Napisano dnia: 2013-06-18 13:04:51
Witam po bardzo długiej przerwie z moddingiem gta sa, dwa dni temu zacząłem na nowo i teraz ustałem na ścieżce RRR, raz udało się zrobić ale całe zapętliłem i w nieskończoność spawnowały się w sobie pojazdy.
Ok do rzeczy, daje skrypt, po włączeniu się gry widzę jak moja postać już spada na ziemie, widzę zespawnowany motor i crash po sekundzie.
KOD
Gdy zrobiłem tak to właśnie crasha nie ma ale też ścieżki nie zadeklarowałem i motory się tworzą bez końca
Jedynie żeby motory wolno się tworzyły to w tym daje 10 sek
wait 10000
if and
00E1: player 0 pressed_key 16
00E1: player 0 pressed_key 15
00DB: actor $PLAYER_ACTOR in_car 0@
jf @petla1
A jak zakończyć pętle?
@Okej, zrobiłem że da się wsiąść jako pasażer ale motory dalej się tworzą, przez break też crash gry jest, spróbuje jeszcze teraz robic RRR
Zrobiłem teraz to RRR ale i tak gdy klikam shift + F to jest crash widocznie przez tą ścieżkę, o co cmoon?
Nawet w tym mam od razu crash
Uff, dobra z spawnem motorów jakoś sobie poradziłem, teraz trzeba wsiadanie znowu zrobić i RRR
Ech, jak to RRR zrobić, jest wadliwe czy jak?
Ok do rzeczy, daje skrypt, po włączeniu się gry widzę jak moja postać już spada na ziemie, widzę zespawnowany motor i crash po sekundzie.
KOD
Kod:
{$CLEO .cs}
// Koło domu CJ'a stawiamy PCJ-600 i gdy na niego wsiadziemy to on zawozi nas pod dyske
0000:
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
0247: request_model #PCJ600
0247: request_model 182
0247: request_model 23
038B: load_requested_models
while true
wait 250
if
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
then
00A5: 0@ = create_car #PCJ600 at 2489.936 -1675.3506 13.3855
0175: set_car 0@ z_angle_to 1.2605
03E5: show_text_box 'MOTODRIVER' // MOTOR PODSTAWIONY POD DOM CJ'a
0129: 1@ = create_actor_pedtype 23 model 182 in_car 0@ driverseat
wait 100
if and
00E1: player 0 pressed_key 16
00E1: player 0 pressed_key 15
00DB: actor $PLAYER_ACTOR in_car 0@
then
07C0: load_path 900
05EB: assign_car 0@ to_path 900
end
end
// Koło domu CJ'a stawiamy PCJ-600 i gdy na niego wsiadziemy to on zawozi nas pod dyske
0000:
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
0247: request_model #PCJ600
0247: request_model 182
0247: request_model 23
038B: load_requested_models
while true
wait 250
if
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
then
00A5: 0@ = create_car #PCJ600 at 2489.936 -1675.3506 13.3855
0175: set_car 0@ z_angle_to 1.2605
03E5: show_text_box 'MOTODRIVER' // MOTOR PODSTAWIONY POD DOM CJ'a
0129: 1@ = create_actor_pedtype 23 model 182 in_car 0@ driverseat
wait 100
if and
00E1: player 0 pressed_key 16
00E1: player 0 pressed_key 15
00DB: actor $PLAYER_ACTOR in_car 0@
then
07C0: load_path 900
05EB: assign_car 0@ to_path 900
end
end
Gdy zrobiłem tak to właśnie crasha nie ma ale też ścieżki nie zadeklarowałem i motory się tworzą bez końca
Kod:
{$CLEO .cs}
// Koło domu CJ'a stawiamy PCJ-600 i gdy na niego wsiadziemy to on zawozi nas pod dyske
0000:
0247: request_model #PCJ600
0247: request_model 182
0247: request_model 23
038B: load_requested_models
while true
wait 250
if
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
then
00A5: 0@ = create_car #PCJ600 at 2489.936 -1675.3506 13.3855
0175: set_car 0@ z_angle_to 1.2605
03E5: show_text_box 'MOTODRIVER' // MOTOR PODSTAWIONY POD DOM CJ'a
0129: 1@ = create_actor_pedtype 23 model 182 in_car 0@ driverseat
wait 100
if and
00E1: player 0 pressed_key 16
00E1: player 0 pressed_key 15
00DB: actor $PLAYER_ACTOR in_car 0@
end
end
// Koło domu CJ'a stawiamy PCJ-600 i gdy na niego wsiadziemy to on zawozi nas pod dyske
0000:
0247: request_model #PCJ600
0247: request_model 182
0247: request_model 23
038B: load_requested_models
while true
wait 250
if
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
then
00A5: 0@ = create_car #PCJ600 at 2489.936 -1675.3506 13.3855
0175: set_car 0@ z_angle_to 1.2605
03E5: show_text_box 'MOTODRIVER' // MOTOR PODSTAWIONY POD DOM CJ'a
0129: 1@ = create_actor_pedtype 23 model 182 in_car 0@ driverseat
wait 100
if and
00E1: player 0 pressed_key 16
00E1: player 0 pressed_key 15
00DB: actor $PLAYER_ACTOR in_car 0@
end
end
Jedynie żeby motory wolno się tworzyły to w tym daje 10 sek
wait 10000
if and
00E1: player 0 pressed_key 16
00E1: player 0 pressed_key 15
00DB: actor $PLAYER_ACTOR in_car 0@
jf @petla1
A jak zakończyć pętle?
@Okej, zrobiłem że da się wsiąść jako pasażer ale motory dalej się tworzą, przez break też crash gry jest, spróbuje jeszcze teraz robic RRR
Zrobiłem teraz to RRR ale i tak gdy klikam shift + F to jest crash widocznie przez tą ścieżkę, o co cmoon?
Kod:
{$CLEO .cs}
// Koło domu CJ'a stawiamy PCJ-600 i gdy na niego wsiadziemy to on zawozi nas pod dyske
0000:
0247: request_model #PCJ600
0247: request_model 182
0247: request_model 23
038B: load_requested_models
:petla1
while true
wait 250
if
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
then
00A5: 0@ = create_car #PCJ600 at 2489.936 -1675.3506 13.3855
0175: set_car 0@ z_angle_to 1.2605
03E5: show_text_box 'MOTODRIVER' // MOTOR PODSTAWIONY POD DOM CJ'a
0129: 1@ = create_actor_pedtype 23 model 182 in_car 0@ driverseat
:petla2
wait 1000
if and
00E1: player 0 pressed_key 16
00E1: player 0 pressed_key 15
0206: actor $PLAYER_ACTOR near_car 0@ radius 5.0 5.0 3.0 flag 0 on_foot
jf @petla1
05CA: AS_actor $PLAYER_ACTOR enter_car 0@ passenger_seat 0 10000 ms
:petla3
wait 10
07C0: load_path 900
05EB: assign_car 0@ to_path 900
jf @petla2
end
end
// Koło domu CJ'a stawiamy PCJ-600 i gdy na niego wsiadziemy to on zawozi nas pod dyske
0000:
0247: request_model #PCJ600
0247: request_model 182
0247: request_model 23
038B: load_requested_models
:petla1
while true
wait 250
if
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
then
00A5: 0@ = create_car #PCJ600 at 2489.936 -1675.3506 13.3855
0175: set_car 0@ z_angle_to 1.2605
03E5: show_text_box 'MOTODRIVER' // MOTOR PODSTAWIONY POD DOM CJ'a
0129: 1@ = create_actor_pedtype 23 model 182 in_car 0@ driverseat
:petla2
wait 1000
if and
00E1: player 0 pressed_key 16
00E1: player 0 pressed_key 15
0206: actor $PLAYER_ACTOR near_car 0@ radius 5.0 5.0 3.0 flag 0 on_foot
jf @petla1
05CA: AS_actor $PLAYER_ACTOR enter_car 0@ passenger_seat 0 10000 ms
:petla3
wait 10
07C0: load_path 900
05EB: assign_car 0@ to_path 900
jf @petla2
end
end
Nawet w tym mam od razu crash
Kod:
Uff, dobra z spawnem motorów jakoś sobie poradziłem, teraz trzeba wsiadanie znowu zrobić i RRR
Kod:
{$CLEO .cs}0000: NOP
// Koło domu CJ'a stawiamy PCJ-600 i gdy na niego wsiadziemy to on zawozi nas pod dyske
0247: request_model #PCJ600
0247: request_model 182
0247: request_model 23
038B: load_requested_models
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
wait 100
while true
wait 100
00A5: 0@ = create_car #PCJ600 at 2489.936 -1675.3506 13.3855
0175: set_car 0@ z_angle_to 1.2605
0129: 1@ = create_actor_pedtype 23 model 182 in_car 0@ driverseat
03E5: show_text_box 'MOTODRIVER' // MOTOR PODSTAWIONY POD DOM CJ'a
:petla1
wait 10
if and
00E1: player 0 pressed_key 9
0206: actor $PLAYER_ACTOR near_car 0@ radius 5.0 5.0 3.0 flag 0 on_foot
jf @petla2
05CA: AS_actor $PLAYER_ACTOR enter_car 0@ passenger_seat 0 10000 ms
:petla2
wait 10
if
00DB: actor $PLAYER_ACTOR in_car 0@
jf @petla1
0A93: end_custom_thread
end
// Koło domu CJ'a stawiamy PCJ-600 i gdy na niego wsiadziemy to on zawozi nas pod dyske
0247: request_model #PCJ600
0247: request_model 182
0247: request_model 23
038B: load_requested_models
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
wait 100
while true
wait 100
00A5: 0@ = create_car #PCJ600 at 2489.936 -1675.3506 13.3855
0175: set_car 0@ z_angle_to 1.2605
0129: 1@ = create_actor_pedtype 23 model 182 in_car 0@ driverseat
03E5: show_text_box 'MOTODRIVER' // MOTOR PODSTAWIONY POD DOM CJ'a
:petla1
wait 10
if and
00E1: player 0 pressed_key 9
0206: actor $PLAYER_ACTOR near_car 0@ radius 5.0 5.0 3.0 flag 0 on_foot
jf @petla2
05CA: AS_actor $PLAYER_ACTOR enter_car 0@ passenger_seat 0 10000 ms
:petla2
wait 10
if
00DB: actor $PLAYER_ACTOR in_car 0@
jf @petla1
0A93: end_custom_thread
end
Ech, jak to RRR zrobić, jest wadliwe czy jak?
Kod:
{$CLEO .cs}0000: NOP
// Koło domu CJ'a stawiamy PCJ-600 i gdy na niego wsiadziemy to on zawozi nas pod dyske
0247: request_model #PCJ600
0247: request_model 182
0247: request_model 23
038B: load_requested_models
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
wait 100
while true
wait 100
00A5: 0@ = create_car #PCJ600 at 2489.936 -1675.3506 13.3855
0175: set_car 0@ z_angle_to 1.2605
0129: 1@ = create_actor_pedtype 23 model 182 in_car 0@ driverseat
03E5: show_text_box 'MOTODRIVER' // MOTOR PODSTAWIONY POD DOM CJ'a
:petla1
wait 10
if and
00E1: player 0 pressed_key 16
00E1: player 0 pressed_key 15
0206: actor $PLAYER_ACTOR near_car 0@ radius 5.0 5.0 3.0 flag 0 on_foot
jf @petla2
05CA: AS_actor $PLAYER_ACTOR enter_car 0@ passenger_seat 0 10000 ms
:petla2
wait 10
if
00DB: actor $PLAYER_ACTOR in_car 0@
jf @petla1
0A93: end_custom_thread
end
// Koło domu CJ'a stawiamy PCJ-600 i gdy na niego wsiadziemy to on zawozi nas pod dyske
0247: request_model #PCJ600
0247: request_model 182
0247: request_model 23
038B: load_requested_models
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
wait 100
while true
wait 100
00A5: 0@ = create_car #PCJ600 at 2489.936 -1675.3506 13.3855
0175: set_car 0@ z_angle_to 1.2605
0129: 1@ = create_actor_pedtype 23 model 182 in_car 0@ driverseat
03E5: show_text_box 'MOTODRIVER' // MOTOR PODSTAWIONY POD DOM CJ'a
:petla1
wait 10
if and
00E1: player 0 pressed_key 16
00E1: player 0 pressed_key 15
0206: actor $PLAYER_ACTOR near_car 0@ radius 5.0 5.0 3.0 flag 0 on_foot
jf @petla2
05CA: AS_actor $PLAYER_ACTOR enter_car 0@ passenger_seat 0 10000 ms
:petla2
wait 10
if
00DB: actor $PLAYER_ACTOR in_car 0@
jf @petla1
0A93: end_custom_thread
end
___________________
http://dawidsaworski.blogspot.com/
:)