Postów:
51
Dołączył:
2011-07-28
Napisano dnia: 2011-08-07 23:10:45
po co masz się uczyć jakichś innych języków programowania napisz skrypt cleo najpierw wyłącz hud "enable_hud" a potem wyświetlaj tekstury na ekranie odpowiednio się zmieniające np. obliczasz ile player ma hp wyświetlasz teksturę np strzykawki napełnionej krwią na maxa i stawiasz petle która sprawdza ile gracz ma hp i wraz z stratą hp wyświetlasz tekstury które pokazują mniej hp to samo z innymi bajerami trzeba tylko wyobraźni
Postów:
245
Dołączył:
2011-03-21
Napisano dnia: 2011-08-07 23:21:41
W sumie masz racje tylko to jest bardzo pracochłonne(nauka języka też) ale jednak wole nauke języka bo przyda się nie tylko do HUD'u a co do skryptu z HUD'em to może nawet zrobie ale nie wiem jak sobie wyobrażasz minimape w HUD'dzie CLEO.
Postów:
51
Dołączył:
2011-07-28
Napisano dnia: 2011-08-07 23:24:39
minimapa to radar nie HUD i też można edytować w połączeniu z interface editorem
zmienić pozycje i wielkość w interfaceeditorze i potem nałożyć teksturę jaką chcesz na radar
Postów:
245
Dołączył:
2011-03-21
Napisano dnia: 2011-08-07 23:28:15
Wiem że interface Edytorem moge edytować radar, a tak właściwie to kolor i miejsce położenia chyba że jeszcze są funkcje o jakich nie wiem.
Postów:
51
Dołączył:
2011-07-28
Napisano dnia: 2011-08-07 23:31:54
jeżeli chodzi o radar to możesz zmienić jego wielkość i położenie a także tego pierścienia wokół radaru jak już sobie zrobisz według uznania to nakładasz teksturę w odpowiednim miejscu z funkcją Alpha i naprawdę ładne efekty można uzyskać
Postów:
245
Dołączył:
2011-03-21
Napisano dnia: 2011-08-07 23:33:31