Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 3 Dołączył: 2014-03-05
#
Witam jestem nowy na stronie więc jeśli dodałem temat do złej kategorii to proszę przenieść. Otóż mam problem bo chciałem prze konwertować statek z Gwiezdnych Wojen, ale okazałe się, że składa się on z ponad 900 elementów, a chciałbym to wszystko upchnąć do jednego pliku .dff. Statek wygląda tak:

http://111.imagebam.com/download/z-U3XzvOjMN-i0_AN7UZPQ/31242/312415652/Nowy%20Obraz%20-%20mapa%20bitowa.JPG

I jeszcze jedno bo nie chcę tworzyć nowego tematu, jak zrobić plik .lod ?
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Pokaż jeszcze siatkę tego modelu. Siatkę włączasz pod klawiszem F3. Ale już widać po modelu że jest stanowczo za dużo poligonów. Co prawda da się upchać taki model do jednego pliku dff ale będzie on bardzo dużo ważył. Dodawałem takie model i to o wiele zmniejszą ilością poligonów i było tak że sam model w grze się długo ładował i nie była wyświetlana kolizja modelu. Na moje oko to najlepszym sposobem to by było zrobienie całkiem nowego modelu na podstawie oryginalnego.

A plik LOD to taki sam model jak oryginalny tyle że zmniejszą ilością szczegółów i zgorszą jakością tekstur. Co prawda można dawać takie same tekstury jak ma oryginalny model ale może się to odbić na stabilności gry.
Postów: 3 Dołączył: 2014-03-05
#
Skoro tak to nie będę próbował bo skoro będą takie błędy to nie będę próbował, a gdybym chciał prze konwertować obiekt o 200 elementach to nie było by takich błędów ?
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Tu nie chodzi o ilość elementów, a ilość poligonów w danym elemencie(inaczej modelu). Jeżeli taki model ma za dużo poligonów to właśnie dzieje się mniej więcej to co napisałem wcześniejszym poście.CO prawda mógłbyś wyeksportować cały model ale nie byłby to jeden plik dff ale około 900 takich plików.
Postów: 3 Dołączył: 2014-03-05
#
Dobrze dzięki za wytłumaczenie mi tego. Temat do zamknięcia.
Temat zamknięty.
Poprzedni 1 Następny
Created & Powered by MakG