Postów:
205
Dołączył:
2010-11-23
Napisano dnia: 2011-10-28 17:11:35
Pytanie może głupawe i oczywiste, lecz wolę wiedzieć niż nie wiedzieć.
Czy istnieje jakiś plugin/program bądź coś podobnego co umożliwi dodanie drugiego handlingu do pojazdu? Np. drugi handling można by aktywować za pomocą jakiegoś klawisza lub komendy.
Postów:
878
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2011-10-28 18:52:49
Nie można dodać dwóch wpisów dla tego samego pojazdu w data/handling.
Są za to opcody usprawniające sterowność, możesz z nimi pokombinować:
http://www.gta-mods.pl/baza-opcodow/szukaj?search=handling
___________________
Administrator
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2011-10-28 20:59:59
Nie wiem na ile by to działało ale można by było za jakiś inny samochód podstawić drugi taki sam pojazd jak ten pierwszy i potem za pomocą skryptu w odpowiednim momencie podmienić ten drugi samochód za ten pierwszy.
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Napisano dnia: 2011-10-29 16:14:06
Bez jakiś ciekawych hacków EXE takiego czegoś się nie zrobi. Sposób od SubaruPL jest najprostszy.
___________________
Moderator
Postów:
205
Dołączył:
2010-11-23
Napisano dnia: 2011-10-29 18:00:23
Czyli tak jak myślałem :( Samymi opcodami nie dam rady gdyż auto ma całkowicie inaczej się zachowywać, a z podmianą auta niestety nie wypali z prostego powodu - ma to być podczas normalnej gry, a nie podczas misji.
Postów:
878
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2011-10-29 18:03:18
piotrburza napisał(a):
ma to być podczas normalnej gry, a nie podczas misji.
A co to za różnica?
___________________
Administrator
Postów:
205
Dołączył:
2010-11-23
Napisano dnia: 2011-10-29 18:18:55
No nie wiem czy by to tak działało... Jadę sobie samochodem, wciskam klawisz żeby zmienić handling pojazdu i od tak mi się zmieni? Wątpie aby się to udało.
Postów:
878
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2011-10-29 18:35:52
Nie zmieniasz handlingu, tylko cały pojazd na taki, który wygląda tak samo. Schemat:
- Sprawdzasz wciśnięcie klawisza i to, czy gracz jest w obsługiwanym samochodzie
- Wywalasz gracza z pojazdu
- Odczytujesz parametry pojazdu (kolor i jeżeli chcesz się dłużej pobawić - jego ulepszenia z tuningu)
- Niszczysz pojazd
- Tworzysz pojazd o tym samym modelu i nadajesz mu wcześniej odczytane kolory
- Wsadzasz gracza do nowo utworzonego pojazdu
To wszystko dzieje się w ułamku sekundy i gracz nie zorientuje się nawet, co się stało (jeżeli wcześniej wczytałeś wszystkie potrzebne modele).
___________________
Administrator
Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Napisano dnia: 2011-10-29 18:42:53
Da radę nowo dodane auto, o nowym ID użyć w skrypcie ?
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Napisano dnia: 2011-10-29 19:02:33
Da.
___________________
Moderator