Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 28 Dołączył: 2009-01-21
#
Kolejny problem, tym razem związany z wyścigiem.

1. Stworzyłem sobie trasę dla przeciwników używając:

Kod:
05D7: add_point_to_scmpath -1932.9098 -1762.542 24.5949


Pojazdy jadą po ścieżce. Nadałem im prędkość 100.0 (wkońcu to wyścig). Wszystko fajnie do czasu aż nie znajdą się przy ostrym zakręcie. Wtedy nie wyhamowują i wypadają poza drogę. Czy da się to jakoś zniwelować?

___________________
http://img834.imageshack.us/img834/861/yrmwsig
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Chyba nie ma innego sposobu, niż zmniejszanie prędkości, kiedy dany samochód zbliży się do zakrętu. Ewentualnie możesz sprawdzić ten opcode, może on nada większej przyczepności:

Kod:
01EC: make_car 34@ very_heavy 1


ale nie liczyłbym na zadowalające efekty.

___________________
Administrator
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
to tylko zwiększa masę samochodu, tzn. łatwiej można zepchnąć inne przedmioty i auta

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Wiem, ale na logikę może też lepiej radzić sobie w takiej sytuacji, ale nie liczyłbym na to przy silniku fizycznym SA.

___________________
Administrator
Postów: 28 Dołączył: 2009-01-21
#
Próbowałem, ale to nic nie daje. Dodatkowo opcode 05D7 ma limit do 8 punktów ścieżki.
Zdecydowałem się przenieść wyścig na wodę. Na wodzie jest wszystko OK (tak udało mi się rozplanować trasę, że nigdzie nie wypadają).

___________________
http://img834.imageshack.us/img834/861/yrmwsig
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG