Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 6 Dołączył: 2013-06-15
#
naprawione. tylna klapa samochodu była przypisana jako tylne drzwi, wystarczyła zmiana nazw. Teraz samochód ma dwa miejsca.
Postów: 6 Dołączył: 2013-06-15
#
witam
posiadam ładnie wymodelowane autko (KLIK). Na pierwszy "rzut oka" wszystko ok. Ale gdy zwerbuję dwóch lub trzech "homies" i wsiądę do samochodu coś się złego dzieje, mianowicie dwuosobowe autko posiada cztery miejsca!
więcej na foto
CJ z dwoma pasażerami.
http://s15.postimg.org/4dzo4s9gp/image




Cj na miejscu pasażera z tyłu.
http://s15.postimg.org/mfit2l3hl/image




Cj na miejscu pasażera. tu ok.
http://s15.postimg.org/5miycoc15/image




Cj na miejscu pasażera z tyłu.
http://s15.postimg.org/7h0e85ofd/image




Na ostatnim foto w ogóle nie widać CJ, a po wyjściu z autka następuje crash. Jak to mogę naprawić?
Postów: 6 Dołączył: 2013-06-15
#
jednak działa,

było tak
id, model, tekstura, 299, 0, 2098180
a należy bez tego zera wpisywać.

sorki za zamieszanie

//artginPL - dzięki, przydatny link
Postów: 6 Dołączył: 2013-06-15
#
tam opisane jest jak zrobić aby budynek był widoczny ze środka, a ja pytam co ja mam zrobić,aby pomieszczenie z interioru było widoczne z zewnątrz. dodanie tej formuły nie skutkuje. szukam prostszej metody niż modelowanie i zakrywanie ścian (leniwy jestem). szukam odpowiedniej formuły do wklejenia do pliku .ide, tak jak jest to opisane w poradniku, sam próbowałem kilka formuł użytych gdzieś w innych plikach.
Postów: 6 Dołączył: 2013-06-15
#
problem rozwiązany
wystarczyło oryginalny plik kolizji wyeksportować do nowego pliku i usunać go z int_la_3.col



\edit
co zrobić, aby pomieszczenie wycięte z interioru było widoczne z zewnątrz?
gdy postawię pokój na mapie, jego ściany zewnętrzne są przeźroczyste.
w tym tutku jest opisane jak zrobić, aby model budynku był widoczny od środka.
klik
"Jednak gdy stworzyliśmy model i nie chce się nam tworzyć wnętrza, możemy
dodać w pliku IDE parametr '2098180' np.:

18631, domek, domek, 299, 2098180

Gdybyśmy tego nie dali nasz model byłby niewidoczny ze środka. :E"
Postów: 6 Dołączył: 2013-06-15
#
witam
mam taki problem, otóż dodałem w pewnym miejscu salę gimnastyczną Maddoga, model pomimo posiadania pliku kolizji jest "miękki". Dodam, że zamieniłem kolizję z pliku int_la_3.col - madgymroofs na swoją, ale to nic nie dało. Jakieś propozycje?
Poprzedni 1 Następny
Created & Powered by MakG