Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 14 Dołączył: 2011-01-11
#
Hejka mam taki problem. Stworzyłem sobie cut scenkę w której aktor wysiada z mojego wozu idzie do drugiego aktora wtedy włącza się animacja rozmowy trwa ona 5 sekund po czym aktor wraca do mojego samochodu. Niestety w rzeczywistości jest inaczej. Przyjeżdżam na miejsce włącza się cut scenka aktor wysiada z samochodu idzie do drugiego aktora i w połowie drogi zatrzymuje się i dalej się nic nie dzieje. Gra się nie wiesza bo widac ruch przechodniów i innych pojazdów.
oto mój kod:

Kod:

05CD: AS_actor $BRIAN exit_car $AUTO 

:BRIAN2_477
wait 0 
   not Actor.InCar($PLAYER_ACTOR, 22@)
else_jump @BRIAN2_477 
05D3: AS_actor $BRIAN goto_point 2554.806 -1124.292 63.91728 mode 4 -1 ms // versionA 

:BRIAN2_520
wait 10 
if 
0103:   actor $BRIAN in_sphere 2553.213 -1125.828 63.66228 radius 3.0 3.0 3.0 sphere 0 stopped_in_car 
else_jump @BRIAN2_520 
0639: AS_actor $DILER rotate_to_actor $BRIAN 
0639: AS_actor $BRIAN rotate_to_actor $DILER 
0605: actor $BRIAN perform_animation_sequence "IDLE_CHAT" IFP_file "PED" 4.0 loop 1 0 0 0 time -1 // versionA 
0605: actor $DILER perform_animation_sequence "IDLE_CHAT" IFP_file "PED" 4.0 loop 1 0 0 0 time -1 // versionA 
wait 5000 
0687: clear_actor $DILER task 
0687: clear_actor $BRIAN task 
05CA: AS_actor $BRIAN enter_car $AUTO passenger_seat 0 10000 ms


co tu jest źle?
Postów: 14 Dołączył: 2011-01-11
#
jeszcze takie jedno pytanie ;)
jak mam taką animacje:
Kod:
0605: actor $aaa perform_animation_sequence "IDLE_CHAT" from_file "PED" 4.0 loop 1 0 0 0 -1 ms
0605: actor $bbb perform_animation_sequence "IDLE_CHAT" from_file "PED" 4.0 loop 1 0 0 0 -1 ms

to co powinienem zrobic aby ja przerwac?
Postów: 14 Dołączył: 2011-01-11
#
14. co trzeba wpisac aby aktor wyszedl z samochodu i poszedl w jakies miejsce? (to miejsce to współrzędne.)
Postów: 14 Dołączył: 2011-01-11
#
Kolejne pytania ;)

8. Jeżeli robię wyścigi to jak mam zrobic żeby ukazywał mi się nie tylko najbliższy checkpoint ale także ten który będzie po nim?
9. Co jest nie tak?
mam problem z misją chcę aby po cut-scence znikał marker a także znacznik na mapie ale nie jest nic takiego się nie dzieje oto kod jaki mam:
Kod:

:MARNIE1
thread 'MARNIE1' 
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = False
fade 0 1000 
Model.Load(#WFYPRO)
038B: load_requested_models 
$PP_MARNIE = Actor.Create(CivMale, #WFYPRO, 476.7367, -1501.788, 20.54361)
0639: AS_actor $PLAYER_ACTOR rotate_to_actor $PP_MARNIE 
0639: AS_actor $PP_MARNIE rotate_to_actor $PLAYER_ACTOR 
Marker.Disable($CEL)


10. Jaki jest opcode na to że dwoje aktorów idzie koło siebie i trzymają się za ręce?
11. jaki jest opcode na animację rzucania granatów?
12. Chcę zrobic misję w której trzeba zrobic pewnej osobie zdjęcie i tu moje pytanie jak kod trzeba wpisac do petli który sprawdzi czy zdjęcie jest zrobione?
13. Jest jakaś stronka na której pisze jaki ID ma dana broń?
Postów: 14 Dołączył: 2011-01-11
#
Żeby nie robic nowego tematu i nei zaśmiecac forum dodam tutaj kolejne pytania :)

4. zrobiłem sobie misję i jak daje kompiluj to wyskakuje mi: Zbyt mało parametrów. Oczekiwane 8 parametrów.
i wskazuje mi na tą linijkę:
Kod:
0103: actor $PLAYER_ACTOR in_sphere 482.2616, -1499.754, 20.32186 radius 3.0 3.0 3.0 sphere 0 stopped_in_car
co jest tu źle? bo nie mam pojęcia..
tutaj dodam jeszcze cała pętle:

Kod:
:poczatek_misji
wait 10
if
0103: actor $PLAYER_ACTOR in_sphere 482.2616, -1499.754, 20.32186 radius 3.0 3.0 3.0 sphere 0 stopped_in_car
jf @poczatek_misji


5 jaki jest opcode na checkpoints taki jak jest podczas wyścigów o kolorze żółtym?
6 Jeżeli tworze wyścigi to jak zrobic odmierzanie czasu?
7 Jest jakiś program w którym można zobaczyc np jaki nr odpowiada jakiemu chechpointowi, ikonie na radarze itp.?

czekam na odpowiedź :)
Postów: 14 Dołączył: 2011-01-11
#
Hejka mam parę pytań związane z msc.
1. Co robię źle?
chcę zrobic pętlę która sprawdzi mi czy gracz jest w samochodzie i czy znajduje się na markerze.

Kod:

:petla1
wait 0
if and
0103: actor $PLAYER_ACTOR in_sphere 479.8022 -1498.54 20.46572 radius 3.0 3.0 3.0 sphere 0 stopped_in_car
Actor.InCar($PLAYER_ACTOR, 0@)
jf @petla2 (w petli2 jest ukazanie tekstu aby zdobyc auto i wrocic na miejsce i powrot do petli1)
 

co jest źle? jestem początkujący i nie znam się tak dobrze. gra zachowuje się w ten sposób że jak mam auto i jestem na znaczniku to dalej pokazuje mi sie napis zdobadz auto i wroc na miejsce :(

2. Co trzeba wpisac aby aktor wsiadł do samochodu jako pasażer z przodu ale z animacja. (chodzi mi o to żeby podszedł do auta otworzył drzwi i wsiadł)
3. Jeżeli pisze się w skrypcie żeby aktor wsiadł do auta to trzeba podac kto ma wsiąśc do auta i do jakiego. i tu moje pytanie jak mam wpisac do ktorego auta ma wsiąśc aktor jeżeli chce żeby siadł do tego którym przyjechał do misji gracz. (może przecież prrzyjechac różnymi)
Postów: 14 Dołączył: 2011-01-11
#
nie moge sobie z tym poradzic (jestem początkujący)Może ktoś za mnie wprowadzic ten kod? żeby po wyjściu z auta pokazywał się napis żeby wrocic i żeby znacznik pokazywał się nad autem i żeby wtedy na radarze też pokazywała się lokalizacja auta. Bardzo o to proszę

Kod:
// This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007
DEFINE OBJECTS 1
DEFINE OBJECT SANNY BUILDER 3.04      

DEFINE MISSIONS 1
DEFINE MISSION 0 AT @MISJA             // Initial 1

DEFINE EXTERNAL_SCRIPTS 0 // Use -1 in order not to compile AAA script

DEFINE UNKNOWN_EMPTY_SEGMENT 0

DEFINE UNKNOWN_THREADS_MEMORY 0

{$VERSION 3.1.0027}

//-------------MAIN---------------
thread 'MAIN' 
set_weather 3 
00C0: set_current_time_hours_to 2 minutes_to 0 
01F0: set_max_wanted_level_to 6 
$PLAYER_CHAR = Player.Create(#NULL, 0.0, 0.0, 0.0)
$PLAYER_ACTOR = Actor.EmulateFromPlayer($PLAYER_CHAR)
Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "PLAYER_FACE", "HEAD", Head)
Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "JEANSDENIM", "JEANS", Legs)
Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "SNEAKERBINCBLK", "SNEAKER", Shoes)
Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "VEST", "VEST", Torso)
Player.Build($PLAYER_CHAR)
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
016C: restart_if_wasted_at 2027.77 -1420.52 15.99 angle 137.0 town_number 0 
016D: restart_if_busted_at 1550.68 -1675.49 14.51 angle 90.0 town_number 0 
fade 1 0 
start_mission 0  // Initial 1
end_thread 

//-------------Mission 0---------------
// Originally: Initial 1

:MISJA
thread 'MISJA' 
Model.Load(#GREENWOO)
038B: load_requested_models 
$WOZ = Car.Create(#GREENWOO, 2795.809, -2344.057, 13.37836)
Car.Angle($WOZ) = 178.2751
0229: set_car $WOZ primary_color_to 0 secondary_color_to 0 
072A: put_actor $PLAYER_ACTOR into_car $WOZ driverseat 
0376: 1@ = create_random_actor_at 0.0 0.0 0.0 
0430: put_actor 1@ into_car $WOZ passenger_seat 0 
$CEL = Marker.CreateIconAndSphere(56, 2488.346, -1680.503, 13.08055)
054C: use_GXT_table 'MISJA1' 
00BC: show_text_highpriority GXT 'TXT1' time 3000 flag 1  // Udaj sie do domu
:MISJA_220
wait 10 
if 
0103:   actor $PLAYER_ACTOR in_sphere 2488.346 -1680.503 13.08055 radius 3.0 3.0 3.0 sphere 0 stopped_in_car 
else_jump @MISJA_220 
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = False
fade 0 1000 
wait 1000 
Marker.Disable($CEL)
Actor.DestroyInstantly(1@)
fade 1 1000 
02A3: enable_widescreen 1 
Camera.SetPosition(2467.004, -1658.647, 21.32385, 0.0, 0.0, 0.0)
Camera.OnVehicle($WOZ, 15, 2)
054C: use_GXT_table 'MISJA1' 
00BC: show_text_highpriority GXT 'TXT2' time 3000 flag 1  // To jest ten twoj apartament?
wait 3000 
054C: use_GXT_table 'MISJA1' 
00BC: show_text_highpriority GXT 'TXT3' time 3000 flag 1  // To jest dzielnica Ganton. Apartament jest w srodu. Choc.
wait 3000 
02A3: enable_widescreen 0 
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
Camera.Restore
01E3: show_text_1number_styled GXT 'M_PASS' number 100 time 5000 style 1  // MISSION PASSED!~n~~w~$~1~
Player.Money($PLAYER_CHAR) += 25
0394: play_music 1 
end_thread 
Postów: 14 Dołączył: 2011-01-11
#
Hejka mam takie pytanie jaki wpisac kod żeby podczas misji jak wyjdzie się z auta pokazywał sie znacznik nad autem i na radarze i tekst na dole ekranu żeby wrócic do auta?
Postów: 14 Dołączył: 2011-01-11
#
chodzi mi o te istniejące
Postów: 14 Dołączył: 2011-01-11
#
Hejka mam takie pytanie co trzeba wpisac do main.scm żeby na starcie misji uruchamiała się cut scenka?
Postów: 14 Dołączył: 2011-01-11
#
wklejam tego opcode ale nie dziala gra się wyłancza.. :(
Napisałem misję startowa która wygląda tak:
rozpoczynamy grę w dokach gracz siedzi w samochodzie jako kierowca i za zadanie jest dojechac do domu. Wiem banalna misja ale jestem początkujący i wszystkiego się uczę. Noi napisałem taka misje i ona faktycznie działa tylko chce teraz zrobic tak żeby oprócz mnie w samochodzie siedział jeszcze jeden aktor jako pasażer(z przodu) i po dojechaniu do celu zniknął z samochodu(w momencie jak obraz się zaciemni) no i nie potrafię tego zrobic :( oto mój kod i tu moja prośba może ktoś dodac to do tego kodu to o co proszę?
Kod:
// This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007
DEFINE OBJECTS 1
DEFINE OBJECT SANNY BUILDER 3.04      

DEFINE MISSIONS 1
DEFINE MISSION 0 AT @MISJA             // Initial 1

DEFINE EXTERNAL_SCRIPTS 0 // Use -1 in order not to compile AAA script

DEFINE UNKNOWN_EMPTY_SEGMENT 0

DEFINE UNKNOWN_THREADS_MEMORY 0

{$VERSION 3.1.0027}

//-------------MAIN---------------
thread 'MAIN' 
set_weather 3 
00C0: set_current_time_hours_to 22 minutes_to 30 
01F0: set_max_wanted_level_to 6 
$PLAYER_CHAR = Player.Create(#NULL, 0.0, 0.0, 0.0)
$PLAYER_ACTOR = Actor.EmulateFromPlayer($PLAYER_CHAR)
Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "PLAYER_FACE", "HEAD", Head)
Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "JEANSDENIM", "JEANS", Legs)
Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "SNEAKERBINCBLK", "SNEAKER", Shoes)
Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "VEST", "VEST", Torso)
Player.Build($PLAYER_CHAR)
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
016C: restart_if_wasted_at 2027.77 -1420.52 15.99 angle 137.0 town_number 0 
016D: restart_if_busted_at 1550.68 -1675.49 14.51 angle 90.0 town_number 0 
fade 1 0 
start_mission 0  // Initial 1
end_thread 

//-------------Mission 0---------------
// Originally: Initial 1

:MISJA
thread 'MISJA' 
Model.Load(#GREENWOO)
038B: load_requested_models 
$WOZ = Car.Create(#GREENWOO, 2795.809, -2344.057, 13.37836)
Car.Angle($WOZ) = 358.2751
0229: set_car $WOZ primary_color_to 0 secondary_color_to 0 
072A: put_actor $PLAYER_ACTOR into_car $WOZ driverseat 
$CEL = Marker.CreateIconAndSphere(56, 2488.346, -1680.503, 13.08055)
054C: use_GXT_table 'MISJA1' 
00BC: show_text_highpriority GXT 'TXT1' time 3000 flag 1  // Udaj sie do domu

:MISJA_117
wait 10 
if 
0103:   actor $PLAYER_ACTOR in_sphere 2488.346 -1680.503 13.08055 radius 3.0 3.0 3.0 sphere 0 stopped_in_car 
else_jump @MISJA_117 
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = False
fade 0 1000 
wait 1000 
Marker.Disable($CEL)
fade 1 1000 
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
Camera.Restore
Player.Money($PLAYER_CHAR) += 100
0394: play_music 1  
end_thread 
Postów: 14 Dołączył: 2011-01-11
#
nr gg
16087336

nie chodziło mi żeby umieścic gracza jako pasażera tylko pisze misja która zaczyna się tak że siedzę w aucie wraz z gościem i poprostu nie wiem co wpisac żeby koleś siedział jako pasażer(nie gracz tylko ten drugi)
Postów: 14 Dołączył: 2011-01-11
#
no bo napisałem misję która zaczyna się że gracz znajduje się w pojeżdzie jako kierowca a aktor siedzi kolo niego jako pasażer i nie wiedziałem jaki jest kod na to żeby siedział jako pasażer
Postów: 14 Dołączył: 2011-01-11
#
Hejka co mam wpisac żeby aktor siedział w samochodzie jako pasażer?
Poprzedni 1 Następny
Created & Powered by MakG