Postów:
5
Dołączył:
2009-06-20
Napisano dnia: 2009-10-10 11:30:18
co oznacza jf @petla1?
oraz jak można co powodują te dwie komendy?
not Player.Defined($PLAYER_CHAR)
80E0: not player $PLAYER_CHAR driving
Postów:
159
Dołączył:
2009-02-05
Napisano dnia: 2009-10-10 11:40:14
Że jeżeli warunki if się nie spełniają to przechodzi do @petla1
not Player.Defined($PLAYER_CHAR) dokładnie nie wiem ale coś w stylu komenda sprawdzająca czy gracz nie został zdefiniowany do $PLAYER_CHAR najczęściej używane na początku skryptu cleo przykład :
Kod:
:Sprawdz
wait 10
if
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf @Sprawdz
80E0: not player $PLAYER_CHAR driving sprawdza czy gracz nie prowadzi aktualnie żadnego pojazdu (chyba xD)
___________________
Postów:
5
Dołączył:
2009-06-20
Napisano dnia: 2009-10-10 21:18:58
aha dzięki! nie byłem pewien co te jf'y znaczą, teraz bardziej rozumiem.
Mam jeszcze jedno pytanie w temacie scm.
Zamierzam utworzyć świecące punkty w danym miejscu, próbowałem za pomocą tych opcodów ale gdy podjeżdża się bliżej nie ma żadnych świateł. Wie ktoś dlaczego?
koordynaty przykładowe
$A11 = 545.5454 // floating-point values
$B11 = -544.451 // floating-point values
$C11 = 25.445 // floating-point values
024F: create_corona 5.5 6 0 with_color 255 100 0 at_point $A11 $B11 $C11
lub
04D5: create_corona_at $464.642 $-1356.41 $21.625 radius 5.5 type 6 flare 0 RGB 150 0 0