Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 7 Dołączył: 2014-03-29
#
Witam otóż obiekt który stworzyłem jest ciemniejszy od pozostałych na mapie.Jestem niemal przekonany ,iż jest to wina kolizji.Kolizje tworzyłem manualnie w 3ds maxie ponieważ przy "myku" z .3ds w col editorze wyskakiwał błąd o przekroczeniu "diemension limits of 255.99" i kolizje były bardzo wadliwe.Nie mam pomysłu w jaki sposób to naprawić pewnie jest to jakaś pierdółka.
http://iv.pl/images/97252076233898679876
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Pewnie nie nałożyłeś vertex color.
Postów: 7 Dołączył: 2014-03-29
#
Dzięki teraz obiekt jest trochę za jasny ale to już sobie ustawie.Tak czy inaczej wcześniej nie używałem tego skryptu i muszę powiedzieć ,że nie było takiej potrzeby w noc czy w dzień obiekt miał taką samą jasność powiedzmy uniwersalną problem dopiero napotkałem kiedy nie dało się załadować 3ds'a to col editora.Teraz niestety będę musiał się pomęczyć bo o każdej porze dnia ma inne natężenie.No ale trudno :P
http://iv.pl/images/98409132175676475039
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
W skrypcie ustaw day na 90, a night 20. Oprócz tego w pliku IDE przy każdym nowym obiekcie ustaw parametr na 1. W tedy modele w grze są takie ładniejsze.

5002, test1, tekstura, 299, 1
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG