Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 3 Dołączył: 2013-07-24
#
Witam.

Dopiero co zacząłem swoją przygode z modowaniem, na początek chciałbym poprawić parę istniejących już modeli.

Próbowałem już podmienić (odczytać zmienić trochę i wczytać spowrotem) Jednak Chyba eksport się nie powodzi bo podczas wczytywania savea wczytywanie się zawiesza.

Do rozpakowania używam IMG Tool 2.0
Do odczytu modeli używam blendera z addonem Renderware importer/exporter for GTAIII/VC/SA (.dff)

Wydaje mi się, że problem leży po stronie blendera/addona.

Proszę o pomoc :C nie chciałbym się szybko zniechęcić.

Pozdrawiam i z niecierpliwością czekam na odpowiedź.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Mało miałem do czynienia z tym programem ale wiem że problem może nie koniecznie leżeć po stronie tego programu. Przedstawię to może w punktach.

1.Pamiętaj, żeby móc edytować GTA SA musisz mieć wersje gry 1.0
2.Sprawdź czy eksportowany model ma taką samą nazwę jak kolizja tego modelu.
3.Wersja skryptu eksportująca modele do formatu dff może być nie odpowiednia dla twojego programu.
Postów: 3 Dołączył: 2013-07-24
#
1. Prawdopodobne że nie mam, sprawdę.
2. Nazwy plików nie zmieniałem, nadpisywalem je.
3. To najpewniejsza opcja, jeszcze sprawdzę.

Dziękuje za odpowiedź.
Postów: 3 Dołączył: 2013-07-24
#
Zejście z wersjo 2.0 na 1.0 pomogło :)
Dzięki wielkie!
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG