Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Zrobiłem skrypt dzięki któremu niedaleko Santa Maria Beach lata Leviathan z dwoma Vagosami po bokach. Są uzbrojeni w M4 (przeze mnie). Da się zrobić tak, że będą oni strzelać do określonych modeli/typów aktorów i jednocześnie nie ruszając się z miejsca jeśli wróg jest poza zasięgiem. Z góry dzięki za odpowiedź, jak będzie wyczerpująca będzie respekt.

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Najlepsze rozwiązanie jakie mi przychodzi do głowy to zastosowanie tego opcodu:
Kod:
02DD: 88@ = get_random_ped_in_zone 'SAN_AND' with_pedtype_civilian 1 gang 0 criminal/prostitute 1


i ponawianie go po określonym czasie, albo gdy wylosowany ped zostanie zabity. Wtedy losujesz następnego itd.

Kod:
02DD: $AKTOR = get_random_ped_in_zone 'SAN_AND' with_pedtype_civilian 1 gang 0 criminal/prostitute 1
05E2: AS_actor $VAGOS1 kill_actor $AKTOR
05E2: AS_actor $VAGOS2 kill_actor $AKTOR
:petla
wait 10
if
 0118:   actor $AKTOR dead 
then
 02DD: $AKTOR = get_random_ped_in_zone 'SAN_AND' with_pedtype_civilian 1 gang 0 criminal/prostitute 1
05E2: AS_actor $VAGOS1 kill_actor $AKTOR
05E2: AS_actor $VAGOS2 kill_actor $AKTOR
end
jump @petla


Powyższa pętla jest nieskończona, więc najlepiej dodaj sobie warunek wyjścia z pętli, gdy np. Vagosi zginą.
Co do utrzymywania pozycji aktora to wydaję mi się, że trzeba użyć tego:
Kod:
0575: set_actor 67@ pinned_position 0

Jeśli nie zadziała to zmień 0 na 1.

___________________
Administrator
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Jeśli chodzi o utrzymanie pozycji to chyba powinno zadziałać. Nie mam w tej chwili dostępu do SA więc nie sprawdzę :-P. Opcode dot. 'unicestwiania' aktorów przez aktorów znam. Tylko, że planuję zrobić misję, gdzie cała armia wojskowych i swat będzie strzelała do podobnej liczby vagosów i odwrotnie. Chodziło mi o to czy taki vagos nie mógłby zabijać aktorów z określonym typem peda, np. COP, czyli wszystkich wojskowych, swat, fbi, policję. Łoo się rozpisałem :-P

--
Do utrzymywania pozycji służy opcode
Kod:
0350: set_actor 2@ maintain_position_when_attacked 1 

Przez
Kod:
0575: set_actor 67@ pinned_position 0 
aktorzy "wisieli" w powietrzu i nie mogli się ruszyć.
--
Może to ktoś przenieść do Modowanie San Andreas xD? Przypadkiem tu wsadziłem xD.

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG