Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 2 Następny
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Te obiekty na mapie które widzisz to one istnieją tylko w sa-mp. Jak grasz przez neta. W normalnym single ich nie ma. Jeżeli chcesz takie coś mieć to bierzesz map edytor i za jego pomocą ustawiasz je w wybranym miejscu. Potem wklepujesz ten skrypt z bramą i potem zmieniasz kordy i gotowe.

Postów: 36 Dołączył: 2010-01-07
#
Sa te bramy w sing player i multi bo ja je zrobilem i widac w multi i sing player
i probowalem zmienic koordynat ale brama sie nie ruszala tylko stala w miejscu

A I nie wiem do czego sluzy ten kordy i napisalem nowy kod na gorze
0395: clear_area 1 at 2463.6504 -1658.7876 13.3117 radius 10.0
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
A w w czym ustawiałeś te obiekty w map edytorze, jeżeli tak to prześlij mi cały folder map z gta sa. Dam to do siebie i ci ustawie tą bramę. A ten kod czyści ruch w okół bramy. Dałem to dlatego że jak się pojawi jakiś bot w pobliżu bramy i ją dotknie to brama nie che się otwierać.

Co do zmiany kordów to nie wystarczy zmienić tylko pozycje bramy ale też np. w tym kodzie
Kod:
00EC: actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 2464.2808 -1654.3623 radius 11.0 11.0
ten opkod sprawdza czy jesteś w pobliżu bramy i jak jesteś to ona się otwiera. Widać nie zmieniłeś tego i nie ma żadnej reakcji.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Po dyskusjach z autorem tematu po przez pw na temat owej bramy w końcu udało mi się zrobić taką bramę. Co prawda brama nie jest doskonała bowiem np. kiedy się wyjdzie ze swery sprawdzającej czy aktor jest blisko bramy i wejdzie z powrotem za nim ona zdąży się otworzyć to skrypt głupie i przestaje działać(po prostu brama przestaje się otwierać). Jednak jak to mówią lepszy taki rydz niż nic ale daje wam gotowy skrypt bo może komuś się przyda i może ktoś to też będzie umiał poprawić
Kod:
{$CLEO .cs}
0000: NOP
038B: load_requested_models

$brama1 = Object.Create(988, 1004.5909, -2525.8826, 29.7044)
$brama2 = Object.Create(988, 1010.1809, -2525.8826, 29.7044)
0177: set_object $brama1 Z_angle_to 180.0
0177: set_object $brama2 Z_angle_to 0.0

:petla1
wait 10
if
00EC: actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 1004.5909 -2525.8826 radius 10.0 10.0
jf @petla1

:petla2
034E: move_object $brama1 to 999.1000 -2525.8826 30.7544 speed 0.1 0.1 0.1 flag 11
034E: move_object $brama2 to 1015.5961 -2525.8826 30.7544 speed 0.1 0.1 0.1 flag 11
wait 0
if
04E6: object $brama1 near_point 999.1000 -2525.8826 30.7544 radius 0.1 0.1 0.1 flag 0
04E6: object $brama2 near_point 1015.5961 -2525.8826 30.7544 radius 0.1 0.1 0.1 flag 0
else_jump @petla2

:petla3
wait 10
if
80EC: not actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 1004.5909 -2525.8826 radius 10.0 10.0
jf @petla3

:petla4
034E: move_object $brama1 to 1004.6895 -2525.8826 30.7400 speed 0.1 0.1 0.1 flag 11
034E: move_object $brama2 to 1010.1000 -2525.8826 30.7400 speed 0.1 0.1 0.1 flag 11
wait 0
if
04E6: object $brama1 near_point 1004.6895 -2525.8826 30.7400 radius 0.1 0.1 0.1 flag 0
04E6: object $brama2 near_point 1010.1000 -2525.8826 30.7400 radius 0.1 0.1 0.1 flag 0
else_jump @petla4

:petla5
wait 10
if
00EC: actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 1004.5909 -2525.8826 radius 10.0 10.0
jf @petla1

0A93: end_custom_thread
Postów: 36 Dołączył: 2010-01-07
#
.
Poprzedni 1 2 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG