Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2009-03-02 21:39:15
W modzie krolikka jest napisany tekst w clo. Znaczy się rozmowa. Tak że nie trzeba używać innych dodatkowych programów. Ktoś wie jakich opkodów należy użyć żeby takie coś zrobić?
Postów:
878
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2009-03-03 18:09:12
Musisz mieć plugin do CLEO o nazwie GXTHOOK
(ściągnij). Umożliwia on korzystanie z plików *.fxt zawierającego teksty. Owe pliki muszą znajdować się w katalogu:
Kod:
[katalog z grą]/cleo/CLEO_TEXT
Oczywiście muszą mieć rozszerzenie
*.fxt. Zawartość takiego pliku powinna wyglądać mniej więcej tak:
Kod:
TXT1 tekst numer jeden
TXT2 tekst numer dwa
W kodzie ładujesz to identycznie jak tabele z plików *.gxt. Odpowiedniki:
Nazwa pliku *.fxt - nazwa tabeli
TXT1;TXT2 - wiersze tabeli
___________________
Administrator
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2009-03-03 20:09:00
Zrobiłem tak:
Plik fxt nazwałem rozmowa1 i dałem tam gdzie napisałeś. W tym plik zrobiłem na razie jedną linijkę tekstu o nazwie:
Kod:
TXT1 Taksowkarz: Dokąd?
Mijse tworze normalnie w plik main,w którym dałem tak:
Kod:
054C: use_GXT_table 'rozmowa1' //laduje plik z rozmowa
oraz plik z tekstem czyli tak:
Kod:
00BC: show_text_highpriority GXT 'TXT1' time 3000 flag 1
mimo to w grze tekst się nie wyświetla.
Ktoś wie co może być źle?
Postów:
878
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2009-03-14 11:52:01
A na pewno plik ma rozszerzenie *.fxt, a nie .txt?
___________________
Administrator
Postów:
63
Dołączył:
2009-01-21
Napisano dnia: 2009-04-18 11:45:43
Problem tkwi w tym że po:
Kod:
00BC: show_text_highpriority GXT 'TXT1' time 3000 flag 1
nie dałeś:
Kod:
wait 3000
Ogólnie powinno to wyglądać tak:
Kod:
00BC: show_text_highpriority GXT 'TXT1' time 3000 flag 1
wait 3000
Postów:
119
Dołączył:
2009-07-12
Napisano dnia: 2009-08-22 00:06:22
Ściągnij gxthook(aby było widać tekst) i fxt editor(pisanie wtekstów w wierszu)[może pomoże]...
___________________