Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2012-03-07 17:26:42
No to ja w kleiłem te opcody co podałeś wyżej i działa. Więc nie wiem czemu tobie to nie chce zaskoczyć.
Kod:
009A: 0@ = create_actor_pedtype 24 model 24 at 2230.5049 -1262.2294 23.9247
009A: 1@ = create_actor_pedtype 24 model 25 at 2230.7236 -1260.7582 23.9241
Postów:
66
Dołączył:
2012-02-12
Napisano dnia: 2012-03-07 17:43:13
Skoro działa to podaj CLEO jakie masz i skąd je ściągłeś, bo mam chyba złe CLEO.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2012-03-07 18:25:52
Ściągnij sobie Sanny Builder 3 i cleo za pomocą tego programu zainstaluj.
Postów:
66
Dołączył:
2012-02-12
Napisano dnia: 2012-03-07 18:59:37
Ale jak, bo mam instalacje Sanny Builder 3 ale nie ma tam opcji zainstaluj CLEO.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2012-03-07 19:47:21
Jak otworzysz program, to w prawym dolnym rogu tego programu masz napis cleo(powinien być podświetlony na czerwono, czyli że cleo nie jest zainstalowane). Klikasz w ten napis i potem w okienku klikasz w jego środek i dajesz instaluj i gotowe. Tylko najlepiej by było jak byś usną tą wersje cleo co instalowałeś wcześniej.
Postów:
66
Dołączył:
2012-02-12
Napisano dnia: 2012-03-07 20:07:08
Ok zainstalowałem ale dalej to samo. Aktor nie jest w tym miejscu gdzie powinien.
Postów:
66
Dołączył:
2012-02-12
Napisano dnia: 2012-03-09 15:58:01
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Napisano dnia: 2012-03-09 16:36:52
Sprecyzuj "nie w tym miejscu gdzie powinien".
___________________
Moderator
Postów:
878
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2012-03-09 16:39:44
Problemem najprawdopodobniej jest to, że aktorzy są tworzeni, zanim zostanie w pełni zainicjowany gracz, co powoduje brak załadowanych kolizji na terenie, gdzie nie ma gracza. Odczytaj początkową pozycję gracza (bez współrzędnej Z) po rozpoczęciu gry i podmień za XY:
Kod:
:check
wait 0
if
00EC: actor
$PLAYER_ACTOR sphere 0 near_point XY radius 2.0 2.0
jf @check
___________________
Administrator