Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 4 Dołączył: 2010-08-15
#
Obrót:
Kod:
0173  set_actor $PLAYER_ACTOR Z_angle_to 262.0 

lub
Kod:
Actor.Angle($PLAYER_ACTOR) = 4@

lub
Kod:
0175:  set_car 22@ Z_angle_to 315.0 


Wykrycie samochodu w kólku:

Kod:
01AD:   car 8@ sphere 0 near_point 290.2721 1824.03 radius 3.0 3.0 

Postów: 4 Dołączył: 2010-08-15
#
Obrót:
Kod:
0173  set_actor $PLAYER_ACTOR Z_angle_to 262.0 


Wykrycie samochodu w kólku:

Kod:
01AD:   car 8@ sphere 0 near_point 290.2721 1824.03 radius 3.0 3.0 

Postów: 4 Dołączył: 2010-08-15
#
Kod:
01B2: give_actor 0@ weapon 31 ammo 99999

Wcześniej załaduj m4 używająć
Kod:
Model.Load(#M4)

Kod:
0@ = Actor.Create(Gang2, #SWAT, 11@, 12@, 13@)

11@ 12@ 13@ to współrzędne na mapie. #SWAT skin.
Możesz równierz użyc
Kod:
0129: 0@ = create_actor_pedtype 4 model #MALE01 at 300.8770 1820.0539 0.0

Kod:
Model.Load(#SWAT)

Strzałke nie wiem jak zrobić, możesz poszukać na http://gtag.gtagaming.com/opcode-database.php?act=search
Postów: 4 Dołączył: 2010-08-15
#
Potrzebuję o to w tym opcodzie:
Kod:
00ED:   actor 1@ 0 near_point 282.8770 1818.0539 radius 3.3 3.3 3.3 on_foot 

Zamiast actora 1@ wpisać tutaj coś co zrobi tak że wykrywa dowolnego aktora.
Poprzedni 1 Następny
Created & Powered by MakG