Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Pytanie może głupawe i oczywiste, lecz wolę wiedzieć niż nie wiedzieć.

Czy istnieje jakiś plugin/program bądź coś podobnego co umożliwi dodanie drugiego handlingu do pojazdu? Np. drugi handling można by aktywować za pomocą jakiegoś klawisza lub komendy.
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Nie można dodać dwóch wpisów dla tego samego pojazdu w data/handling.

Są za to opcody usprawniające sterowność, możesz z nimi pokombinować:
http://www.gta-mods.pl/baza-opcodow/szukaj?search=handling

___________________
Administrator
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Nie wiem na ile by to działało ale można by było za jakiś inny samochód podstawić drugi taki sam pojazd jak ten pierwszy i potem za pomocą skryptu w odpowiednim momencie podmienić ten drugi samochód za ten pierwszy.
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Bez jakiś ciekawych hacków EXE takiego czegoś się nie zrobi. Sposób od SubaruPL jest najprostszy.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Czyli tak jak myślałem :( Samymi opcodami nie dam rady gdyż auto ma całkowicie inaczej się zachowywać, a z podmianą auta niestety nie wypali z prostego powodu - ma to być podczas normalnej gry, a nie podczas misji.
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
piotrburza napisał(a):
ma to być podczas normalnej gry, a nie podczas misji.

A co to za różnica?

___________________
Administrator
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
No nie wiem czy by to tak działało... Jadę sobie samochodem, wciskam klawisz żeby zmienić handling pojazdu i od tak mi się zmieni? Wątpie aby się to udało.
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Nie zmieniasz handlingu, tylko cały pojazd na taki, który wygląda tak samo. Schemat:

  1. Sprawdzasz wciśnięcie klawisza i to, czy gracz jest w obsługiwanym samochodzie
  2. Wywalasz gracza z pojazdu
  3. Odczytujesz parametry pojazdu (kolor i jeżeli chcesz się dłużej pobawić - jego ulepszenia z tuningu)
  4. Niszczysz pojazd
  5. Tworzysz pojazd o tym samym modelu i nadajesz mu wcześniej odczytane kolory
  6. Wsadzasz gracza do nowo utworzonego pojazdu


To wszystko dzieje się w ułamku sekundy i gracz nie zorientuje się nawet, co się stało (jeżeli wcześniej wczytałeś wszystkie potrzebne modele).

___________________
Administrator
Postów: 304 Dołączył: 2010-10-02
#
Da radę nowo dodane auto, o nowym ID użyć w skrypcie ?
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Da.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG