFPS=106
[REFLECTION]
ReflectionPower=30
ChromePower=15
UseCurrentFrameReflection=0
ReflectionQuality=2
ReflectionSourceSpecular=20
ReflectionSourceTFactor=20
UseAdditiveReflection=0
ReflectionDepthBias=100
UseLowResReflection=0
ReflectionSinglePass=1
UseEnvBump=1
EnvBumpAmount=150
EnvBumpOffset=50
ReflectionFlip=1
[BLOOM]
BloomPowerDay=20
BloomFadeTime=100
BloomConstantDay=0
BloomQuality=2
BloomScreenLevelDay=60
BloomCurveDay=-1
BloomPowerNight=40
BloomConstantNight=0
BloomCurveNight=0
BloomScreenLevelNight=20
BloomAdaptationScreenLevel=85
BloomAdaptationMultiplier=14
BloomAllowOversaturation=0
BloomMaxLimit=100
[SSAO]
UseFilter=0
OcclusionQuality=0
FilterQuality=1
DarkeningLevel=35
BrighteningLevel=40
IlluminationLevel=12
AdditiveIlluminationLevel=15
UseAmbientOcclusion=1
FadeDistance=25
UseForAlphaTest=1
UseForAlphaBlend=1
UseIndirectLighting=0
[COLORCORRECTION]
DarkeningAmountDay=20
ScreenLevelDay=75
ScreenLevelNight=24
DarkeningAmountNight=-10
GammaCurveDay=0
GammaCurveNight=2
ColorSaturationDay=1
ColorSaturationNight=0
UsePaletteTexture=1
[WATER]
UseWaterDeep=0
WaterDeepness=1000
WaterQuality=0
[SHADOW]
ShadowFadeStart=800
ShadowFadeEnd=1000
ShadowAmountDay=40
ShadowAmountNight=70
ShadowScreenLevelDay=40
ShadowScreenLevelNight=15
ShadowQuality=2
UseShadowFilter=1
FilterQuality=1
ShadowBlurRange=6
[ENGINE]
ForceAnisotropicFiltering=0
MaxAnisotropy=16
ForceDisplayRefreshRate=0
DisplayRefreshRateHz=75
[MOTIONBLUR]
MotionBlurQuality=1
MotionBlurVelocity=40
MotionBlurRotation=40
[PERPIXELLIGHTING]
SpecularColorMin=0
SpecularColorMax=100
SpecularColorMultiplier=100
SpecularGlossinessMin=0
SpecularGlossinessMax=40
SpecularGlossinessMultiplier=100
[DEPTHOFFIELD]
DOFQuality=2
DOFNumberOfPasses=1
DOFFocusRange=1000
DOFBlurinessRange=20

___________________
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Zawsze możesz dodać taką komendę do twojej konfiguracji.
Postów: 207 Dołączył: 2009-03-18
#
hmmm niezła myśl spróbuję...

EDIT:

No niestety nic nie dało.

___________________
Postów: 534 Dołączył: 2009-03-08
#
Zmień
Kod:
[EFFECT]
EnableBloom=1

na 0 może pomoże.
Postów: 207 Dołączył: 2009-03-18
#
dzięki wielkie zmniejszyło się rozmycie

temat do zamknięcia

___________________
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG