Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 304 Dołączył: 2010-10-02
#
Siema.
Mam problem z kodem mojego moda. W planach miał się pokazać znacznik po wpisaniu build a, po kliknięciu lewego przycisku myszy twożyło m4 jako obiekt w miejscu gdzie był znacznik. Może ktoś poprawić ?
Kod:
{$CLEO .cs}
thread "cheats"

const
    TX            = 1@
    TY            = 2@
    TZ            = 3@
end

while true
  wait 0
   if
    0ADC: test_cheat "BUILD"
   then
   gosub @AimSelect
   gosub @drewno
   end

:AimSelect
0881: set_player $PLAYER_CHAR able_to_shoot_weapons 0
while true
    wait 0
    if
        00E1:   player 0 pressed_key 6  // Aim Weapon
    then
        for 4@ = 1.0 to 1000.0 step 1.0
            00A0: store_actor $PLAYER_ACTOR position_to TX TY TZ
            0A9F: 5@ = current_thread_pointer
            000A: 5@ += 0x50 
            0A8E: 6@ = 5@ + 0xC // (int)
            0AA6: call_method 0x514970 struct 0xB6F028 num_params 6 pop 0 6@ 5@ TZ TY TX 4@
            if
                86BD:   not no_obstacles_between TX TY TZ and 8@ 9@ 10@ solid 1 car 1 actor 0 object 1 particle 0
            then
                break
            end
        end
        04D5: create_corona_at 8@ 9@ 10@ radius 5.0 type 1 flare 0 RGB 0 0 255
        if
            00E1:   player 0 pressed_key 17 // Fire
        then
            while  00E1:   player 0 pressed_key 17 // Fire
                wait 0
            end
            0881: set_player $PLAYER_CHAR able_to_shoot_weapons 1
            return
        end
    end
end
  
:drewno
0247: load_model #M4
038B: load_requested_models
0107: 1@ = create_object #M4 at 8@ 9@ 10@  
return
end

0A93: end_custom_thread
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Kod:
{$CLEO .cs}
thread 
"cheats"

const
    
TX            = 1@
    TY            = 2@
    TZ            = 3@
end

while true
  
wait 0
   if
    
0ADC: test_cheat "BUILD"
   then
   
gosub @AimSelect
   gosub 
@drewno
   end
end

:AimSelect
0881: set_player $PLAYER_CHAR able_to_shoot_weapons 0
while 
true
    wait 
0
    if
        
00E1:   player 0 pressed_key 6  // Aim Weapon

    then
        
for 4@ = 1.0 to 1000.0 step 1.0
            00A0: store_actor $PLAYER_ACTOR position_to TX TY TZ
            0A9F: 5@ = current_thread_pointer
            000A: 5@ += 0x50 
            0A8E: 6@ = 5@ + 0xC // (int)

            0AA6: call_method 0x514970 struct 0xB6F028 num_params 6 pop 0 6@ 5@ TZ TY TX 4@
            if
                
86BD:   not no_obstacles_between TX TY TZ and 8@ 9@ 10@ solid 1 car 1 actor 0 object 1 particle 0
            then
                
break
            end
        
end
        04D5: create_corona_at 8@ 9@ 10@ radius 5.0 type 1 flare 0 RGB 0 0 255
        if
            
00E1:   player 0 pressed_key 17 // Fire

        then
            
while  00E1:   player 0 pressed_key 17 // Fire

                wait 
0
            end
            
0881: set_player $PLAYER_CHAR able_to_shoot_weapons 1
            return
        
end
    end
end
  
:drewno
0247: load_model #M4
038B: load_requested_models
0107: 1@ = create_object #M4 at 8@ 9@ 10@  
return

0A93: end_custom_thread

___________________
Administrator
Postów: 304 Dołączył: 2010-10-02
#
Thy. Tylko jak jeszcze zrobić aby usunąć ostatnio stworzony obiekt i w drugiej możliwości wszystkie obiekty
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG