Napisano dnia: 2010-12-12 20:15:24
Tutaj zamieszczam i będę aktualizować listy opcodów, które nie mają opisu na tej stronie: http://gtag.gtagaming.com/opcode-database.php
Jeśli zbierze się tego powiedzmy 50 to zrobię oficjalny tutorial.
Zachęcam do pomagania :-) Chciałbym, żeby mniej więcej wyglądało to podobnie do moich opcodów, bo inaczej może to się stać nieprzejrzyste.
------------------
Szablon:
NR.OGOLNA_NAZWA
Wyjaśnienie
Przykład
GOTOWE
------------------
1.Ustawienia pogody
A. Ustawia pogodę natychmiastowo. $INTEGER = ID pogody, liczba naturalna
B. Ustawia pogodę. Mimo nazwy "force" narzuca tylko przejście do wybranej pogody, np. mamy aktualną pogodę
czyli świeci nam słoneczko :P
Po ustawieniu
początkowo pojawi się mżawka, później co raz więcej chmur, a po paru minutach zacznie się burza.
Jeśli zbierze się tego powiedzmy 50 to zrobię oficjalny tutorial.
Zachęcam do pomagania :-) Chciałbym, żeby mniej więcej wyglądało to podobnie do moich opcodów, bo inaczej może to się stać nieprzejrzyste.
------------------
Szablon:
NR.OGOLNA_NAZWA
Kod:
0000: OPCODE
Wyjaśnienie
Przykład
GOTOWE
------------------
1.Ustawienia pogody
Kod:
set_weather $INTEGER
01B5: force_weather $INTEGER
01B5: force_weather $INTEGER
A. Ustawia pogodę natychmiastowo. $INTEGER = ID pogody, liczba naturalna
B. Ustawia pogodę. Mimo nazwy "force" narzuca tylko przejście do wybranej pogody, np. mamy aktualną pogodę
Kod:
set_weather 1
czyli świeci nam słoneczko :P
Po ustawieniu
Kod:
01B5: force_weather 8
początkowo pojawi się mżawka, później co raz więcej chmur, a po paru minutach zacznie się burza.
___________________