Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 2 Następny
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Właśnie od tego jest forum :-) Po za tym to nie jest zawracanie głowy, ludzie odpisują innym tylko wtedy, kiedy coś wiedzą/chcą.

@down - czyli niepotrzebnie dałeś mi tutaj pomógł, a powinieneś to zrobić w paru innych postach moich i MakG.

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
I tak na przyszłość - przycisk pomógł wciskaj przy poście, który pomógł rozwiązać Twój problem :)

___________________
Administrator
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
Oks, dzięki, ale żeby nie tworzyć nowego tematu, to podam tutaj, mozecie wytłumaczyć, co w Tym kodzie zrobiłem źle?
Kod:
// This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007

{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------
0000: NOP 

:NONAME_2
wait 0 
if 
   Player.Defined($PLAYER_CHAR)
else_jump @NONAME_2 
Model.Load(#MAFFB)
Model.Load(#MAFFA)
Model.Load(#MAFBOSS)
Model.Load(#VLA3)
Model.Load(#VLA1)
Model.Load(#VLA2)
Model.Load(#TAMPA)
Model.Load(#SENTINEL)
Model.Load(#M4)
038B: load_requested_models 
0@ = Marker.CreateIconAndSphere(23, 1268.753, -722.5178, 93.7707)

:NONAME_85
wait 100 
if 
00ED:   actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 1268.753 -722.5178 radius 13.3828 1.0 on_foot 
else_jump @NONAME_85 
fade 0 1500 
wait 1500 
Marker.Disable(0@)
1@ = Car.Create(#TAMPA, 1374.168, -696.9868, 90.3567)
2@ = Car.Create(#SENTINEL, 1515.312, -695.2577, 94.825)
Car.Angle($PLAYER_CHAR) = 24.1
3@ = Actor.Create(Mission2, #VLA1, 1496.91, -662.1982, 95.6013)
4@ = Actor.Create(Mission2, #VLA2, 1495.91, -662.1982, 95.6013)
5@ = Actor.Create(Mission2, #VLA3, 1268.753, -722.5178, 93.7707)
6@ = Actor.Create(Mission2, #MAFFA, 1499.804, -666.6734, 95.6013)
7@ = Actor.Create(Mission2, #MAFFB, 1493.673, -666.9985, 95.6013)
8@ = Actor.Create(Mission2, #MAFBOSS, 1496.303, -664.7326, 95.6013)
072A: put_actor 3@ into_car 1@ driverseat 
0430: put_actor 4@ into_car 1@ passenger_seat 0 
01B2: give_actor 3@ weapon 356 ammo 9999 // Load the weapon model before using this 
01B2: give_actor 4@ weapon 356 ammo 9999 // Load the weapon model before using this 
01B2: give_actor 5@ weapon 356 ammo 9999 // Load the weapon model before using this 
01B2: give_actor 6@ weapon 356 ammo 9999 // Load the weapon model before using this 
Car.DriveTo(1@, 1504.039, -703.9628, 94.4476)
Car.SetMaxSpeed(1@, 25.0)

:NONAME_436
wait 10 
if 
00ED:   actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 1268.753 -722.5178 radius 4.0 4.0 on_foot 
else_jump @NONAME_436 
02A3: enable_widescreen 1 
wait 1500 
fade 1 1500 
0A93: end_custom_thread 


Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.

PS. Szczęśliwego Nowego Roku :))
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Kod:
038B: load_requested_models 

Baardzo zbędne w SA.

Co do kodu:
Kod:
Car.Angle($PLAYER_CHAR) = 24.1


wtf?

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Chodzi Ci o to, żeby zamiast 038B rozpisywać się na dłużej Model.Available()? Skoro jest to zbędne w SA, to po co istnieje?

Kod:
Car.Angle($PLAYER_CHAR) = 24.1

Nie czepiaj się go, jest dokładny :-D
--
Dobra nie jest :-P

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
A sorry :)
Kod:
Car.Angle($2) = 24.1
Powinno być ;p
Ok poprawiłem, ale dalej to samo... Crash po tym, ja wejdę do markera i ekran ciemnieje
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Znowu zamiast zmiennej lokalnej dałeś globalną...
Zmień $2 na 2@

http://www.gta-mods.pl/forum/topics/view/id/638#p3393

___________________
Administrator
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Kod:
01B2: give_actor 3@ weapon 356 ammo 9999 // Load the weapon model before using this 

Nie ma broni 356 :D To jest ID aktora. W pomocy (F12) powinieneś znaleść ID. Broń palna 22-34.

---
@up - komuś się przydało :)
---
Oto zmienne globalne, które zupełnie wystarczą Ci w CLEO. Resztę pisz w lokalnych..
$PLAYER_ACTOR
$PLAYER_CHAR
$ONMISSION
$CLEO (to tylko na początku)

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
Crasha już nie ma, ale jak wejdę w marker, to pojazd TAMPA razem z kierowcą i pasażerem nie jedzie tam gdzie powinien, tylko znajduje się w pobliskim rowie, nie próbując nawet wyjechać...
Oto kod, aha, jak możecie to dajcie opcoda na marker na postacią/pojazdem, to dodam i zobaczycie co stoi gdzie.

Kod:
// This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007

{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------
0000: NOP 

:NONAME_2
wait 0 
if 
   Player.Defined($PLAYER_CHAR)
else_jump @NONAME_2 
Model.Load(#MAFFB)
Model.Load(#MAFFA)
Model.Load(#MAFBOSS)
Model.Load(#VLA3)
Model.Load(#VLA1)
Model.Load(#VLA2)
Model.Load(#TAMPA)
Model.Load(#SENTINEL)
Model.Load(#M4)
038B: load_requested_models 
0@ = Marker.CreateIconAndSphere(23, 1268.753, -722.5178, 93.7707)

:NONAME_85
wait 100 
if 
00ED:   actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 1268.753 -722.5178 radius 13.3828 1.0 on_foot 
else_jump @NONAME_85 
fade 0 1500 
wait 1500 
Marker.Disable(0@)
1@ = Car.Create(#TAMPA, 1374.168, -696.9868, 90.3567)
2@ = Car.Create(#SENTINEL, 1515.312, -695.2577, 94.825)
Car.Angle(2@) = 24.1
3@ = Actor.Create(Mission2, #VLA1, 1496.91, -662.1982, 95.6013)
4@ = Actor.Create(Mission2, #VLA2, 1495.91, -662.1982, 95.6013)
5@ = Actor.Create(Mission2, #VLA3, 1268.753, -722.5178, 93.7707)
6@ = Actor.Create(Mission2, #MAFFA, 1499.804, -666.6734, 95.6013)
7@ = Actor.Create(Mission2, #MAFFB, 1493.673, -666.9985, 95.6013)
8@ = Actor.Create(Mission2, #MAFBOSS, 1496.303, -664.7326, 95.6013)
072A: put_actor 3@ into_car 1@ driverseat 
0430: put_actor 4@ into_car 1@ passenger_seat 0 
01B2: give_actor 3@ weapon #M4 ammo 9999 // Load the weapon model before using this 
01B2: give_actor 4@ weapon #M4 ammo 9999 // Load the weapon model before using this 
01B2: give_actor 5@ weapon #M4 ammo 9999 // Load the weapon model before using this 
01B2: give_actor 6@ weapon #M4 ammo 9999 // Load the weapon model before using this 
Car.DriveTo(1@, 1504.039, -703.9628, 94.4476)
Car.SetMaxSpeed(1@, 25.0)

:NONAME_436
wait 10 
if 
00ED:   actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 1268.753 -722.5178 radius 4.0 4.0 on_foot 
else_jump @NONAME_436 
02A3: enable_widescreen 1 
wait 1500 
fade 1 1500 
0A93: end_custom_thread 
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Cytat:
TAMPA razem z kierowcą i pasażerem nie jedzie tam gdzie powinien, tylko znajduje się w pobliskim rowie


Możliwe, że złe współrzędne. Nie mam możliwości teraz tego sprawdzić. Wykasuj DriveTo i sprawdź gdzie stoi.

Marker.CreateAboveCar(OBJECT)

Kod:
01B2: give_actor 3@ weapon #M4 ammo 9999 // Load the weapon model before using this


Zmień #M4 na 31.
Tutaj nie wpisujesz ID modelu tylko ID broni.

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Cytat:
Chodzi Ci o to, żeby zamiast 038B rozpisywać się na dłużej Model.Available()? Skoro jest to zbędne w SA, to po co istnieje?


Mnie się nie pytaj. Ja wiem że to jest zbędne, bo to co jest wykonywane przez ten opcode, jest wykonywane w SA automatycznie prawie w każdej klatce.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
Oks, zmieniłem ID broni, ale ze zrobieniem markera mam problem, pierwszy raz tego opcoda używam i nie wiem czy dobrze zrobiłem:

Kod:
// This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007

{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------
0000: NOP 

:NONAME_2
wait 0 
if 
   Player.Defined($PLAYER_CHAR)
else_jump @NONAME_2 
Model.Load(#MAFFB)
Model.Load(#MAFFA)
Model.Load(#MAFBOSS)
Model.Load(#VLA3)
Model.Load(#VLA1)
Model.Load(#VLA2)
Model.Load(#TAMPA)
Model.Load(#SENTINEL)
Model.Load(#M4)
038B: load_requested_models 
0@ = Marker.CreateIconAndSphere(23, 1268.753, -722.5178, 93.7707)

:NONAME_85
wait 100 
if 
00ED:   actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 1268.753 -722.5178 radius 13.3828 1.0 on_foot 
else_jump @NONAME_85 
fade 0 1500 
wait 1500 
Marker.Disable(0@)
1@ = Car.Create(#TAMPA, 1374.168, -696.9868, 90.3567)
2@ = Car.Create(#SENTINEL, 1515.312, -695.2577, 94.825)
Car.Angle(2@) = 24.1
3@ = Actor.Create(Mission2, #VLA1, 1496.91, -662.1982, 95.6013)
4@ = Actor.Create(Mission2, #VLA2, 1495.91, -662.1982, 95.6013)
5@ = Actor.Create(Mission2, #VLA3, 1268.753, -722.5178, 93.7707)
6@ = Actor.Create(Mission2, #MAFFA, 1499.804, -666.6734, 95.6013)
7@ = Actor.Create(Mission2, #MAFFB, 1493.673, -666.9985, 95.6013)
8@ = Actor.Create(Mission2, #MAFBOSS, 1496.303, -664.7326, 95.6013)
072A: put_actor 3@ into_car 1@ driverseat 
0430: put_actor 4@ into_car 1@ passenger_seat 0 
01B2: give_actor 3@ weapon 31 ammo 9999 // Load the weapon model before using this 
01B2: give_actor 4@ weapon 31 ammo 9999 // Load the weapon model before using this 
01B2: give_actor 5@ weapon 31 ammo 9999 // Load the weapon model before using this 
01B2: give_actor 6@ weapon 31 ammo 9999 // Load the weapon model before using this 
Marker.CreateAboveCar(1@)
Marker.CreateAboveCar(2@)
Marker.CreateAboveActor(3@)
Marker.CreateAboveActor(4@)
Marker.CreateAboveActor(5@)
Marker.CreateAboveActor(6@)
Car.SetMaxSpeed(1@, 25.0)

:NONAME_436
wait 10 
if 
00ED:   actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 1268.753 -722.5178 radius 4.0 4.0 on_foot 
else_jump @NONAME_436 
02A3: enable_widescreen 1 
wait 1500 
fade 1 1500 
0A93: end_custom_thread 
             


Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Możliwe też że to jest tym spowodowane że źle wytyczył trasę. Dokładnie o to chodzi że jeżeli podałeś np. żeby jakiś pojazd wjechał w środek pola to on nie pojedzie bowiem pojazdy mogą jeździć standardowo wyłachanie po drogach i może on się dlatego tak zachowywać bowiem nie może z najść takiej drogi i przez to głupie.

I jeżeli jest to możliwe to jeżeli umieszczasz jakiś swój skrypt na stronie do sprawdzanie to dawaj ten swój skrypt co pisałeś a nie ten zdekopilowany bo potem rozczytać jest taki kod ciężko.
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
Oks, zmieniłem ID broni, ale ze zrobieniem markera mam problem, pierwszy raz tego opcoda używam i nie wiem czy dobrze zrobiłem, aha, i mam errora przy komplikowaniu, oto kod:

Kod:
// This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007

{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------
0000: NOP 

:NONAME_2
wait 0 
if 
   Player.Defined($PLAYER_CHAR)
else_jump @NONAME_2 
Model.Load(#MAFFB)
Model.Load(#MAFFA)
Model.Load(#MAFBOSS)
Model.Load(#VLA3)
Model.Load(#VLA1)
Model.Load(#VLA2)
Model.Load(#TAMPA)
Model.Load(#SENTINEL)
Model.Load(#M4)
038B: load_requested_models 
0@ = Marker.CreateIconAndSphere(23, 1268.753, -722.5178, 93.7707)

:NONAME_85
wait 100 
if 
00ED:   actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 1268.753 -722.5178 radius 13.3828 1.0 on_foot 
else_jump @NONAME_85 
fade 0 1500 
wait 1500 
Marker.Disable(0@)
1@ = Car.Create(#TAMPA, 1374.168, -696.9868, 90.3567)
2@ = Car.Create(#SENTINEL, 1515.312, -695.2577, 94.825)
Car.Angle(2@) = 24.1
3@ = Actor.Create(Mission2, #VLA1, 1496.91, -662.1982, 95.6013)
4@ = Actor.Create(Mission2, #VLA2, 1495.91, -662.1982, 95.6013)
5@ = Actor.Create(Mission2, #VLA3, 1268.753, -722.5178, 93.7707)
6@ = Actor.Create(Mission2, #MAFFA, 1499.804, -666.6734, 95.6013)
7@ = Actor.Create(Mission2, #MAFFB, 1493.673, -666.9985, 95.6013)
8@ = Actor.Create(Mission2, #MAFBOSS, 1496.303, -664.7326, 95.6013)
072A: put_actor 3@ into_car 1@ driverseat 
0430: put_actor 4@ into_car 1@ passenger_seat 0 
01B2: give_actor 3@ weapon 31 ammo 9999 // Load the weapon model before using this 
01B2: give_actor 4@ weapon 31 ammo 9999 // Load the weapon model before using this 
01B2: give_actor 5@ weapon 31 ammo 9999 // Load the weapon model before using this 
01B2: give_actor 6@ weapon 31 ammo 9999 // Load the weapon model before using this 
Marker.CreateAboveCar(1@)
Marker.CreateAboveCar(2@)
Marker.CreateAboveActor(3@)
Marker.CreateAboveActor(4@)
Marker.CreateAboveActor(5@)
Marker.CreateAboveActor(6@)
Car.SetMaxSpeed(1@, 25.0)

:NONAME_436
wait 10 
if 
00ED:   actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 1268.753 -722.5178 radius 4.0 4.0 on_foot 
else_jump @NONAME_436 
02A3: enable_widescreen 1 
wait 1500 
fade 1 1500 
0A93: end_custom_thread 
             


A oto error
Kod:
Zbyt mało parametrów. Oczekiwane 2 parametrów.



EDIT
Sorry znów niechcący zdublowałem post... Usuńcie mojego poprzedniego posta
Poprzedni 1 2 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG