Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 1 Dołączył: 2014-02-05
#
Hejka

Moje pytanko jest bardzo proste..Smile niestety nie znalazłem w sieci odpowiedzi :/ otóż: czy jest taka możliwość że jak wgram ten mod(co w temacie) wiadomo że trzeba zamienić plik "handle" aby bigCar Damage działał, i tu moja bolączka bo jak wgram nowe auto to wiadomo że trzeba zmienić parametry tego auto w pliku handle aby nie"latał" i po zmianie jest ok Smile ale gdy wgram plik"handle" z tego moda(Damage Car) to auta które wgrałem owszem fajnie się rozwalają ale znowu latają:/ czy można jakoś zrobić aby wgrać ten mod i do tego nowe auta ale tak aby nie latały i fajnie się po tym modzie niszczyły?? nie wiem czy jasno wytłumaczyłem ale się starałem jak by co to napisze jeszcze raz SmileSmile
Postów: 2 Dołączył: 2010-06-10
#
Pierwsze primo: To nie plik Handle, a handling.dat, precyzuj wypowiedzi, bo ciężko będzie odpowiedzieć.
Rozwiązanie:
Niestety byłoby bardzo trudno "pomieszać" ręcznie oba pliki handling. Najlepiej skopiuj z moda na samochód linijkę handling i zamień ją w zmodyfikowanym wcześniej przez BigCarDamage handling.dat. Wynik będzie taki, że samochód nie będzie latał, ale też nie będzie miał dużych obrażeń wizualnych, za to wszystkie inne samochody będą miały zniszczenia z BCD, a nie jak w wypadku nałożenia na siebie plików wszystkie zostaną usunięte.
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG