Postów:
536
Dołączył:
2011-04-12
Napisano dnia: 2012-01-22 15:57:37
W samochodzie. Niezależnie od tego czy w misji dzwoni czy po przez wywołanie skryptem tak jak w niektórych modach gdzie po wciśnięciu danego klawisza gracz odtwarza animacji i jedną z nich jest rozmowa przez telefon.
___________________
Postów:
878
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2012-01-22 18:30:38
Znajdź nazwę animacji dzwonienia przez telefon w samochodzie i wykorzystają ją w tym opcodzie:
http://www.gta-mods.pl/baza-opcodow/0611
___________________
Administrator
Postów:
536
Dołączył:
2011-04-12
Napisano dnia: 2012-01-22 19:10:58
Ale jest tych animacji 6 i mam sprawdzać każdą po kolei? Jest 6 w tym takie w którym wyjmuje telefon i chowa.
carfone_in
carfone_loopA
carfone_loopB
carfone_loopA_to_B
carfone_loopA_to_A
carfone_out
POdczas rozmowy wykorzystuje się zazwyczaj trzy. Jak mam zrobic by sprawdzało czy gracz wykonuje którąś z podanych animacji. A jak wykona którąś to wychodzi z pętli.
___________________
Postów:
878
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2012-01-22 22:33:25
Wystarczy wrzucić wszystkie warunki do
if or. Więcej w tutorialu
"Pętle".
___________________
Administrator