Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 2 Następny
Postów: 25 Dołączył: 2010-09-11
#
Przeprasam za długi brak odpowiedzi, lecz rzadko tu bywam.
Dzięki Subaru- w jednym z moich TC, żeczywiście stała #, a w drugim jest o wina plików IPL (choć nie wiem nawet dlaczego). Mimo wszystko wielkie dzięks!

___________________
http://img210.imageshack.us/img210/9568/els
Postów: 25 Dołączył: 2010-09-11
#
Buenas tardes! Już nie raz główkowaliśmy o tym z Silentem, ale niestety wszelkie wybryki, obejścia, próby nic nie dały.
Mój problem polega na uruchomieniu cutscenki na mapie, wyczyszczonej map cleanerem. Gdy tylko wyczyszczę mapę, i spróbuję uruchomić obojętnie jaką cutscenkę tym oto skryptem:

Kod:
02E4: load_cutscene_data 'RYDER1A' 

:GUNS1_170
if 
86B9:   not cutscene_data_loaded 
jf @GUNS1_194 
wait 0 
jump @GUNS1_170 

:GUNS1_194
0395: clear_area 1 at 2464.0 -1714.0 14.0 radius 100.0 
02E7: start_cutscene 
fade 1 1000 

:GUNS1_227
if 
82E9:   not cutscene_reached_end 
jf @GUNS1_251 
wait 0 
jump @GUNS1_227 

:GUNS1_251
fade 0 0 

:GUNS1_257
if 
fading 
jf @GUNS1_281 
wait 0 
jump @GUNS1_257 

:GUNS1_281
01B7: release_weather 
02EA: end_cutscene 


Gra tuż przed załadowaniem cutscenki:
Kod:
02E4: load_cutscene_data 'RYDER1A'

Gra zawiesza się.
Próbowałem wszystkiego, dosłownie. Nawet sam napisałem procedurę uruchamiającą, a gra po załadowaniu dalej nie daje oznak życia (black screen). Co dziwne, na zwykłym, tzn. nie wyczyszczonym SA wszystko jest OK!
Może wy wiecie jak dźwignąć tą cutscenkę? Prosiłbym o pomoc, z góry Wielkie Dzięki!

___________________
http://img210.imageshack.us/img210/9568/els
Postów: 25 Dołączył: 2010-09-11
#
Temat został zaktualizowany. Możecie teraz pobrać wersję betę modyfikacji (0.96a).

___________________
http://img210.imageshack.us/img210/9568/els
Postów: 25 Dołączył: 2010-09-11
#
- Dodge Charger R/T,
- Plymouth Barracuda,
- Chevrolet Nova SS,
- Chevrolet Cheville SS,
- Chevrolet Camaro SS.

___________________
http://img210.imageshack.us/img210/9568/els
Postów: 25 Dołączył: 2010-09-11
#
Tak, odwieczne pytanie. Narazie mamy zamiar wydać wesję podstawową, czyli samo VC na silniku SA.
i tu zaczynaja się schody, bo planujemy zrobić wersję refreshed. Znajdą się w niej nowe, budynki a także interesy,
mnóstwo tekstur, zmodyfikowani, przechodnie, jak również sam bohater itp. Myślę że misje tez będą.
A data wydania pierwszej Bety, odbędzie się jeszcze w tym tygodniu :)

___________________
http://img210.imageshack.us/img210/9568/els
Postów: 25 Dołączył: 2010-09-11
#
http://img109.imageshack.us/img109/8035/logo1sp




http://img26.imageshack.us/img26/424/opisbe


Modyfikacja ma na celu odtworzenie gry GTA Vice City, na silniku San Andreas. Powstaje bądź powstało już kilka tego typu modów, i z żadnym z nich nie mam zamiaru konkurować. Chcaiłbym poprostu w większości odtworzyć VC na nowszym silniku. Aby wszystko nie było podane na "sucho", planuję stworzyć dwie wrsje do wyboru: Normal i HD. W tej pierwszej jeszcze raz powrócicie do Vice City w latach 80 jako Tommy Vercetti i odstrzelicie jeszcze kilka bandyckich łbów, a w tej drugiej poznacie VC, w poprawionej wizualnie wersji. Większość ych planó, to już nie plany bo mam dużo zrobionych rzeczy. Nawet bardzo dużo.
Zaznaczam że wszystko zrobiłem do tej pory sam, i nie mam zamiaru kożystać z mapy SanVice lub tym podobnego. Bo modding to satysfakcja, a satysfakcja jest jedynie wtedy, gdy zrobisz to sam.



http://img600.imageshack.us/img600/4017/teamww
- xXaerooff2Xx - pomysłodawca, mod leader, konwerter mapy, aut, animacji, radiostacji, pedów, skinów,
broni, skrypter, grafik.
- Juarez - skrypter, autor HUDu, konwertor mapy.
- Luten - pomoc, konwerter aut z Xbox'a, użyczenie kilku plików z Vice City Stories PC Edition.
- Zero// - konwerter ruchu ulicznego.

Specjalne podziękowania dla:
- HackMan128 - za użyczenie zgody na plugin San Andreas Own Radiostacions.
- kowal125xr - za użyczenie zgody do Vice Cry 1.6-1.7 (zostanie użyte w następnej wersji moda).
- Steve - Map Cleaner.
- Seemann - Sanny Builer 3, HUME.




http://img38.imageshack.us/img38/3821/progresso


Mam już trochę ukonczonych żeczy. A o to one:
- 12 skinów Tommego Vercettiego,
- 40 aut z wersji PC i 3 z werski na konsolę Xbox,
- 30% animacji (stanie, bieganie, chodzenie...),
- 90% mapy,
- HUD i czcionka,
- 95% broni,
- 5 przechodniów,
- wszystkie radiostacje,
- 10% pogody,
- 50% ruch przechodniów i aut na mapie,
- grafika z wersji Xbox.
a także kilka innych mniej lub bardziej ważnych żeczy. U dołu możecie zobaczyć je sami :) :




http://img265.imageshack.us/img265/8824/videosev

Poniżej możecie zobaczyć kilka filmików z moda:





http://img208.imageshack.us/img208/9164/screenyhw

http://img651.imageshack.us/img651/7141/93679259.thhttp://img268.imageshack.us/img268/3706/96877666.thhttp://img534.imageshack.us/img534/1512/55623046.thhttp://img851.imageshack.us/img851/8109/84964629.thhttp://img98.imageshack.us/img98/3103/20660918.th



http://img84.imageshack.us/img84/9286/downloadct

http://img802.imageshack.us/img802/1866/bertka






http://img851.imageshack.us/img851/2357/rekrutacjat


Jeśli chciałbys dołączyć do teamu pracującego nad modem, możesz wysłać w tym temacie swoją ankietę zgłoszeniową:

Kod:
Nick:
Co potrafię:
Dlaczego chciałbym dołączyć:





http://img135.imageshack.us/img135/4530/faqpp


Po 1 - Dlaczego robię tego moda?
Why? Bo kocham VC, i klimat zawarty w tej produkcji. Zawsze chciałem sam odtworzyć to na silniku San Andreas.
Po 2 - Co z moimi innymi modami?
Już przyzwyczaiłem sie do tworzenia kilku modów naraz. Do tej pory jakoś umiałem znaleźć czas aby stworzyć "coś tu, coś tam", więc nie martwcie się na zapas.


___________________
http://img210.imageshack.us/img210/9568/els
Postów: 25 Dołączył: 2010-09-11
#
thx działa !

___________________
http://img210.imageshack.us/img210/9568/els
Postów: 25 Dołączył: 2010-09-11
#
Cześć! Wie ktoś może jak ustawić żeby dany samochód skakał? tzn. np. jak mam voodo i siedzi w nim jakiś ped to chcę żeby mając hydraulikę przednie opony skakały. jest mi to potrzebne do cutscenki. z góry thx

___________________
http://img210.imageshack.us/img210/9568/els
Postów: 25 Dołączył: 2010-09-11
#
Ok thx potem to wypróbuję. Jak bd mieć jeszcze jakieś pytania to napisze :)

___________________
http://img210.imageshack.us/img210/9568/els
Postów: 25 Dołączył: 2010-09-11
#
Yo ludzie. Mam taki problem. Za pomocą DYOM, znalazłem fajnego interiora. W scm poustawiałem tam pedy i dałem cutscenke. Tylko jeden problem - kiedy wchodze do gry, zamiast interiora mam widok na niebo. Pomocy

___________________
http://img210.imageshack.us/img210/9568/els
Postów: 25 Dołączył: 2010-09-11
#
Witam! Otóż chciałbym zrobić uchomą cutscenkę ale nie wiem jakim opcodem nadaję si ruch kamery. Tzn. chodzi mi o to, żeby na przykład gdy jest cutscenka, kamera lekko szła w prawo, albo do dołu/góry. Z góry thx

___________________
http://img210.imageshack.us/img210/9568/els
Postów: 25 Dołączył: 2010-09-11
#
San Andreas - tylko do niego robiłem mody

___________________
http://img210.imageshack.us/img210/9568/els
Postów: 25 Dołączył: 2010-09-11
#
Ej a może zwiększycie wielkość avatarów ?
Bo jak chciałem wkleić ten co mam na GTASite forum, to pisał że za duży rozmiar.
Poza tym fajnie jest e można używać se kolorków i powiększeń ;]
A może jeszcze dalibyscie emotikonki ?

___________________
http://img210.imageshack.us/img210/9568/els
Postów: 25 Dołączył: 2010-09-11
#
Moge zrobić testa kolorka ? :D
Ja bym chciał

1. Jakieś konkursy
2. Nową sygnaturę u góry
3. Troszeczzke zmienione boczne menu

___________________
http://img210.imageshack.us/img210/9568/els
Postów: 25 Dołączył: 2010-09-11
#
o thx działa :D
obyło się bez pentli użyłem tylko tego:

Kod:
05CA: AS_actor $KOLES enter_car $WOZ passenger_seat 0 10000 ms

___________________
http://img210.imageshack.us/img210/9568/els
Poprzedni 1 2 Następny
Created & Powered by MakG