Napisano dnia: 2013-08-22 15:10:47
Witam bardzo serdecznie.
Ostatnio zainteresował mnie mod który pozwoli zjeżdżać na linie z helikoptera, znalazłem tylko takie coś:
Lecz niestety nie za bardzo to działa. W momencie przyciśnięcia przypisanego przycisku, postać "mrozi" się w pozycji zjazdowej i dalej siedzi w helikopterze. Czy można coś zmienić aby ta modyfikacja zadziałała ?
Ostatnio zainteresował mnie mod który pozwoli zjeżdżać na linie z helikoptera, znalazłem tylko takie coś:
Kod:
{$CLEO .cs}
//-------------MAIN---------------
0000: NOP
:NONAME_2
wait 250
if
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
else_jump @NONAME_2
if
0AB0: key_pressed 219
else_jump @NONAME_2
jump @NONAME_46
:NONAME_46
$PLAYER_ACTOR = Actor.EmulateFromPlayer($PLAYER_CHAR)
Actor.LockInCurrentPosition($PLAYER_ACTOR) = True
0812: AS_actor $PLAYER_ACTOR perform_animation "ABSEIL" IFP "PED" framedelta 4.0 loopA 0 lockX 1 lockY 1 lockF 1 time 225
wait 70
if
0AB0: key_pressed 221
else_jump @NONAME_122
jump @NONAME_165
:NONAME_122
$PLAYER_ACTOR = Actor.EmulateFromPlayer($PLAYER_CHAR)
Actor.LockInCurrentPosition($PLAYER_ACTOR) = False
wait 170
if
0AB0: key_pressed 221
else_jump @NONAME_46
jump @NONAME_165
:NONAME_165
$PLAYER_ACTOR = Actor.EmulateFromPlayer($PLAYER_CHAR)
Actor.LockInCurrentPosition($PLAYER_ACTOR) = False
jump @NONAME_2
//-------------MAIN---------------
0000: NOP
:NONAME_2
wait 250
if
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
else_jump @NONAME_2
if
0AB0: key_pressed 219
else_jump @NONAME_2
jump @NONAME_46
:NONAME_46
$PLAYER_ACTOR = Actor.EmulateFromPlayer($PLAYER_CHAR)
Actor.LockInCurrentPosition($PLAYER_ACTOR) = True
0812: AS_actor $PLAYER_ACTOR perform_animation "ABSEIL" IFP "PED" framedelta 4.0 loopA 0 lockX 1 lockY 1 lockF 1 time 225
wait 70
if
0AB0: key_pressed 221
else_jump @NONAME_122
jump @NONAME_165
:NONAME_122
$PLAYER_ACTOR = Actor.EmulateFromPlayer($PLAYER_CHAR)
Actor.LockInCurrentPosition($PLAYER_ACTOR) = False
wait 170
if
0AB0: key_pressed 221
else_jump @NONAME_46
jump @NONAME_165
:NONAME_165
$PLAYER_ACTOR = Actor.EmulateFromPlayer($PLAYER_CHAR)
Actor.LockInCurrentPosition($PLAYER_ACTOR) = False
jump @NONAME_2
Lecz niestety nie za bardzo to działa. W momencie przyciśnięcia przypisanego przycisku, postać "mrozi" się w pozycji zjazdowej i dalej siedzi w helikopterze. Czy można coś zmienić aby ta modyfikacja zadziałała ?