Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 63 Dołączył: 2009-01-21
#
Chciałbym zacząć "zabawę" w modelowanie obiektów do IV. Jedyne co stoi na przeszkodzie to nowe rozszerzenie plików zawierających modele, a mianowicie: .wdr. Jeżeli znacie skrypt do 3D Studio Max'a (coś w podobie Kam's Script służący do importowania i eksportowania modeli .dff) proszę o pomoc.

PS: A i jeszcze jedna sprawa. Wiecie czy istnieje taki program (Coś w podobie TXD Workshop) do eksportowania i importowania teksturek tyle że do pliku .wtd?


@EDIT:

Znalazłem już coś ciekawego. Nazywa się WDR Viewer 0.1. Teraz pozostaje jeszcze ten program to zręcznej i szybkiej edycji plików z teksturami :)
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Też kiedyś szukałem i jedynie co na obecną chwilę jest to najnowszy zmodeler. Można pobrać go ze strony producenta. A tak w 3sdmax to chyba tylko w da się importować obiekty. Co do tego ostatniego to więcej na ten temat jest napisane na tej stronie: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=395969
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG