Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 24 Dołączył: 2009-06-23
#
Potrzebuje kod na sprawdzenie czy gracz ma odpowiednią ilość kasy, i jeszcze jak ma to zabiera mu tą ilość i daje np. bron.
Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
Więc :

Kod:
:petla
wait 0
if
010A: player $PLAYER_CHAR money > 1000
jf @niemasztyle

[dalszy kod]

Sprawdza czy gracz ma więcej pieniędzy niż 1000 a jeśli nie ma przechodzi do pętli która mówi że nie ma dość pieniędzy

Jeżeli ma to :

Kod:
Player.Money($PLAYER_CHAR) -= 1000
01B2: give_actor $PLAYER_ACTOR weapon 28 ammo 60


Jeżeli nie to :

Kod:
:niemasztyle
00BC: show_text_highpriority GXT 'Tekst' time 1000 flag 1


P.S Na forum masz wszystko wystarczy poszukać

___________________

Postów: 24 Dołączył: 2009-06-23
#
A więc zrobiłem tak:
Cytat:
{$CLEO .cs}
0000: NOP
0247: request_model 29
0247: request_model 22
038B: load_requested_models
:Modzik
wait 10
if
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf @Modzik


:Klawisz
wait 0
if
0AB0: key_pressed 46
jf @Klawisz
054C: use_GXT_table 'Bronie'
08D4: $Panel = create_panel_with_title 'FEM_MM' position 29.0 145.0 width 200.0 columns 1 interactive 1 background 1 alignment 1
08DB: set_panel $Panel column 0 header 'Bronie' data 'P' 'TEC9' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY'
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = False
:czekaj_na_wybor
wait 0
if
00E1: player $PLAYER_CHAR pressed_key 15
jf @czekaj_na_wybor_test2
:wyjdz
00E1: player $PLAYER_CHAR pressed_key 15
08DA: remove_panel $Panel
03E6: remove_text_box
Marker.Disable($Znaczek)
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
jump @Klawisz
:czekaj_na_wybor_test2
if
00E1: player $PLAYER_CHAR pressed_key 16
jf @czekaj_na_wybor
00E1: player $PLAYER_CHAR pressed_key 15
08D7: $Wybrane = panel $Panel active_row
08DA: remove_panel $Panel
03E6: remove_text_box
0871: init_jump_table $Wybrane total_jumps 2 1 -1 jumps 0 @wybrane1 1 @wybrane2 0 -1 0 -1 0 -1 0 -1 0 -1
:wybrane1
wait 0
if
010A: player $PLAYER_CHAR money > 1000
jf @niemasztyle

Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
01B2: give_actor $PLAYER_ACTOR weapon 22 ammo 100

jump @wyjdz

:wybrane2
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
01B2: give_actor $PLAYER_ACTOR weapon 29 ammo 100
jump @wyjdz

:niemasztyle
00BC: show_text_highpriority GXT 'You need 1000$' time 1000 flag 1
jump @czekaj_na_wybor


Kto mi może powiedzieć co jest nie tak.
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Nie wiem, czy to działanie celowe, ale sprawdzanie stanu portfela zrobiłeś tylko przy pierwszej opcji (wybrane1).

Oprócz tego ten warunek jest prawdziwy, tylko, jeśli gracz ma ponad 1000$. Czyli jak będzie miał równo 1000$, to gracz nie dostanie broni. Zmień wartość na 999 albo operator na >=.

___________________
Administrator
Postów: 24 Dołączył: 2009-06-23
#
Zrobiłem tak bo chciałem tylko sprawdzić czy to działa.

Wiesz nie ważne ile będzie kosztować, to tylko do próby.
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG