Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
Witam. Tak jak w temacie. Stworzyłem ulicę z SketchUp, przeniosłem do 3DS Max aby ją oteksturować, wrzuciłem do gta3.img, w MapEditor ustawiłem ją w odpowiednim miejscu, widoczne były wszystkie tekstury, zapisałem. Odpaliłem grę i dopiero zobaczyłem, że jedna tekstura się nie wyświetla, zamiast niej widziałem biały kolor. Co mogłem zrobić nie tak? W TXDWorkshop wszystko zaznaczyłem poprawnie, w Map Editor obiekt był normalnie widoczny, dodam, że to nie pierwszy obiekt jaki wrzucałem do gry, w tym wypadku jest to ulica.
Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Na początek sprawdź czy dobrego formatu tekstury użyłeś. A to że map edytorze pokazuje teksturę to się tym nie sugeruj. Czasem jest tak że niby jest wszystko dobrze o teksturowane, a w grze nie widać tej tekstury.
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
Problem już rozwiązałem, ale dzięki za odpowiedź :) Za pierwszym razem gdy sprawdzałem czy wszystko dobrze zapisałem w pliku .txd nie zauważyłem, że przed nazwą tekstury jest spacja, dopiero za drugim razem zauważyłem ten błąd..

//Do zamknięcia.
Temat zamknięty.
Poprzedni 1 Następny
Created & Powered by MakG