Postów:
123
Dołączył:
2010-03-31
Napisano dnia: 2011-01-01 19:30:04
Witam chciałbym do SA dodać zupełnie nowe auto. To jest na próbę Deluxo z VC. W Handling, vehicles.ide, carcols, cargrp, carmods skopiowałem linijki od Sultana i zamais Sulatana wpisałem ten pojazd. Jednak gra zaraz przy początku ładowania crashuje. Jak temu zaradzić?
Postów:
878
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2011-01-01 19:57:51
http://www.gta-mods.pl/forum/topics/view/id/219
Tutaj ktoś napisał tutorial, jak dodawać całkowicie nowy pojazd do GTA VC, może w SA sytuacja wygląda tak samo.
___________________
Administrator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Napisano dnia: 2011-01-01 20:39:50
___________________
Moderator
Postów:
248
Dołączył:
2009-06-27
Napisano dnia: 2011-01-01 23:33:46
A bez tutoriali
Kod:
560, sultan, sultan, car, SULTAN, SULTAN, null, richfamily, 7, 0, 0, -1, 0.7, 0.7, 1
Pole nr 5/trzeci sultan deklaruje swoją nazwą gdzie dane mają być przypisane w handling.cfg
Jeśli zmienisz tego 'trzeciego' sultana na DELUXO, w pliku Handling musisz mieć coś takiego:
Kod:
DELUXO 1400.0 3400.0 2.4 0.0 0.1 -0.1 75 0.80 0.8 0.5 5 200.0 28.0 5.0 4 P 10.0 0.65 0 30.0 1.2 0.15 0.0 0.28 -0.20 0.5 0.3 0.25 0.60 35000 2800 4000002 1 1 0
___________________
Postów:
123
Dołączył:
2010-03-31
Napisano dnia: 2011-01-02 19:11:02
Z tego pierwszego tutka działa ale jest problem. Mianowicie AudioEditor psuje mi dźwięki w grze a jak go skasuje to nowe auto nie ma dźwięku.
Postów:
123
Dołączył:
2010-03-31
Napisano dnia: 2011-01-04 21:08:17
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Napisano dnia: 2011-01-05 14:38:46
Vehicle Audio Editor działa dobrze gdy jest poprawnie skonfigurowany, więc błąd raczej leży po Twojej stronie.
___________________
Moderator