Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 18 Dołączył: 2012-02-15
#
Jest to któryś z kolei mój model ale dopiero przy nim mam taki problem:
http://img844.imageshack.us/img844/2523/vpnc
Jaki widać z niewyjaśnionych przyczyn niektóre wierzchołki uciekają ze swojej pozycji i tworzą taką właśnie kupę.
Jak to "naprawić"?
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Musisz zringować odpowiednio postać np. w 3ds max. Więcej na ten temat masz np. na tym filmie.
Postów: 18 Dołączył: 2012-02-15
#
Zgodnie z poradnikiem zaznaczam wierzchołki od danej części ciała(Spine1) a po nadaniu Paint Weights na niebiesko zaznaczają się Vertexy szczęki(przez co ucieka ona na dół. Jednak można to usunąć przez nadanie wartości 0 w poszczególnych Vertexach. W razie dalszych problemów proszę o niezamykanie wątku.


Mimo ustawienia Vertexów dla poszczególnych partii ciała nadal występuje ten sam błąd. Jakieś inne pomysły?


Edit: Problem rozwiązany. Nie widziałem różnicy w grze ponieważ nie przebudowałem archiwum i ciągle wczytywało stary model :E
Do zamknięcia.
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG