Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 4 Dołączył: 2009-07-26
#
Muszę zrobić od nowa.

Ale powiedzcie mi co robię źle.
1. Wyciągam plik .dff z txd workshop.
2. Importuje go do 3D Max z standardowymi ustawieniami (gdzieś widziałem tut, gdzie gość przy edycji skina zaznaczał A, ale ja tego nie robię).
3. Zmieniam coś lub nawet nic nie zmieniam (w obu przypadkach był crash).
4. Exportuje wybierając Skip Col lub wybieram vehicles.col z folderu models/coll (może trzeba robić ten własny plik .col, ale nie wiem, jak robiłem własny plik .col do broni to crash, a bez tego działała :D).
5. Podmieniam stary plik za pomocą txd workshop lub wcześniej robiłem za pomocą GTA Parking, wybierając raz podmianę jako samochód, a raz jako inne(gta3.img) i różne efekty albo crash albo tak jak mówiłem jest jakby samolot.

Może ktoś mi powiedzieć co gdzie źle robię? Może ktoś mógłby to u siebie sprawdzić i zobaczyć co mogę źle robić ;/

I jeszcze taka druga rzecz. Edytowałem sobie bejsbol i go wydłużyłem kilkakrotnie. Teraz jak uderzam to efekt jest tylko, gdy uderzę z bliska tzn. tak jak w starym bejsbolu. Można to jakoś zmienić, żeby działał na całą długość taką jak go wydłużyłem? Od tego są pliki .col?

Pozdrawiam
Postów: 4 Dołączył: 2009-07-26
#
Chyba się nie zrozumieliśmy, bo to dział GTA SA i mi chodzi o SA, a nie IV :D

Właśnie przed chwilą udało mi się broń zmodyfikować na podstawie pewnego video tutorialu. Teraz będę próbował samochód zmienić. O wynikach dam znać :)

EDIT:
Niestety nie udało się. Może to jest od tego, że dodany kawałek nie ma ustalonej tekstury, bo nie ustalam jej. Ale to dziwne, bo bronie mają swój plik .col, a działa bez nich. A w samochodach coś nie tak :/
Postów: 4 Dołączył: 2009-07-26
#
Ten link co podałeś do link do tego tematu :D

A co przeinstalowania to zamienię wszystkie pliki z folderu models na te poprawne (bo mam 2 wersje GTA tzn. jedna z modami, druga bez i skopiuje sobie z poprawnej wersji folder models, więc będzie chyba taki sam efekt jak przeinstalowanie, bo nigdzie indziej nic nie zmieniałem).
Daj jeszcze raz link do tego poradnika.
Postów: 4 Dołączył: 2009-07-26
#
Witam!
Zacząłem ostatnio "bawić się" w modelowanie i próbowałem pozmieniać różne rzeczy w autach. Większość tutoriali pokazuje jak wgrywać nowe auta lub obiekty, a nie zastępować swoimi. Kombinuje na ich podstawie jak przerobić auta i efekty są takie, że albo crash, jeśli zobaczę (wczyta się) auto modyfikowane albo samochód jest normalnie zmodyfikowany i wygląda normalnie, jednak na około jego jest taka jakby przezroczysta obwódka przez, którą nie da się przejść. Tak miałem przy wozie strażackim. Przy rowerze było podobnie, ale dało się wsiąść i kamera była z bardzo wysoka tak jakby siedział w samolocie (oddalona). Dodatkowo kilka metrów za rowerem z ziemi wystawała latarnia, chociaż nie wiem czy to nie błąd gry :P
Robiłem te modele raz z plikiem vehicles.col z models/coll lub z Skip Coll. Swoich własnych .col nie robiłem, bo chyba gdzieś musi być ten plik, jeśli ja tylko modyfikuje istniejące auto, a w ogóle to jak mam zrobić plik .col jak trzeba jeden element zaznaczyć, a tam jest ok. 20 (razem z tymi punktami świateł, siedzeń, silnik itd.). Czyżby trzeba było zaznaczyć tylko tą główną cześć? A potem przy zapisywaniu trzeba z powrotem wszystko zaznaczyć, bo inaczej zapiszę się tylko ten kawałek?
Proszę o jakieś rady, bo kombinuje cały czas i nie wychodzi, a chciałbym się trochę z tym pobawić. Pozdrawiam
Poprzedni 1 Następny
Created & Powered by MakG