Postów:
24
Dołączył:
2009-06-23
Napisano dnia: 2009-08-17 22:39:06
Potrzebuje kod na sprawdzenie czy gracz ma odpowiednią ilość kasy, i jeszcze jak ma to zabiera mu tą ilość i daje np. bron.
Postów:
159
Dołączył:
2009-02-05
Napisano dnia: 2009-08-17 23:30:21
Więc :
Kod:
:petla
wait 0
if
010A: player $PLAYER_CHAR money > 1000
jf @niemasztyle
[dalszy kod]
Sprawdza czy gracz ma więcej pieniędzy niż 1000 a jeśli nie ma przechodzi do pętli która mówi że nie ma dość pieniędzy
Jeżeli ma to :
Kod:
Player.Money($PLAYER_CHAR) -= 1000
01B2: give_actor $PLAYER_ACTOR weapon 28 ammo 60
Jeżeli nie to :
Kod:
:niemasztyle
00BC: show_text_highpriority GXT 'Tekst' time 1000 flag 1
P.S
Na forum masz wszystko wystarczy poszukać
___________________
Postów:
24
Dołączył:
2009-06-23
Napisano dnia: 2009-08-18 00:31:59
A więc zrobiłem tak:
Cytat:
{$CLEO .cs}
0000: NOP
0247: request_model 29
0247: request_model 22
038B: load_requested_models
:Modzik
wait 10
if
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf @Modzik
:Klawisz
wait 0
if
0AB0: key_pressed 46
jf @Klawisz
054C: use_GXT_table 'Bronie'
08D4: $Panel = create_panel_with_title 'FEM_MM' position 29.0 145.0 width 200.0 columns 1 interactive 1 background 1 alignment 1
08DB: set_panel $Panel column 0 header 'Bronie' data 'P' 'TEC9' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY'
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = False
:czekaj_na_wybor
wait 0
if
00E1: player $PLAYER_CHAR pressed_key 15
jf @czekaj_na_wybor_test2
:wyjdz
00E1: player $PLAYER_CHAR pressed_key 15
08DA: remove_panel $Panel
03E6: remove_text_box
Marker.Disable($Znaczek)
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
jump @Klawisz
:czekaj_na_wybor_test2
if
00E1: player $PLAYER_CHAR pressed_key 16
jf @czekaj_na_wybor
00E1: player $PLAYER_CHAR pressed_key 15
08D7: $Wybrane = panel $Panel active_row
08DA: remove_panel $Panel
03E6: remove_text_box
0871: init_jump_table $Wybrane total_jumps 2 1 -1 jumps 0 @wybrane1 1 @wybrane2 0 -1 0 -1 0 -1 0 -1 0 -1
:wybrane1
wait 0
if
010A: player $PLAYER_CHAR money > 1000
jf @niemasztyle
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
01B2: give_actor $PLAYER_ACTOR weapon 22 ammo 100
jump @wyjdz
:wybrane2
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
01B2: give_actor $PLAYER_ACTOR weapon 29 ammo 100
jump @wyjdz
:niemasztyle
00BC: show_text_highpriority GXT 'You need 1000$' time 1000 flag 1
jump @czekaj_na_wybor
Kto mi może powiedzieć co jest nie tak.
Postów:
878
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2009-08-18 00:44:29
Nie wiem, czy to działanie celowe, ale sprawdzanie stanu portfela zrobiłeś tylko przy pierwszej opcji (wybrane1).
Oprócz tego ten warunek jest prawdziwy, tylko, jeśli gracz ma ponad 1000$. Czyli jak będzie miał równo 1000$, to gracz nie dostanie broni. Zmień wartość na 999 albo operator na >=.
___________________
Administrator
Postów:
24
Dołączył:
2009-06-23
Napisano dnia: 2009-08-18 03:48:00
Zrobiłem tak bo chciałem tylko sprawdzić czy to działa.
Wiesz nie ważne ile będzie kosztować, to tylko do próby.