Kod:
3Ds Max ? Tworzenie Animacji cz.2


Witam! W dzisiejszym tutorialu pokaże wam jak animować już troche profesjonalniej naszego Bipeda :) Zapraszam do przeczytania.
A więc zaczynamy.

Kod:
Potrzebne Aplikacje:
3Ds Max 9 lub inny



FOTO


Tworzymy Bipeda rozmiary dowolne i ustawiamy go na środku.
Zaznaczamy Key Filters tak jak w części pierwszej poradnika.
Ale nie ustawiamy Set Key ani Auto Key.

FOTO

Zaznaczamy dowolną część ciała Bipeda i przechodzimy
Do Zakładki Motion. Z zakładki Biped wybieramy Footstep Mode.
A następnie wybieramy z zakładki Footstep Creation, Create Footsteps (at current frame). A obok wybieramy sobię tryb i w zależności od trybu Biped będzie Chodził (Walk), Biegał (Run), Skakał (Jump)

FOTO

Teraz ustawiamy takie znaczniki gdzie nasz Biped ma iść, biec lub Skoczyć. Pamietajmy że należy ustawiać dosyć blisko skoki bo potem wygląda to strasznie śmiesznie xD.

Kiedy już skończymy ustawiać nasze kroki z zakładki Footstep Operation klikamy przycisk Create Keys for Inactive Footsteps i gotowe. Teraz tylko spójrzcie jak dobrze to wygląda.
Miłej zabawy w Animowaniu B)