Postów:
552
Dołączył:
2009-11-29
Napisano dnia: 2013-09-17 03:35:10
1
jak zrobić aby postać która patrzy w naszą strone w czasie rozmowy obracała sie gdy np wchodzimy za jej plecy
2
pytanie moze banalne ale zwykłem na takich utknąć
jaki skrypt lub opcode jest potrzebny aby włączyć odpowiednią muzyczkę w odpowiednim momencie
np, otwieramy bagażnik widzimy w nim trupa i wtedy powinna włączyć się odpowiednia muzyczka
3
czy jest tu ktoś chętny aby zrobić animacje spadającego palącego się samolotu
___________________
https://www.youtube.com/playlist?list=PLnyepX_nM3diMjoil8NbARyMbgn4wMvOb
https://www.paysafecard.com/pl-pl/lp-produkte/mgm/?partnerProgramId=4597a36f-1a4b-4a98-ac47-c8c8e54bccc1
https://www.g2a.com/r/user-5615b5b5a48c5
Wymyśliłem sobie na to sposób, będę udawał głucho niemego.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2013-09-17 07:46:03
od3. Ja bym do tego użył
tego sposobu + dodajesz efekt particle czyli palący się ogień i masz lepszy efekt niż z animacjami i o wiele łatwiejszy do wykonania. Jak chcesz to ci to mogę jutro albo pojutrze spróbować zrobić. Dziś bym ci zrobił ale nie jestem w stanie myśleć o niczym innym niż GTA V. A wieczorem na tym świecie to mnie już na pewno nie będzie.
Postów:
878
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2013-09-17 12:10:37
1. Dla maksymalnej precyzji musiałbyś odczytać współrzędne obu postaci, obrót jednego aktora i na tej podstawie wyliczyć obszar za jego plecami. Od biedy mógłbyś użyć czegoś takiego:
Kod:
:petla
wait 0
if
0364: actor
102@ spotted_actor
$PLAYER_ACTOR
jf @petla
2. Jeżeli otwieranie bagażnika masz oskryptowane przez siebie, to po prostu włącz muzykę, kiedy otwierasz ten bagażnik:
Kod:
0AAC: 0@ = load_audiostream
"CLEOmusic1.mp3"
0AAD: set_mp3
0@ perform_action 1
___________________
Administrator
Postów:
552
Dołączył:
2009-11-29
Napisano dnia: 2013-09-17 21:12:39
SabaruPL
spoko możesz coś takiego wykonać
chodzi mi o samolot pasażerski (nie dodałem wcześniej)
zobacze jak to będzie wygladać
___________________
https://www.youtube.com/playlist?list=PLnyepX_nM3diMjoil8NbARyMbgn4wMvOb
https://www.paysafecard.com/pl-pl/lp-produkte/mgm/?partnerProgramId=4597a36f-1a4b-4a98-ac47-c8c8e54bccc1
https://www.g2a.com/r/user-5615b5b5a48c5
Wymyśliłem sobie na to sposób, będę udawał głucho niemego.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2013-09-21 02:07:58
Nie doczytałem wcześniej. Wydawało mi się że napisałeś że ma to być samochód wypadający z samolotu. Co do tego samolotu to też jest możliwe ale może być trudniej dodać ogień. Samolot jest duży, a jak się doczepi taki ogień to nie będzie praktycznie go widać, a nie mam pomysłu jakby można było w inny sposób dodać. Do tego particle w pojazdach można dodawać w jednym miejscu.
Postów:
552
Dołączył:
2009-11-29
Napisano dnia: 2013-09-22 14:25:24
dokładnie to chodzi mi wlaśnie o samolot, c prawda nie jest to tak strasznie istotne w fabule ale jest ciekawym urozmaiceniem i pocianięciem fabuły dalej, w zależnosci gdzie spadnie ten samolot, czy to na ziemie czy na wode będzie potrzebna inna animacja uderzania o powieżchnie i rozlatywanie się samolotu
dobrze by było aby podczas spadania paliły się silniki
jeśli jesteś w stanie zrobić cos z opisanych wyżej to byłbym bardzo wdzięczny
___________________
https://www.youtube.com/playlist?list=PLnyepX_nM3diMjoil8NbARyMbgn4wMvOb
https://www.paysafecard.com/pl-pl/lp-produkte/mgm/?partnerProgramId=4597a36f-1a4b-4a98-ac47-c8c8e54bccc1
https://www.g2a.com/r/user-5615b5b5a48c5
Wymyśliłem sobie na to sposób, będę udawał głucho niemego.