Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 2 Dołączył: 2012-07-27
#
Witam, chciałbym prosić kogoś o pomoc, żeby ktoś mi zmodyfikował skrypt mojej misji, aby ona nie Crash'owała, gdy zabijam aktora od którego ma się skończyć misja, przez sekundę pojawia się "Mission Passed +5000", po czym wyskakuje CRASH. Proszę o pomoc, z góry dzięki :P

Kod:
{$CLEO .cs}
thread 
'MISJA' 
$ONMISSION = 1 

:MISJA_18
wait 
500 
if 
00EC:   actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 2365.16 -1656.1 radius 10.0 10.0 
else_jump 
@MISJA_18 
01B5: force_weather 1 
Model.Load(#WMYBU)
Model.Load(#CELLPHONE)
   Model.Available(#CELLPHONE)
060A: create_decision_maker_type 0 store_to 10@ // decision\allowed\m_.ped files 

07E5: copy_decision_maker 10@ to 11@ 
04C4: store_coords_to 7@ 8@ 9@ from_actor $PLAYER_ACTOR with_offset 0.0 0.0 0.0 
038B: load_requested_models 
1@ = Actor.Create(Gang1, #WMYBU, 2365.16, -1656.1, 13.38)
Actor.Health(1@) = 100
Actor.Armour(1@) = 0
018B: set_marker $BBAGS radar_mode 2 
02A3: enable_widescreen 1 
0729: AS_actor 1@ hold_cellphone 1 
0729: AS_actor $PLAYER_ACTOR hold_cellphone 1 
wait 
2000 
00BB: show_text_lowpriority GXT 'SWEET1' time 3000 flag 1 
wait 
3000 
00BB: show_text_lowpriority GXT 'CJ1' time 3000 flag 1 
wait 
3800 
0729: AS_actor 1@ hold_cellphone 0 
0729: AS_actor $PLAYER_ACTOR hold_cellphone 0 
02A3: enable_widescreen 0 
Model.Destroy(#CELLPHONE)
0446: set_actor 1@ immune_to_headshots 0 
060B: set_actor 1@ decision_maker_to 11@ 
07DD: set_actor 1@ temper_to 100 // see pedstats.dat 

02E0:   actor 1@ aggressive 
05D3: AS_actor 1@ goto_point 7@ 8@ 9@ mode 6 -1 ms // versionA 

05E2: AS_actor 1@ kill_actor $PLAYER_ACTOR 
2@ = Marker.CreateAboveActor(1@)

:MISJA_321
wait 
0 
if 
   
Actor.Dead(1@)
else_jump 
@MISJA_321 
gosub 
@MISJA_391 
return 
return 
Actor.DestroyInstantly(1@)
Marker.Disable(2@)
mission_cleanup 
$ONMISSION = 0 
return 
00BA: show_text_styled GXT 'M_FAIL' time 5000 style 1  // ~r~MISSION FAILED!

return 

:MISJA_391
01E3: show_text_1number_styled GXT 'M_PASS' number 5000 time 5000 style 1  // MISSION PASSED!~n~~w~$~1~

Player.Money($PLAYER_CHAR) += 5000
0394: play_music 1 
return 
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Travisz napisał(a):
po czym wyskakuje CRASH

Wyskakuje crash? Chyba błąd :P

Problem jest w tej części kodu:
Kod:
:MISJA_321
wait  
0  
if 
    
Actor.Dead(1@)
else_jump  
@MISJA_321  
gosub  
@MISJA_391  
return 
return 
Actor.DestroyInstantly(1@)
Marker.Disable(2@)
mission_cleanup 
$ONMISSION = 0  
return 
00BA: show_text_styled GXT 'M_FAIL' time 5000 style 1  // ~r~MISSION FAILED!

return 


Po co żeś nawalił tyle tych "return"? Funkcji "return" używa się przy "gosubach", aby powrócić do miejsca, w którym została wywołana dana procedura przy pomocy "gosub". Ty masz 3 niepotrzebne "return", bo nie masz do czego wracać.

Ponadto, kiedy dojdziesz do końca kodu misji, użyj instrukcji:
Kod:
end_thread

aby zakończyć wykonywanie skryptu CLEO.

Pozdrawiam.

___________________
Administrator
Postów: 2 Dołączył: 2012-07-27
#
Dzięki wielkie stary! :D
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG