Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 5 Dołączył: 2009-06-20
#
co oznacza jf @petla1?

oraz jak można co powodują te dwie komendy?
not Player.Defined($PLAYER_CHAR)
80E0: not player $PLAYER_CHAR driving
Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
Że jeżeli warunki if się nie spełniają to przechodzi do @petla1

not Player.Defined($PLAYER_CHAR) dokładnie nie wiem ale coś w stylu komenda sprawdzająca czy gracz nie został zdefiniowany do $PLAYER_CHAR najczęściej używane na początku skryptu cleo przykład :

Kod:

:Sprawdz
wait 10
if
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf @Sprawdz


80E0: not player $PLAYER_CHAR driving sprawdza czy gracz nie prowadzi aktualnie żadnego pojazdu (chyba xD)

___________________

Postów: 5 Dołączył: 2009-06-20
#
aha dzięki! nie byłem pewien co te jf'y znaczą, teraz bardziej rozumiem.
Mam jeszcze jedno pytanie w temacie scm.

Zamierzam utworzyć świecące punkty w danym miejscu, próbowałem za pomocą tych opcodów ale gdy podjeżdża się bliżej nie ma żadnych świateł. Wie ktoś dlaczego?

koordynaty przykładowe
$A11 = 545.5454 // floating-point values
$B11 = -544.451 // floating-point values
$C11 = 25.445 // floating-point values

024F: create_corona 5.5 6 0 with_color 255 100 0 at_point $A11 $B11 $C11
lub
04D5: create_corona_at $464.642 $-1356.41 $21.625 radius 5.5 type 6 flare 0 RGB 150 0 0
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG