Postów:
7
Dołączył:
2009-03-27
Temat:
Modding
|
Napisano dnia:
2009-11-04 12:22:24
Wolfenstein Enemy Territory z modem No Quarter- Własne modele broni. A z modem dla tego, że umożliwiał on wprowadzenie modeli md3, więc normalnego formatu, a nie nieedytowalne mdc.
Postów:
7
Dołączył:
2009-03-27
Temat:
Problem
|
Napisano dnia:
2009-11-03 13:50:16
Dobra, ja zobaczę, jak to będzie wyglądało u mnie i jeśli hasło uda się odszyfrować, to Ci podam.
Postów:
7
Dołączył:
2009-03-27
Temat:
Problem
|
Napisano dnia:
2009-11-01 22:06:06
W takim razie pozostaje tylko odszyfrować hasło za pomocą odpowiedniego programu (uwierz mi, że 3 dni to bardzo krótki okres), chyba, że spróbować by metodą słownikową, ale szczerze mówiąc, to wątpię, byś sobie z tym poradził. A może jako hasło spróbuj podać nick autora, datę powstania, nazwę modu?
Postów:
7
Dołączył:
2009-03-27
Temat:
Instrukcja do Slax
|
Napisano dnia:
2009-11-01 22:00:54
Takiej instrukcji niema i nigdy nie będzie. A dlaczego? A no dla tego, że z Linuksem nie jest tak, jak z Windowsem, w którym wszystko zależy od wersji systemu. W Slaksie, jak i innych dystrybucjach Linuksa wszystko zależy jedynie od zainstalowanych pakietów. A instalacja to bardzo prosta rzecz. Wypalasz obraz z systemem na płytę, następnie resetujesz komputer, wchodzisz do Biosu (wciskasz Delete w czasie, gdy na monitorze wyświetla Ci się model płyty głównej). W Biosie sprawdzasz, który napęd masz na Master i do tego napędu wkładasz płytę z systemem. Będąc wciąż w Biosie przechodzisz do zakładki BOOT, gdzie powinieneś mieć coś w stylu BOOT DEVICE, gdzie wybierasz CD/CDROM, potem zakładka EXIT, w której wybierasz Exit & save changes, komputer się resetuje i płyta z systemem powinna się zbootować. Na koniec dodam tylko, że Slax nie jest dobrym systemem Linuksowym na początek, poleciłbym bardziej Ubuntu.
Postów:
7
Dołączył:
2009-03-27
Temat:
Czy dałoby radę stworzyć mapę w Blenderze?
|
Napisano dnia:
2009-10-24 20:54:58
Cóż... jak widać, przez dłuższy czas nie pokazywałem się na forum (po prostu o nim zapomniałem), ale wróciłem. Tak więc jeśli chodzi o obsługę Blendera, to z tym u mnie nie ma problemów, a MapEditora za chwilę pobiorę. Jednak czy zna może ktoś z was jakąś wtyczkę do Blendera, która umożliwiłaby eksportowanie, a także importowanie (chodź to pierwsze by wystarczyło) plików dff? Co prawda znalazłem jedną, jednak z tego, co zauważyłem, to ona nie działa.
Postów:
7
Dołączył:
2009-03-27
Temat:
Czy dałoby radę stworzyć mapę w Blenderze?
|
Napisano dnia:
2009-03-27 21:07:09
Na tworzeniu map do GTA nie znam się w ogóle, ale chciałbym jakąś stworzyć. Więc mam pytanie, czy da rade całą mapę stworzyć w Blenderze, a potem wyeksportować do jakiegoś formatu? A jeśli nie, to jak stworzyć własną mapę?