Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2014-05-15 12:01:02
Wie ktoś na jakiej zasadzie są tworzone chmury i mgły w GTA SA?
Postów:
32
Dołączył:
2012-07-15
Napisano dnia: 2014-05-15 12:52:04
Na podstawie programu graficznego np photoshopa, a jak to zrobić? Już tłumacze:
1. Pobierz TXD Workshop
2. Włącz program po czym otwórz plik gta3.img (Open IMG)
3. Znajdź plik o nazwie "weemap.txd" (bedzie na początku) i otwórz go.
4. Jeśli chcesz z edytowac chmury to zaznaczasz plik "skyclouds" i go exportujesz.
Potem edytujesz w dowolnym programie graficznym, zapisujesz i podmieniasz.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2014-05-16 00:19:29
Mi bardziej chodził jak tworzyć je na nowo, a ty podałeś jak edytować tylko samą teksturę ale i tak dzięki za chęci.
Postów:
32
Dołączył:
2012-07-15
Napisano dnia: 2014-05-16 13:07:46
olopl100 napisał(a):
Mi bardziej chodził jak tworzyć je na nowo, a ty podałeś jak edytować tylko samą teksturę ale i tak dzięki za chęci.
Chmury posiadają tylko teksture nie mają zadnego modelu xd
A jesli chcesz stworzyć nowe to zaopatrz sie w program graficzny i użyj zdjęcia z jakąś chmurą (najlepiej render, wtedy będzie łatwiej).
Wtem jak już zrobisz to zapisz plik jako
skyclouds w formacje PNG, BMP lub TGA i podmień za istniejący.