Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 13 Dołączył: 2013-01-09
#
Siemanko
(cleo 4.2a) mam problem z Back-fire skryptem(nie mojego autorstwa), po wejściu do auta po prostu crashuje, po zdekompilowaniu wygląda to tak:
Kod:
// This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007


{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------

thread 
'IFLAME' 

:IFLAME_11
wait 
0 
if 
   
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf 
@IFLAME_11 
if 
   
Actor.Driving($PLAYER_ACTOR)
jf 
@IFLAME_11 
if 
and
84A9:   not actor $PLAYER_ACTOR driving_heli 
84C8:   not actor $PLAYER_ACTOR driving_flying_vehicle 
84A7:   not actor $PLAYER_ACTOR driving_boat 
89AE:   not actor $PLAYER_ACTOR driving_train 
jf 
@IFLAME_11 
if 
and
   not 
Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #BMX)
   not 
Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #BIKE)
   not 
Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #MTBIKE)
   not 
Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #VORTEX)
jf 
@IFLAME_11 
03C0: 0@ = actor $PLAYER_ACTOR car 
0AB1: call_scm_func @IFLAME_351 1 0@ 1@ 2@ 3@ 
2@ -= 0.1 
0AB8: get_vehicle 0@ current_gear_to 11@ 

:IFLAME_169
wait 
0 
if 
   
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf 
@IFLAME_339 
if 
   
Actor.Driving($PLAYER_ACTOR)
jf 
@IFLAME_339 
0AB8: get_vehicle 0@ current_gear_to 12@ 
if 
803B:   not  11@ == 12@ // (int) 

jf 
@IFLAME_169 
0AB8: get_vehicle 0@ current_gear_to 11@ 
if 
  
12@ > 1 
jf 
@IFLAME_169 
066C: 7@ = attach_particle "GUNFLASH" to_car 0@ with_offset 1@ 2@ 3@ rotation 0.0 -25.0 0.0 flag 1 
064F: remove_references_to_particle 7@ 
018C: play_sound 1131 at 0.0 0.0 0.0 
wait 
500 
jump 
@IFLAME_169 

:IFLAME_339
Car.RemoveReferences(0@)
jump 
@IFLAME_11 

:IFLAME_351
0A97: 0@ = car 0@ struct 
0@ += 34 
0A8D: 0@ = read_memory 0@ size 2 virtual_protect 0 
0@ *= 4 
0@ += 11120840 
0A8D: 0@ = read_memory 0@ size 4 virtual_protect 0 
0@ += 92 
0A8D: 0@ = read_memory 0@ size 4 virtual_protect 0 
0@ += 72 
0A8D: 1@ = read_memory 0@ size 4 virtual_protect 0 
0@ += 4 
0A8D: 2@ = read_memory 0@ size 4 virtual_protect 0 
0@ += 4 
0A8D: 3@ = read_memory 0@ size 4 virtual_protect 0 
0AB2: ret 3 1@ 2@ 3@ 


czyli problemem jest :IFLAME_351. Niestety nie wiem jakich obliczeń użyć aby wystrzał był tuż za rurą wydechową. Jak to naprawić?

I drugie pytanie: przez ile przemnożyć 3@ aby wyszło w kilometrach. ( tak, wiem to float)
Kod:
    02E3: 3@ = car 1@ speed 
Postów: 13 Dołączył: 2013-01-09
#
gta V ma być w San Andreas.. o to chyba mu chodziło mówiąc "nowe"..
Postów: 13 Dołączył: 2013-01-09
#
chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób mogę zrobić aby postać zaczęła pływać w powietrzu, s0beit daje chyba taką możliwość, jednak interesuje mnie w jaki sposób w cleo to robić.
Postów: 13 Dołączył: 2013-01-09
#
może jeszcze jedna opcja być, w na winxp instalowałem EuroTruck simulator który ma wymagania 4krotnie wyższe niż mój laptop, oczywiście włączam i bluescreen, wpadłem na pomysł, że linux jest monolityczny i wtedy zadziała, i faktycznie na Linux Ubuntu grałem w tą gre, wróciłem na windows7, odpalam Minera Bitcoinsów, tam wyskakuje mi że nie mam GPU, zignorowałem to, podczas renderowania filmów w sonyvegas, też nie wykryło GPU. Czy możliwe jest że coś się przysmażyło przez linuxa??
Postów: 13 Dołączył: 2013-01-09
#
jeśli dam
wait 250

to większość funkcji skryptu przestanie mieć sens, np.
//leczenie postaci automat
if
001B: 15 > 0@
then
0223: set_actor $PLAYER_ACTOR health_to 20
end

gdzie 0@ to życie aktora
Postów: 13 Dołączył: 2013-01-09
#
jak pamiętam jeszcze w wakacje, cleo wcale nie lagował się, później miałem przerwe od GTA, teraz wróciłem i jest krytycznie
Postów: 13 Dołączył: 2013-01-09
#
kiedyś ten skrypt miałem w 20 częściach, teraz połączyłem w jeden, i tyle mam skryptów.
GTA San Andreas (na cracku) + MTA 1.3.1 + SAMP + CLEO + SPOLSZCZENIE tyle zainstalowałem
system windows7ultimate, formatowałem i wracałem do xp sp3, niwiele zyskałem na wydajności
Laptop, dziwne bo przez pierwsze 5 minut grania mogę mieć wszystkie ustawienia graficzne na ultimate, (MTA devgamingowe oraz zwykłe gta), później mam już tylko 3 fpsy, jeśli od początku gram na minimalnych ustawieniach znów za 10 minut wszysko się tnie,
sam Singleplayer bez cleo jeszcze jakoś wytrzyma, ale przy włączonym skrycpie lagować zaczyna
Postów: 13 Dołączył: 2013-01-09
#
tak, czyli czas kupić lepszy sprzęt
Postów: 13 Dołączył: 2013-01-09
#
moim problemem jest to że skrypt spowolnia działanie GTA i to bardzo
Postów: 13 Dołączył: 2013-01-09
#
czy skrypt będzie reagował szybciej jeśli zamienie opcody na ich skróty?
po while można dać więcej warunków?


jeśli napiszę:
Kod:
if
    0AB0:  key_pressed 0x73
then
    
0003: shake_camera 40 
end


gdy trzymam klawisz to wykona się to raz i przeleci cały skrypt do tego miejsca znów wróci tutaj

stosując
Kod:
  while  0AB0:  key_pressed 0x73
       0003: shake_camera 40 
    end

sprawie że tylko zawartość while mi się wykona?

Czy while przyspieszy reakcje moda?
Postów: 13 Dołączył: 2013-01-09
#
właśnie nie wiem
model usuwa po wczytaniu infernusa
Postów: 13 Dołączył: 2013-01-09
#
nie za bardzo jest gdzie dawać wcięcia, tu są same IF
Postów: 13 Dołączył: 2013-01-09
#
Chciałbym poznać metody optymalizacji skryptu, gdyż ten pożera dużo zasobów.

Kod:
{$CLEO .cs}
thread 
'CHEATS' 

wait 
10000

:CHEATS_1
wait 
0
//wejśćiowe

0226: 0@ = actor $PLAYER_ACTOR health
if
    
0449:   actor $PLAYER_ACTOR in_a_car
    then
    
03C0: 1@ = actor $PLAYER_ACTOR car 
    0227: 2@ = car 1@ health
    02E3: 3@ = car 1@ speed
end
if
    0AB0:   key_pressed 103
    then
    
11@ = 1
    else
    
11@ = 0
end
if
    0AB0:   key_pressed 105
    then
    
018C: play_sound 1058 at 0.0 0.0 0.0
    0AB5: store_actor $PLAYER_ACTOR closest_vehicle_to 18@ closest_ped_to 19@
end
//leczenie postaci

if
    
0AB0:   key_pressed 101
    then
    
0@ += 1
    0223: set_actor $PLAYER_ACTOR health_to 0@
end
//leczenie postaci automat

if 
and
    11@ == 0
    001B:   15 > 0@ 
    then
    
0223: set_actor $PLAYER_ACTOR health_to 20
end
//odnawianie HP auta

if 
and
    0449:   actor $PLAYER_ACTOR in_a_car
    0AB0:   key_pressed 99
    then
    
2@ += 10
    0224: set_car 1@ health_to 2@
end
//kamizelka

if 
and
    0AB0:   key_pressed 17
    0AB0:   key_pressed 101
    then
    
035F: actor $PLAYER_ACTOR armour += 1
end
//naprawianie auta

if 
and
    0449:   actor $PLAYER_ACTOR in_a_car
    0AB0:   key_pressed 99
    2@ >= 1000
    then
    
0A30: repair_car 1@
end
//naprawa auta automat

if 
and
    11@ == 0
    0449:   actor $PLAYER_ACTOR in_a_car
    300 > 2@ 
    then
    
0224: set_car 1@ health_to 310
    018C: play_sound 1052 at 0.0 0.0 0.0 
end
//Teleport

if 
and
    0AB0:   key_pressed 17
    0AB0:   key_pressed 84
    then
    
0AB6: store_target_marker_coords_to 4@ 5@ 6@
    00A1: put_actor $PLAYER_ACTOR at 4@ 5@ 6@
    018C: play_sound 1058 at 0.0 0.0 0.0
    0003: shake_camera 100
end
//Turbo 

if 
and
    0449:   actor $PLAYER_ACTOR in_a_car
    0AB0:   key_pressed 18
    then
    
3@ *= 1.3
    04BA: set_car 1@ speed_to 3@
end
if and
    
0449:   actor $PLAYER_ACTOR in_a_car
    0AB0:   key_pressed 18
    3@ < 10.0
    then
    
Car.SetSpeedInstantly(1@, 10.0)
end
//przywracanie pozycji

if 
and
    0449:   actor $PLAYER_ACTOR in_a_car
    0AB0:   key_pressed 17
    0AB0:   key_pressed 32
    then
    
00AA: store_car 1@ position_to 7@ 8@ 9@
    00AB: put_car 1@ at 7@ 8@ 9@
    018C: play_sound 1058 at 0.0 0.0 0.0
end
if and
    
0AB0:   key_pressed 32
    0AB0:   key_pressed 18
    then
    
00A0: store_actor $PLAYER_ACTOR position_to 22@ 23@ 24@
    00A1: put_actor $PLAYER_ACTOR at 22@ 23@ 24@
end
//infernus

if
    
0ADC: test_cheat "INFERNUS"
    then 
    
Model.Load(411)
    20@ = 1
end
if and
    
20@ == 1
    Model.Available(411)
    80DF:   not actor $PLAYER_ACTOR driving
    then
    
12@ = Actor.Angle($PLAYER_ACTOR)
    04C4: store_coords_to 13@ 14@ 15@ from_actor $PLAYER_ACTOR with_offset 0.0 0.0 0.0 
    16@ = Car.Create(411, 13@14@15@)
    Car.Angle(16@) = 12@
    072A: put_actor $PLAYER_ACTOR into_car 16@ driverseat
    Model.Destroy(411)
    20@ = 0 
    018C: play_sound 1058 at 0.0 0.0 0.0
end
//hijack

if 
and
    18@ > 0
    0AB0:   key_pressed 17
    0AB0:   key_pressed 72 
    then
    
072A: put_actor $PLAYER_ACTOR into_car 18@ driverseat
    018C: play_sound 1058 at 0.0 0.0 0.0
end
if and
    
18@ > 0
    0AB0:   key_pressed 17
    0AB0:   key_pressed 71
    then
    
0430: put_actor $PLAYER_ACTOR into_car 18@ passenger_seat 0
    018C: play_sound 1058 at 0.0 0.0 0.0 
end
//autokill

if 
and
    19@ > 0
    0AB0:   key_pressed 18
    0AB0:   key_pressed 75
    then
    
04C4: store_coords_to 10@ 17@ 21@ from_actor 19@ with_offset 0.0 0.0 0.0 
    0668: AS_actor $PLAYER_ACTOR rotate_and_shoot_at 10@ 17@ 21@ 100 ms
    018C: play_sound 1058 at 0.0 0.0 0.0
end
if and
    
19@ > 0
    0AB0:   key_pressed 18
    0AB0:   key_pressed 76
    then
    
05E2: AS_actor $PLAYER_ACTOR kill_actor 19@  
    018C: play_sound 1058 at 0.0 0.0 0.0
end
//autofollow

if 
and
    19@ > 0
    80DF:   not actor $PLAYER_ACTOR driving 
    0AB0:   key_pressed 17
    0AB0:   key_pressed 85
    then
    
0850: AS_actor $PLAYER_ACTOR follow_actor 19@
end
if and
    
19@ > 0
    0AB0:   key_pressed 17
    0AB0:   key_pressed 85
    00DF:   actor $PLAYER_ACTOR driving 
    then
    
07F8: car 1@ follow_car 18@ radius 3.0 
end

//czity2

//jazda po wodzie

if
    
0AB0:   key_pressed 49
    then
    
0A8C: write_memory 9867602 size 4 value 1 virtual_protect 0
    018C: play_sound 1056 at 0.0 0.0 0.0
    end
    
if and
    
0AB0:   key_pressed 17
    0AB0:   key_pressed 49
    then
    
0A8C: write_memory 9867602 size 4 value 0 virtual_protect 0
    018C: play_sound 1057 at 0.0 0.0 0.0
end
//latanie lodzi i aut

if
    
0AB0:   key_pressed 50
    then
    
0A8C: write_memory 0x969153 size 1 value 1 virtual_protect 0
    0A8C: write_memory 0x969160 size 1 value 1 virtual_protect 0
    018C: play_sound 1056 at 0.0 0.0 0.0
end
if and
    
0AB0:   key_pressed 17
    0AB0:   key_pressed 50
    then
    
0A8C: write_memory 0x969153 size 1 value 0 virtual_protect 0
    0A8C: write_memory 0x969160 size 1 value 0 virtual_protect 0
    018C: play_sound 1057 at 0.0 0.0 0.0
end 
//ciezkie auto

if 
and                                                                               
    0449:   actor $PLAYER_ACTOR in_a_car
    0AB0:   key_pressed 51
    then
    
01EC: make_car 1@ very_heavy 1
    018C: play_sound 1056 at 0.0 0.0 0.0
end
if and
    
0AB0:   key_pressed 17
    0AB0:   key_pressed 51
    0449:   actor $PLAYER_ACTOR in_a_car
    then
    
01EC: make_car 1@ very_heavy 0
    018C: play_sound 1057 at 0.0 0.0 0.0
end
//bunnyhop

if                                                                            
    
0AB0:   key_pressed 52
    then
    
0A8C: write_memory 0x969161 size 1 value 1 virtual_protect 0
    018C: play_sound 1056 at 0.0 0.0 0.0
end
if and
    
0AB0:   key_pressed 17
    0AB0:   key_pressed 52
    then
    
0A8C: write_memory 0x969161 size 1 value 0 virtual_protect 0
    018C: play_sound 1057 at 0.0 0.0 0.0
end
//kangaroo

if                                                                            
    
0AB0:   key_pressed 53
    then
    
0A8C: write_memory 0x96916C size 1 value 1 virtual_protect 0
    018C: play_sound 1056 at 0.0 0.0 0.0
end
if and
    
0AB0:   key_pressed 17
    0AB0:   key_pressed 53
    then
    
0A8C: write_memory 0x96916C size 0 value 1 virtual_protect 0
    018C: play_sound 1057 at 0.0 0.0 0.0
end
//mocny hit

if                                                                            
    
0AB0:   key_pressed 54
    then
    
0A8C: write_memory 0x969173 size 1 value 1 virtual_protect 0
    018C: play_sound 1056 at 0.0 0.0 0.0
end
if and
    
0AB0:   key_pressed 17
    0AB0:   key_pressed 54
    then
    
0A8C: write_memory 0x969173 size 1 value 0 virtual_protect 0
    018C: play_sound 1057 at 0.0 0.0 0.0
end
jump @CHEATS_1
Poprzedni 1 Następny
Created & Powered by MakG