Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 304 Dołączył: 2010-10-02
#
Ema.
Jaki jest opcod na zjeżdzanie po linie i line ktora jest przyczepiona do helikoptera. Tego opcoda używa swat jak nas gania dużo policji.
Z góry THX.
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Nie da się zjechać po linie, można tylko utworzyć na niej chara.

Kod:
0503: create_actor_on_rope_with_pedtype 27 model #SWAT at 2223.56 -1168.05 32.28 handle_as 47@ 


No dobra, można jeszcze stworzyć samą linę, ale to już wysoka szkoła jazdy, bo trzeba użyć funkcji:

Kod:
createSwatRope = 0x558D10
createRope     = 0x556B40


Żeby użyć createSwatRope, trzeba wywołać funkcję, podając jej dokładny adres zmiennych z pozycjami X, Y i Z, czyli dla CLEO4:
Kod:
0007: 1@ = X_COORD
0007: 2@ = Y_COORD
0007: 3@ = Z_COORD
0AC7: 0@ = var 1@ offset
0AA5: call_function 0x558D10 num_params 1 pop 1 0@


A dla CLEO3:
Kod:
0007: 1@ = X_COORD
0007: 2@ = Y_COORD
0007: 3@ = Z_COORD
0A9F: 0@ = current_thread_pointer
000A: 0@ += 0x3C
0A90: 1@ = 4 * VAR_NUM // (int) // (* 5 dla 5@, * 0 dla 0@, * 27 dla 27@ itd.)
005A: 0@ += 1@  // (int)
0AA5: call_function 0x558D10 num_params 1 pop 1 0@


PRZED wywołaniem tego można ustalić, jak długo lina ma być renderowana:
Kod:
0A8C: write_memory 0x558D1E size 4 value 8000 virtual_protect 1 // Lina zostanie przez 8 sekund


Można też wymusić na niej działanie zgodnie z prawami fizyki (nie wiem co to daje, nie testowałem):
Kod:
0A8C: write_memory 0x558D25 size 1 value 1 virtual_protect 1


Po wywołaniu funkcji najlepiej przywrócić tym dwóm w/w adresom domyślne wartości, czyli 4000 dla 0x558D1E i 0 dla 0x558D25.

To forum naprawdę potrzebuje opcji 'podgląd posta'.

Ej no, nie mogę dać wiadomości w Shoutboxie dłuższej niż 4 litery :O

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Nie wiem czy by to działało ale myślę żeby można było zrobić tak. Dodać do aktora animacje zjedzenia po linii. Następnie ową linie przyczepić do helikoptera czy do czego tam innego. I jak by się to miało wykonać to by się aktywowało za pomocą odpowiedniego klawisza. No ale to tylko teoria i czy by to działało to do końca nie wiem.
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Cytat:
To forum naprawdę potrzebuje opcji 'podgląd posta'.

Na styczeń postaram się wyrobić z wydaniem nowej wersji strony, razem z nowo napisanym forum. Wytrzymajcie jeszcze trochę :)

___________________
Administrator
Postów: 26 Dołączył: 2010-04-17
#
ale pozostaje jeszcze taki problem, że heli po wyjściu z niego zacznie opadać
chyba, że dać możliwość latania z pilotem

___________________
http://www.alcofoto.pl
Postów: 304 Dołączył: 2010-10-02
#
Łoł. Dzięki za błyskawiczne odpowiedz, ta strona stała się bardziej popularna. Poprubuje z tym.
:edit1
ale ja hce to zastosować do cj czyli musze użyć $PLAYER_ACTOR model #NUL ??
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Nie zastosujesz tego na $PLAYER_ACTOR. Musisz pokombinować w inny sposób.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 304 Dołączył: 2010-10-02
#
Tylko ja chce tak: lece maverickiem i jak klikne klawisz to pojawia się lina i wtedy cj wyskakuje z mavericka i zjezdza po linie.
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
To mówię że musisz użyć kilku trików. Np. zrób prawdziwego CJa niewidzialnym, utwórz aktora o modelu #NULL na linie, daj mu zjechać, a potem zrób krótkie wyciemnienie, zniszcz go i daj w jego miejsce prawdziwego CJa. Innej możliwości nie widzę.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 304 Dołączył: 2010-10-02
#
Tylko to niema byc misja tylko wedlug grającego to się stanie, w powietrzu. Jak zrobic aby real cj znikł ?
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Zamroź i teleportuj go pod ziemię, bo o ile dobrze pamiętam to opcode na niewidzialność aktora na graczu akurat nie działa.

@down
Tak, Chrome.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 207 Dołączył: 2009-03-18
#
Sorki za offtop.

@Silent używasz Chrome? Miałem ten sam problem z shoutboxem ;)

___________________
Postów: 304 Dołączył: 2010-10-02
#
Dziękuje za odpowiedzi. Temat do zamknięcia. Na przyszłość nie SPAMUJCIE w moich tematach.
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Na przyszłość nie DUPLIKUJ tematów.

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG